In de categorie 'beter een goede meeloper dan een slechte dwarsligger': ook ik heb de 'man about town' handschoenen aangeschaft. In zwart, zonder die drie naden. Mooi! Ik heb ze in deerskin met lammetjeswol.
Ik ga waarschijnlijk nog een paar bij chesterjefferies in een bruintint bestellen, maar met een aantal aanpassingen. Mijn handen zijn behoorlijk asymmetrisch. Hoewel de vingers van het eerste kootje tot aan de top links en rechts wel even lang zijn, is de binnenkant van de meeste vingers aan de linkerhand korter. Raar.
Sorry dat ik jullie met deze futiliteiten lastig val, maar ik ben best lang bezig geweest met het bekijken van de handschoenen en mijn handen om te snappen waarom de linkerhandschoen op sommige vingers te lang is. Het intrigeert me behoorlijk en ik ben blij met dit forum. Als ik deze stap in mijn zoektocht naar de perfecte handschoen hier niet van me af had kunnen schrijven zou ik dit waarschijnlijk tijdens het bierdrinken aan mijn vrienden hebben verteld, en die kijken me al raar aan sinds ze weten hoeveel schoenen ik heb.