Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.
Nou ik ben benieuwd dan, bij NT melden ze iig dat er weinig markt was voor maatkleding (pak-achtig en shirts/blouses) voor dames... ze vinden het vaak te duur
Citaat van: "godelieven"Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.Welkom Nou ik ben benieuwd dan, bij NT melden ze iig dat er weinig markt was voor maatkleding (pak-achtig en shirts/blouses) voor dames... ze vinden het vaak te duur
Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "godelieven"Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.Welkom Nou ik ben benieuwd dan, bij NT melden ze iig dat er weinig markt was voor maatkleding (pak-achtig en shirts/blouses) voor dames... ze vinden het vaak te duur Bedankt het nadeel van maatwerk voor de vrouw is dat het teveel op die van de man gaat lijken.Ben zelf ook niet zo een type dat voor dat soort maatwerk gaat ik krijg daar een beetje een uni sex idee van.Had wel van gusto begrepen dat het alleen om broeken ging wat jammer is.Er is echt veel moois hoor wat haar kan staan.Gewoon lef tonen en alles uitproberen.
Welkom mevrouw Napolitano.. Hmm, zien we Gusto nu ook minder op SF Veel leesplezier, enne alvast sorry voor de soms wat vunzige taal
Citaat van: "ruby tuesday"Welkom mevrouw Napolitano.. Hmm, zien we Gusto nu ook minder op SF Veel leesplezier, enne alvast sorry voor de soms wat vunzige taal Hoef jij je toch niet voor te excuseren? Al die vunzige taal komt van Gusto af
Citaat van: "Huey"Citaat van: "ruby tuesday"Welkom mevrouw Napolitano.. Hmm, zien we Gusto nu ook minder op SF Veel leesplezier, enne alvast sorry voor de soms wat vunzige taal Hoef jij je toch niet voor te excuseren? Al die vunzige taal komt van Gusto af Vlak Jacob niet uit!
Welnee, kijk naar een Mart Visser of Frans Molenaar. Die doen niets anders dan maatwerk voor vrouwen.
Citaat van: "Huey"Welnee, kijk naar een Mart Visser of Frans Molenaar. Die doen niets anders dan maatwerk voor vrouwen.Andere doelgroep he...Maar als ik al zie wat een standaard RTW (die term kent men niet ) blouse van een bekend merk al kost dan zou de overstap naar maatwerk toch maar klein zijn