Ligt eraan hoe je je handschoenen combineert, maar dat is wel een mooie kleur. Heb zelf een iets donkerder kleur bruin in bestelling staan.Waarom ga je voor een zijde voering? Wol lijkt me warmer. Of heb je al handschoenen voor echte kou?
Lees hier dat diverse mensen handschoenen van Chester Jeffries hebben gekocht maar zie weinig foto's. Zelf zou ik leer willen in onderstaande kleur. Iemand tips of voorbeelden?
Welke voering heb je erin? Oogt wat dikker dan andere CJ handschoenen die ik hier gezien heb.
Vanochtend gemerkt dat goede handschoenen in een lelijke eend toch wel een must is. Brrrr..Wat is een aanbeveling voor de binnenvoering? Red Silk lijkt me erg mooi maar is dat een beetje praktisch (qua warmte en 'houdbaarheid')?Lees hier dat diverse mensen handschoenen van Chester Jeffries hebben gekocht maar zie weinig foto's. Zelf zou ik leer willen in onderstaande kleur. Iemand tips of voorbeelden?plaatje
Iemand ervaring met de handschoenen van Hermès? Ik heb één paar besteld en zal wat foto's posten binnenkort.
Net een paar everzwijnen handshoenen met cashmere voering gekocht van het merk Mazzoleni.Erg mooi! Hopelijk na enkele maanden/jaren nog mooier.