Auteur Topic: Handschoenen  (248766 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Handschoenen
Reactie #435 Gepost op: 29 november 2010 - 12:30:44
Ligt eraan hoe je je handschoenen combineert, maar dat is wel een mooie kleur. Heb zelf een iets donkerder kleur bruin in bestelling staan.
Waarom ga je voor een zijde voering? Wol lijkt me warmer. Of heb je al handschoenen voor echte kou?

Probleem is dat moeilijk is in te schatten hoe de kleur in het echt zal zijn. Zelf lijkt me de kleur 'Tan' wel wat (model Paris). Voering heb ik geen flauw idee, wat jullie willen ;-)
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #436 Gepost op: 29 november 2010 - 12:41:41
Ik heb verder geen inhoudelijke kennis wat het beste warm houd maar ik ben dit jaar op de Noordpool geweest met uitzondelijk lage (-30-40) en het advies was wel om in de handschoenen zijden binnenhandschoenen te dragen. Dus dat het zijde is lijkt niet voor niets
Be yourself no matter what they say

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #437 Gepost op: 29 november 2010 - 13:08:57
Lees hier dat diverse mensen handschoenen van Chester Jeffries hebben gekocht maar zie weinig foto's. Zelf zou ik leer willen in onderstaande kleur. Iemand tips of voorbeelden?

Chukka Brown, zoals op de website staat, of Chukker Brown, zoals op de factuur staat. De kleur op de foto komt aardig overeen met de echte kleur. Lijkt iets donkerder bruin dan je tas, maar de kleur heeft wel iets roods in zich. Ik vind de kleur zelf wel charmant bij zowel mijn caramelkleurige overjas als mijn zwarte (of heel donkergrijze) overjas.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #438 Gepost op: 29 november 2010 - 13:12:40
Top! Daar kan ik wat mee, een mooie kleur overigens.

Welke voering heb je erin? Oogt wat dikker dan andere CJ handschoenen die ik hier gezien heb.
Laatst bewerkt op: 29 november 2010 - 13:22:13 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #439 Gepost op: 29 november 2010 - 13:22:34
Welke voering heb je erin? Oogt wat dikker dan andere CJ handschoenen die ik hier gezien heb.

Wol. Dat de handschoenen dikker ogen, komt denk ik door de foto. En ze waren nog een beetje vochtig door de sneeuw in het hoge noorden, misschien beïnvloedt dat het beeld nog.
Laatst bewerkt op: 29 november 2010 - 13:25:57 door Jesper

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #440 Gepost op: 29 november 2010 - 13:47:51
Nog een vergelijking met een The Bridge-portemonnee (met inmiddels een mooi patina) en een Pellevera-tas en de twee genoemde overjassen:

De kleuren laten zich wat moeilijk vangen, maar mocht je toevallig iets van die twee merken hebben, dan kun je misschien een betere inschatting maken.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #441 Gepost op: 29 november 2010 - 14:01:51

Foto van de wollen voering:

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #442 Gepost op: 29 november 2010 - 15:37:04
Toffe foto's. Dank!

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #443 Gepost op: 29 november 2010 - 17:27:21
Vanochtend gemerkt dat goede handschoenen in een lelijke eend toch wel een must is. Brrrr..

Wat is een aanbeveling voor de binnenvoering? Red Silk lijkt me erg mooi maar is dat een beetje praktisch (qua warmte en 'houdbaarheid')?
Lees hier dat diverse mensen handschoenen van Chester Jeffries hebben gekocht maar zie weinig foto's. Zelf zou ik leer willen in onderstaande kleur. Iemand tips of voorbeelden?

plaatje

Even Chester & Jeffries een bericht sturen met de vraag of je een kleur kunt doorgeven aan de hand van een veelgebruikt kleursysteem (Pantone ofzo).

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #444 Gepost op: 29 november 2010 - 19:44:02
Ik kon de verleiding niet weerstaan na de mooie foto's van vandaag en heb ook maar een paar aangeschaft.
Man About Town in Chestnut met rode zijde voering. Benieuwd wanneer ze komen.
(kunnen van t lijstje af)
Be yourself no matter what they say

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #445 Gepost op: 29 november 2010 - 19:52:32
Iemand ervaring met de handschoenen van Hermès? Ik heb één paar besteld en zal wat foto's posten binnenkort.

Kan op hun site geen handschoenen vinden? Heb je ze al binnen? Kortom: foto's! ;)
//

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #446 Gepost op: 30 november 2010 - 18:27:04
Net een paar everzwijnen handshoenen met cashmere voering gekocht van het merk Mazzoleni.
Erg mooi! Hopelijk na enkele maanden/jaren nog mooier.

Mediaman

• Gast
Reactie #447 Gepost op: 30 november 2010 - 19:25:53
Net een paar everzwijnen handshoenen met cashmere voering gekocht van het merk Mazzoleni.
Erg mooi! Hopelijk na enkele maanden/jaren nog mooier.

Waar heb je ze gekocht?

Btw maar eens een klachten-mailtje gestuurd naar Sermoneta. And now we wait,... :-^
Laatst bewerkt op: 30 november 2010 - 19:56:29 door Mediaman

JohnnyC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #448 Gepost op: 30 november 2010 - 19:59:13
mooie foto's Jesper

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #449 Gepost op: 01 december 2010 - 13:28:02
Zojuist besteld bij Chester Jefferies. Overigens nog wel verschil van bijna cm. tussen rechter- (21 cm) en linkerhand (20,5 cm). Heb 21 doorgegeven. Verschil lijkt me niet veel uit te maken.  
Laatst bewerkt op: 01 december 2010 - 14:58:51 door Victor Baarn