Ik vind dat we ons allemaal niet zo ontzettend moeten aanstellen. We zien zelf toch wel wanneer iemand een volslagen nutteloos bericht post? Laat de heren Mods in het ergste geval (zonder inhoudelijk bericht posten van 'eigen' links, echt spammen) een privé-berichtje sturen en iemand niet zo openlijk aan de schandpaal nagelen, dat werd voorheen ook niet gedaan.
Over dat gedoe over Vanità bestaat hier inderdaad een behoorlijk dubbele standaard, dat is gewoon vervelend. Zoals ik eerder al zei heb ik echt geen enkel probleem met wat meer inmenging van Vanità-kennis in het forum. Het forum ontbeert 90% van de tijd ook maar enige inhoudelijke kennis, als Vanità dat met iets meer winkel-eigen informatie naar 80% kan terugbrengen ben ik een stuk tevredener dan in de huidige situatie.
Laten we allemaal gewoon eens ophouden met dat autoritaire gedoe, zowel naar 'spammers' als naar leden met een afwijkende mening; we zijn allemaal volwassen en kunnen berichten en leden ook wel zelfstandig op waarde schatten.
Edit: n.a.v. bericht in café!