Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034237 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #825 Gepost op: 28 januari 2006 - 12:32:03
Thnx nexus. Ik vind Al Pacino echt een top acteur... en naja don Corleone is natuurlijk mijn held  8)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #826 Gepost op: 28 januari 2006 - 12:33:20
Citaat van: "Timothy"
L&R staat inderdaad voor Lucht en Ruimtevaart techniek... Ik heb het in het Engels geprobeerd en dan heet het Aerospace Engineering (klinkt wel wat 'stijl'voller toch ? haha). In ieder geval is het een studie die ik niemand aanraad tenzij je geen leven hebt en al je tijd aan je studie kan/wil besteden. Of je moet gewoon een wiskunde knobbel hebben... en die mis ik dus blijkbaar.

Groet

:( dan heb ik al helemaal geen leven

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #827 Gepost op: 28 januari 2006 - 12:36:15
Dan ga ik waarschijnlijk geen leven krijgen :roll:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #828 Gepost op: 28 januari 2006 - 12:36:59
Citaat van: "cheukert"

join the club

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #829 Gepost op: 04 februari 2006 - 17:02:13
Citaat van: "HotFudge"
Citaat van: "cheukert"

join the club
:twisted:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #830 Gepost op: 05 februari 2006 - 20:17:15
Citaat van: "Timothy"
L&R staat inderdaad voor Lucht en Ruimtevaart techniek... Ik heb het in het Engels geprobeerd en dan heet het Aerospace Engineering (klinkt wel wat 'stijl'voller toch ? haha). In ieder geval is het een studie die ik niemand aanraad tenzij je geen leven hebt en al je tijd aan je studie kan/wil besteden. Of je moet gewoon een wiskunde knobbel hebben... en die mis ik dus blijkbaar.

Groet

Je moet ook niet alles in 1x halen, rustig aan doen...!

Callan

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #831 Gepost op: 05 februari 2006 - 22:35:40
Ik lees al een tijdje mee en heb me nu maar eens laten registreren. Ik ben 29 jaar, heb binnenhuisarchitectuur en personeel en arbeid gestudeerd en werk nu als human resources consultant bij een groot chemiebedrijf. In de avonduren ben ik bezig met mijn eigen zaak (herencosmetica en accessoires).

Naast het feit dat ik er graag goed uit zie ben ik een soort 'vulpennenfetisjist' :wink: . Zo heb ik een Montblanc Starwalker, een Sheaffer Intrigue en een Waterman.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #832 Gepost op: 05 februari 2006 - 22:37:48
Die is nieuw, de vulpennenfetisjist :D

Welkom, anyway!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #833 Gepost op: 05 februari 2006 - 23:12:15
Citaat van: "Callan"
Ik lees al een tijdje mee en heb me nu maar eens laten registreren. Ik ben 29 jaar, heb binnenhuisarchitectuur en personeel en arbeid gestudeerd en werk nu als human resources consultant bij een groot chemiebedrijf. In de avonduren ben ik bezig met mijn eigen zaak (herencosmetica en accessoires).

Naast het feit dat ik er graag goed uit zie ben ik een soort 'vulpennenfetisjist' :wink: . Zo heb ik een Montblanc Starwalker, een Sheaffer Intrigue en een Waterman.

Welkom! Dus bij jou kunnen we terecht voor onze interieurvragen :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #834 Gepost op: 05 februari 2006 - 23:48:15
Citaat van: "Nexus"

Welkom! Dus bij jou kunnen we terecht voor onze interieurvragen :)

Of vulpen vragen... Coole hobby :D
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #835 Gepost op: 06 februari 2006 - 09:35:28

welkom hier
als pennenliefhebber ken je vast deze zaak http://www.penhotel.nl/
altijd 20% korting en nu met de verhuizing nog beter :idea:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #836 Gepost op: 06 februari 2006 - 10:04:21
Citaat van: "Marco"

Hoezo altijd 20% korting? In de zaak staat dat nergens vermeld, gewoon de standaard bedragen zoals elders...

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #837 Gepost op: 06 februari 2006 - 10:08:39
Citaat van: "Fastcruiser"
Hoezo altijd 20% korting? In de zaak staat dat nergens vermeld, gewoon de standaard bedragen zoals elders...

vraag maar na, ook op de limited editions, agenda omslagen, vullingen noem maar op
is sinds verleden jaar, nieuwe strategie om concurrentie van internet te weren
adverteert er misschien niet mee, omdat de fabrikanten willen dat de dealers de adviesprijs volgen (geen idee)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Callan

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #838 Gepost op: 09 februari 2006 - 23:00:02
Citaat van: "Marco"

welkom hier

Ik haal mijn pennen bij P.W. Akkerman in Den Haag (http://www.pw-akkerman.nl). Ik heb namelijk wel eens de grote fout gemaakt door een pen 'uit een boekje' te kopen omdat 'ie mooi was  :(  Leermoment dus... altijd eerst met een pen schijven voordat je 'm koopt. Ook al is het hetzelfde merk!

godelieven

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #839 Gepost op: 17 februari 2006 - 17:34:26
Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang :D  ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.