Auteur Topic: [Blog] The Sartorialist  (795124 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Blog] The Sartorialist
Reactie #1800 Gepost op: 05 augustus 2009 - 13:11:55
Nu vind ik het al met al weinig sartoriaal.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1801 Gepost op: 05 augustus 2009 - 13:18:55
Sartorialist doet zijn naam niet echt meer eer aan. Leuk om weer eens te zien hoor, die denim hemden, maar daar houdt het ook wel bij op.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1802 Gepost op: 05 augustus 2009 - 13:34:24
Weet iemand het merk van bovenstaande schoenen? Zie hetzelfde model steeds terugkomen op foto's van de Pitti.

Het lijken wel van die sneakers waarop de halve jeugd in Londen loopt. Ik zal het eens aan mijn broertje vragen, hij weet het misschien wel. Ze kosten trouwens bijna niets.

Edit: nu ik ze nog eens bekijk, denk ik toch dat de schoenen die ik bedoel een dunnere zool hebben.
Laatst bewerkt op: 05 augustus 2009 - 13:38:22 door Jesper

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1803 Gepost op: 05 augustus 2009 - 14:48:02
Lanvin heeft ook dergelijke sneakers in de collectie met van die dikke witte zolen, echter zit daar geloof ik geen labeltje op, en is het veterwerk ietwat langer.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1804 Gepost op: 05 augustus 2009 - 14:57:00

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1805 Gepost op: 05 augustus 2009 - 15:01:57
lelijke schoenen... bandplooi... maar verder erg geslaagd.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1806 Gepost op: 05 augustus 2009 - 15:03:57
lelijke schoenen... bandplooi... maar verder erg geslaagd.

De mouw van het jasje lijkt ook iets korter te kunnen en de das is niet mijn smaak, maar verder inderdaad geslaagd; goede scheiding en bril ook.

Wesley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1807 Gepost op: 05 augustus 2009 - 15:04:46
Strakke haircut  8)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1808 Gepost op: 05 augustus 2009 - 15:10:30
De mouw van het jasje lijkt ook iets korter te kunnen en de das is niet mijn smaak, maar verder inderdaad geslaagd; goede scheiding en bril ook.
De boord van het hemd (halswijdte ook niet te groot?), de knoop van de das en de lengte van de das kunnen mij ook niet bekoren.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1809 Gepost op: 05 augustus 2009 - 16:58:32
De bandplooien zijn legendarisch. De monks zijn minder.

Goed ook, om eens een wat langer jasje te zien.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1810 Gepost op: 05 augustus 2009 - 20:41:25
De bandplooien zijn legendarisch.

Idd dit zou wel eens het nieuwe beeld kunnen zijn waar we met zijn allen voor gaan vallen, zeker na al dat rete-strakke, of hoe je een klassieker weer nieuw modern leven inblaast !  =D>
Where has all the glamour gone?

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1811 Gepost op: 06 augustus 2009 - 11:35:40

Pfff, ik lees hier net pas mee maar jij hebt wel veel van dit soort losse flodders... Ook al over het niet bespoke gekleed gaan van Lapo Elkann.

Weinig onderbouwd naar mijn mening en totaal niet gefundeerd door eigen ervaringen. Ben jezelf dan wel op en top "sartoriaal"?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1812 Gepost op: 06 augustus 2009 - 12:05:41
Kom op, Aquarama. Paul geeft commentaar op een foto waarop iemand staat met gymschoentjes, het actuele bijzonder hoog oprollen van de broekspijpen, een veel te lange riem en een hemd van denim. Die combinatie is nou niet bepaald het toppunt van sartoriale genialiteit.

Nu heb ik Paul niet persoonlijk ontmoet, maar afgaande op zijn berichten en mijn PB-wisselingen met hem, mag ik aannemen dat hij altijd onberispelijk gekleed gaat.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1813 Gepost op: 06 augustus 2009 - 12:12:57
Weinig onderbouwd naar mijn mening en totaal niet gefundeerd door eigen ervaringen. Ben jezelf dan wel op en top "sartoriaal"?
Oh: daar neem ik nota van.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1814 Gepost op: 06 augustus 2009 - 12:28:43
Kom op, Aquarama. Paul geeft commentaar op een foto waarop iemand staat met gymschoentjes, het actuele bijzonder hoog oprollen van de broekspijpen, een veel te lange riem en een hemd van denim. Die combinatie is nou niet bepaald het toppunt van sartoriale genialiteit.

Nu heb ik Paul niet persoonlijk ontmoet, maar afgaande op zijn berichten en mijn PB-wisselingen met hem, mag ik aannemen dat hij altijd onberispelijk gekleed gaat.

Volgens mij heet dit forum nog steeds "stijlforum" de man in kwestie heeft ontegenzeggelijk stijl. Zijn kleding heeft niks met sartoriaal te maken. Dus ook overbodig om daar dergelijke uitspraken over te doen.