Auteur Topic: Handschoenen  (248765 keer gelezen)

Ach

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Handschoenen
Reactie #420 Gepost op: 14 november 2010 - 01:38:49
Vergeet ook niet dat er enige (fysieke) afstand tussen schoen en handschoen zit. Zwart aan de hand dat ietwat afwijkt van het zwart aan de voeten is niet direct een ramp.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #421 Gepost op: 14 november 2010 - 01:41:03
Helemaal mee eens. Ik vind volkomen matchende handschoenen/riem/schoenen juist enorm aanstellerig staan. Er mag best wat discrepantie tussen zitten, het is geen uniform wat je draagt.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #422 Gepost op: 14 november 2010 - 10:50:29
Iemand ervaring met de handschoenen van Hermès? Ik heb één paar besteld en zal wat foto's posten binnenkort.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #423 Gepost op: 28 november 2010 - 13:42:48
Luuk, PM Narci anders even over CJ.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #424 Gepost op: 29 november 2010 - 09:25:58
Misschien dat ik nog wel een keer een paar bij Chester Jefferies bestel en dan ga ik waarschijnlijk voor een paar op maat gemaakt handschoenen. Het grote voordeel van Chester Jefferies zijn de zeer grote mogelijkheid met betrekking tot kleur, lining etc. Het grote nadeel is toch dat je maar moet hopen dat de kleur i.r.l. overeenkomen met de kleuren op de website.

Ben op zoek naar handschoenen en las hier de ervaringen met Chester Jefferies (wat een geweldige site is SF toch). Helaas weer betalen met Creditcard  :evil: Toch maar eens overwegen om die aan te schaffen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #425 Gepost op: 29 november 2010 - 10:20:01
Ze hebben het geloof ik wel erg druk bij Chester Jefferies, Victor. Reken dus wel op een wat langere levertijd.
You can buy clothes, but you can't buy style

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #426 Gepost op: 29 november 2010 - 10:23:28
Ze hebben het geloof ik wel erg druk bij Chester Jefferies, Victor. Reken dus wel op een wat langere levertijd.

Valt best mee. Ik heb op 8 november een bestelling geplaatst, de handschoenen zijn op 17 november verzonden en binnen een week had ik ze in huis.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #427 Gepost op: 29 november 2010 - 10:25:45
Dat is erg netjes Jesper. Ik moet ook maar eens nieuwe bestellen. Het vorige paar is gejat op de universiteit. (Ik weet zeker dat ze gejat zijn want voor de pauze had ik ze nog en na de pauze niet meer.)

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #428 Gepost op: 29 november 2010 - 10:57:02
Op de website vermelden ze dat de handmade gloves niet meer voor kerst geleverd worden. Vanwege de quote van Luukleeftink ging ik er gemakshalve van uit dat het ging om de handschoenen op maat.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #429 Gepost op: 29 november 2010 - 11:35:01
Vanochtend gemerkt dat goede handschoenen in een lelijke eend toch wel een must is. Brrrr..

Wat is een aanbeveling voor de binnenvoering? Red Silk lijkt me erg mooi maar is dat een beetje praktisch (qua warmte en 'houdbaarheid')?
Lees hier dat diverse mensen handschoenen van Chester Jeffries hebben gekocht maar zie weinig foto's. Zelf zou ik leer willen in onderstaande kleur. Iemand tips of voorbeelden?

Laatst bewerkt op: 29 november 2010 - 11:43:53 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #430 Gepost op: 29 november 2010 - 11:45:06
Ligt eraan hoe je je handschoenen combineert, maar dat is wel een mooie kleur. Heb zelf een iets donkerder kleur bruin in bestelling staan.
Waarom ga je voor een zijde voering? Wol lijkt me warmer. Of heb je al handschoenen voor echte kou?
Laatst bewerkt op: 29 november 2010 - 12:12:07 door Dirk

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #431 Gepost op: 29 november 2010 - 11:50:37
Licht? Zijde?

Carry on.

Mediaman

• Gast
Reactie #432 Gepost op: 29 november 2010 - 11:57:20
Gents, kleine update over Sermoneta handschoenen die ik in Milaan heb gekocht; geen groot succes, slecht stikwerk, kleine scheurtjes/gaatjes ontstaan op randjes waardoor de binnenvoering een beetje zichtbaar is geworden. Ik heb ze minder dan vijf keer gedragen, helaas bruikbaar voor één winter.

Nou ja, aardig experiment voor even € 70,- € 50,- en weer gewoon naar Huis Boon in Antwerpen in de toekomst.
Laatst bewerkt op: 29 november 2010 - 21:57:53 door Mediaman

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #433 Gepost op: 29 november 2010 - 12:07:52
Ik deel de mening over de Sermoneta handschoenen. Ik heb ze vorig jaar in Rome gekocht, maar geen succes. Na een sneeuwbui helemaal verkleurd en inderdaad hetzelfde euvel dat de stiksel los lieten. Helaas geen succes. Tot op heden ben ik nog erg tevreden met mijn handschoenen van Lamböck.
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #434 Gepost op: 29 november 2010 - 12:14:04
Licht? Zijde?

Ja toch? :lol:

Echt heel stom. Ik geef de schuld aan de maandagmorgen :oops: