Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034238 keer gelezen)

Immanuel

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #870 Gepost op: 19 februari 2006 - 17:29:14
Citaat van: "gusto napolitano"
Is de nieuwe bracco wel de bracco die wij kennen of iemand die zijn naam gebruikt met een(!) erachter.Dat is natuurlijk de vraag.

dadachtikookan :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #871 Gepost op: 19 februari 2006 - 17:30:09
:lol:  ja dat is toch zo of niet.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #872 Gepost op: 19 februari 2006 - 21:05:28
tja, misschien moet ik maar een 2e kans krijgen...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #873 Gepost op: 19 februari 2006 - 21:10:24
Hij staat al niet meer bij de gebruikerslijst dus.....

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #874 Gepost op: 20 februari 2006 - 00:58:22
Citaat van: "Bostonpainter"
Hallo,

Er is mij gevraagd mezelf te introduceren, nou hier gaat ie dan.

Mijn naam is Hans, mijn gebruikersnaam hier is Bostonpainter.
Ik ben Nederlander maar ik woon inmiddels al 20 jaar in de Verenigde Staten.
Het dorp Lexington waar ik woon is zo’n 15 km  ten westen van Boston.

Ik ben een verkoper van heren kleding op de Amerikaanse Ebay.
http://search.ebay.com/_W0QQsassZbostonpainterQQhtZ-1

Uiteraard ben ik een liefhebber van het soort kleding dat ik verkoop. Omdat ik me mijn smaak financieel gezien helaas niet echt goed kan veroorloven heb ik door de jaren heen geleerd waar en wanneer de beste “koopjes” te vinden zijn. Door goede relaties te ontwikkelen met verkopers en eigenaren van de “betere” kledingzaken hier in Boston en omgeving kan ik vaak kleding kopen tegen 70 of 80% korting. En zo is mijn handeltje gegroeid van kleding voor mezelf kopen en winkelen voor andere mensen tot kleding verkopen op Ebay.

Ik hoop uiteraard hier op het stijlforum mijn Nederlandse klanten kring uit te bereiden, maar ik wil me toch ook nuttig maken en ik denk dat ik van dienst kan zijn op verschillende gebieden.

Allereerst ben ik goed thuis in zowel de hele dure designer kleding zoals Kiton Borrelli Barbera Armani etc. maar ook de wat goedkoper designers zoals Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Hugo Boss. Wat misschien van meer waarde is zijn tips over hoe op een slimme en veilige manier kleding te kopen op de Amerikaanse Ebay. Ik heb de Nederlandse Ebay  ‘ns bekeken en ik ben niet erg onder de indruk van zowel de kwaliteit als de selectie die daar aangeboden word. Ook kan ik uiteraard tips geven aan over hoe je zelf iets kunt verkopen op Ebay.

Verder heb ik goede informatie voor mensen die naar de V.S willen komen om hier te gaan winkelen (niet bij mij, Ik verkoop alleen via Ebay). De normale prijzen voor kleding zijn hier zoveel lager dan in Europa dat het soms, als je een goedkope vliegreis kunt vinden, de moeite en de kosten loont om hier je kleding te kopen, uiteraard geld dat alleen voor mensen die een behoorlijk groot kleding budget hebben. De reden dat kleding hier zoveel goedkoper is, is drievoud;  
a)  de BTW op kleding is hier maar 5% (alleen voor kledingstukken boven $175.00, onder dat bedrag is er geen BTW)
b) Er is hier veel competitie, vooral in de grote steden zijn er veel zaken die de duurdere kleding verkopen.
c) Alles gaat hier nogal snel in de uitverkoop, en dan zijn de kortingen vaak 40 tot 60%.
Wat de selectie aangaat  alle grote Europese merken zijn hier volop verkrijgbaar, de selectie is ook vaak beter om dat de winkels hier over het algemeen wat groter zijn.

Dat is het zo’n beetje. I k hoop dat er niet teveel spelfouten in mijn verhaal zitten, ik speek niet zo vaak Nederlands meer en ik heb geen Nederlandse ‘spellchecker”.

Groeten uit Lexington

Bostonpainter
http://search.ebay.com/_W0QQsassZbostonpainterQQhtZ-1
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #875 Gepost op: 24 februari 2006 - 14:35:58
Leuk als nieuwe gebruikers zich even voorstellen in het voorsteltopic.. of in ieder geval íets posten.. anders niet registreren.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #876 Gepost op: 24 februari 2006 - 18:56:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Is de nieuwe bracco wel de bracco die wij kennen of iemand die zijn naam gebruikt met een(!) erachter.Dat is natuurlijk de vraag.

Dat waren dezelfde.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #877 Gepost op: 25 februari 2006 - 09:44:46
Zijn die posts van hem verwijderd?

Carlo

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #878 Gepost op: 27 februari 2006 - 01:06:17
Hello,

Ben Carlo, 21 jaar en nog studerend :D  Kwam op dit forum nadat ik op fok en google het een en ander zocht naar maatpakken, aangezien ik komende week mijn eerste (maat)pak ga aanschaffen! :wink:

Ben al een kleine week het een en ander aan het meelezen op het forum en begin steeds meer interesse in pakken te krijgen :wink:

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #879 Gepost op: 27 februari 2006 - 01:07:07
Welkom Carlo
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

scarie

• Bekijk profiel
Bonsoir
Reactie #880 Gepost op: 27 februari 2006 - 20:52:20
Hallo, ik ben Christiaan

Ik ben afstuderend econoom en ben momenteel bezig om mij te orienteren op de arbeidsmarkt!, hehe.

Na al ongeveer anderhalve dag op dit forum overal zeer interessante dingen gelezen te hebben meld ik mij hierbij maar aan, zodat wellicht wat van jullie stijlgevoel op mij blijft plakken.

Anyway, ik ben momenteel op zoek naar een stijlvol zwart 2-delig pak. Voor formele aangelegenheden zoals bruiloften enzo. Aangezien ik weiger smokings en dergelijke te huren wil ik mij uiteraard een pak laten aanmeten. Aangezien ik mij onmogelijk in kwalitatief slechte kleding kan heisen, maar ook student ben, gaat een hoop tijd zitten in het scouten van koopjes, als die al bestaan, maar als econoom geloof ik daar heilig in.

Mijn budget, ik ben bereid tussen de 600-1000 uit te geven, inclusief maathemd ofzo. Heeft er iemand tips?

Nouja, ik voorspel een lange vriendschap met dit forum.

gr
Christiaan

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #881 Gepost op: 27 februari 2006 - 21:02:45
Welkom! Voor vragen over pakken enzo hebben we zoals je vast al gezien hebt een mooi subforum. Stel daar even je vraag opnieuw en geef iets meer info (bijv. heb je al andere pakken?).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

scarie

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #882 Gepost op: 27 februari 2006 - 21:05:11
Merlino!

Ja, ik zal daar zeer binnenkort even iets plaatsen.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #883 Gepost op: 27 februari 2006 - 21:07:21
Waarom bekruipt mij het gevoel dat je me kent?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

scarie

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #884 Gepost op: 27 februari 2006 - 21:20:37
Haven't got a clue. Waar zou ik je van moeten kennen? Ik kom uit regio 020.