Auteur Topic: Handschoenen  (248759 keer gelezen)

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Handschoenen
Reactie #330 Gepost op: 23 december 2009 - 20:17:01
Moet je eigenlijk je handschoenen ook onderhouden of laten verweren? If not, gewoon wat renovateur erop?

Heb ze afgelopen weken vrij intensief gebruikt.

JMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 23 december 2009 - 23:26:11
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb gemerkt dat bambi-leer niet goed tegen sneeuwballen kan...  :roll:

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 26 december 2009 - 10:20:42
Ik heb gekozen voor Deerskin Dark Tan met lamswollen voering.

Kwaliteit van leer voelt fantastisch. Zit ook heerlijk. Echter ik heb het idee dat de binnenvoering van de rechterhandschoen ter hoogte van de duim niet aansluit op de rondingen van het leer van het duimstuk. Ik heb het geprobeerd te fotograferen, echter lastig te doen in het donker. Ik weet niet of dit nu helemaal correct is. Wat denken jullie?

Is dit nou ook het model 'Man about Town'?
I believe in God, Mozart and Beethoven, and likewise their disciples and apostles - Richard Wagner

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 26 december 2009 - 10:29:35
I believe in God, Mozart and Beethoven, and likewise their disciples and apostles - Richard Wagner

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #334 Gepost op: 26 december 2009 - 10:53:17
Leuke review Rinia!

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 26 december 2009 - 11:24:13
Is dit nou ook het model 'Man about Town'?

Yes!

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 26 december 2009 - 12:47:56
Leuke review Rinia!

Thanks.

Ik heb ze nu maar even een e-mailtje gestuurd hoe ik het beste mijn hand kan opmeten voor een paar bespoke handschoenen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 26 december 2009 - 13:14:23
Thanks.

Ik heb ze nu maar even een e-mailtje gestuurd hoe ik het beste mijn hand kan opmeten voor een paar bespoke handschoenen.

Je hand op een a4'tje leggen en omtrekken met een pen en dat naar ze toe faxen misschien? :P Misschien dat Don raad weet, die heeft volgens mij een bespoke paar.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 26 december 2009 - 13:19:09
Storm's handschoenen lijken wel om een uier heen te passen, zijn handen verzuipen erin. Maatwerk noemen ze dat.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 26 december 2009 - 13:19:29
Je hand op een a4'tje leggen en omtrekken met een pen en dat naar ze toe faxen misschien? :P Misschien dat Don raad weet, die heeft volgens mij een bespoke paar.

Don heeft dat inderdaad zo gedaan. Zou je hand(en) op een scanner/kopieerapparaat trouwens niet beter/preciezer/gemakkelijker zijn?

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 26 december 2009 - 15:51:53
En, de omtrek van je hand ter hoogte van de knokkels vermelden.

@Luigi/Storm: Vertel... Teruggestuurd?

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 26 december 2009 - 16:31:40
Don heeft dat inderdaad zo gedaan. Zou je hand(en) op een scanner/kopieerapparaat trouwens niet beter/preciezer/gemakkelijker zijn?

Ja:S Wellicht wel ja, dan ga ik dat maar eens doen en een munstuk uit het VK erbij leggen voor de schaal enzo.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #342 Gepost op: 26 december 2009 - 17:27:52
Had er een liniaal naast gelegd.

Libertarian

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 28 december 2009 - 22:03:17
Had er een liniaal naast gelegd.

Bedankt voor de tip. Inmiddels een scan met liniaal gemaakt en nu maar eens een keuze maken en dan bestellen :)

Retrogek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 07 januari 2010 - 01:46:50
Zo, tijd dat ik weer eens van me laten horen. :P Van de week ben ik tijdens de uitzending van NOVA College Tour een handschoen kwijtgeraakt. Een uitstekende gelegenheid om deze keer een goed paar nieuwe handschoenen te kopen. Wie o wie weet waar ik van die mooie handschoenen van glad zwart leer kan vinden, die ook nog eens lekker strak om je hand zitten (liefst met sheepskin voering)? Beetje mafia/hitmanhandschoentjes dus.
Ben geboren in het verkeerde tijdperk... (zucht).