@ HGW, klopt inderdaad. Aan de mouwen en rondom het middel zit teveel stof, maar hierbij hadden ze van tevoren wel aangegeven dat ik dit, wanneer ik niet tevreden zou zijn, via een kleermaker zou kunnen laten herstellen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit zonder meerprijs is, maar zal dit nog wel horen van de week. De boord (zwevend en kartonhard) stoort mij eigenlijk nog het meeste, dit valt namelijk niet meer te herstellen. Ook hangen de schouders teveel af naar mijn indruk, zeker aan de linkerzijde, maar met deze imperfectie in mijn lichaamsbouw konden ze voorafgaand aan de productie van het shirt dus geen rekening houden.
Kortom, het geheel geeft mij gewoonweg niet het idee dat ik een tailor made product om het lijf heb. Zeker gezien het feit dat er niet alleen maar afspeldwerk, maar ook wat meetwerk (mouwlengte, borstwijdte en taille) aan te pas komt ben ik van indruk dat je een veel betere fit mag verwachten. Het is weliswaar de eerste keer dat ik bij LCT een shirt heb gehaald, maar het meetwerk vindt toch niet voor niets plaats zo dunkt mij.