hoe bevalt de apc? wil er ook nog steeds een halen maar ze zijn op niet heel veel plekken te krijgen in NL en door de aparte maatvoering (je schijnt ze erg strak te moeten kopen omdat ze veel rekken) durf ik het niet aan zomaar een online te bestellen
Ze bevallen prima, heb nu drie exemplaren in de roulatie, in verschillende stadia van slijtage. Overwoestbaar die dingen. Wat ze zeggen over de maatvoering klopt, ik zou mijn eerste A.P.C. zeker niet online bestellen.
Passen daar voetbalbovenbenen in? Voetwijdte? Prijs? Geen aanstellerij (geforceerde slijtplekken en zo) verder, neem ik aan?
Heb geen verstand van voetbal en al helemaal niet van voetbalbenen. Voetwijdte wil ik best eens voor je meten but don't hold your breath. Prijs: zie Clay's post, maar apc.fr rekent fikse verzendkosten - ze zijn op dit moment goedkoper te krijgen via webwinkels als oipolloi.com en tresbienshop.net. Bij Margriet Nannings in Amsterdam kosten ze €129 maar daar is de voorraad erg klein (ik grijp vrijwel altijd mis daar).
Zeer sobere jeans, zonder overbodige stiksels, aanstellerige pre-fab slijtplekken of onzinnige applicaties van paardenhaar (

).