Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034236 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #840 Gepost op: 17 februari 2006 - 17:43:08
Citaat van: "godelieven"
Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang :D  ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.

Welkom :)

Nou ik ben benieuwd dan, bij NT melden ze iig dat er weinig markt was voor maatkleding (pak-achtig en shirts/blouses) voor dames... ze vinden het vaak te duur  :?

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #841 Gepost op: 17 februari 2006 - 18:38:22
Citaat van: "Fastcruiser"

Nou ik ben benieuwd dan, bij NT melden ze iig dat er weinig markt was voor maatkleding (pak-achtig en shirts/blouses) voor dames... ze vinden het vaak te duur  :?

Hmhm, hoe kan het dan dat ik altijd zo veel kwijt ben aan vrouwen... Het lijkt altijd of niks te duur is
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

godelieven

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #842 Gepost op: 17 februari 2006 - 18:53:16
Hoi allemaal mijn naam is Godelieven zakenpartner en vriendin van Gusto.Op aanvraag van gusto om eens wat te berichten in stijlvolle dameskleding heb ik mijzelf maar aangemeld(onder dwang :D  ). Verder weten jullie wel waar ik van hou snelle auto's kleding schoenen horloges tassen en heel veel meer waar hij gek van wordt.

Bedankt het nadeel van maatwerk voor de vrouw is dat het teveel op die van de man gaat lijken.Ben zelf ook niet zo een type dat voor dat soort maatwerk gaat ik krijg daar een beetje een uni sex idee van.Had wel van gusto begrepen dat het alleen om broeken ging wat jammer is.Er is echt veel moois hoor wat haar kan staan.Gewoon lef tonen en alles uitproberen.
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #843 Gepost op: 17 februari 2006 - 19:37:48

Bedankt het nadeel van maatwerk voor de vrouw is dat het teveel op die van de man gaat lijken.Ben zelf ook niet zo een type dat voor dat soort maatwerk gaat ik krijg daar een beetje een uni sex idee van.Had wel van gusto begrepen dat het alleen om broeken ging wat jammer is.Er is echt veel moois hoor wat haar kan staan.Gewoon lef tonen en alles uitproberen.

Helemaal mee eens, niets onaantrekkelijker dan een vrouw die op een man probeert te lijken qua kleding.

Welkom in ieder geval :)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #844 Gepost op: 17 februari 2006 - 19:40:14
Maar mannen gaan wel steeds meer op vrouwen lijken :lol: Over 5 jaar klagen we hier collectief over rode vlekjes bij het harsen van onze benen!

Welkom overigens Godelieven!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #845 Gepost op: 17 februari 2006 - 19:52:01

Welnee, kijk naar een Mart Visser of Frans Molenaar. Die doen niets anders dan maatwerk voor vrouwen.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #846 Gepost op: 17 februari 2006 - 22:02:07
Welkom mevrouw Napolitano.. :wink:

Hmm, zien we Gusto nu ook minder op SF  :wink:

Veel leesplezier, enne alvast sorry voor de soms wat vunzige taal :wink:

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #847 Gepost op: 17 februari 2006 - 22:11:11
Citaat van: "ruby tuesday"

Hoef jij je toch niet voor te excuseren? Al die vunzige taal komt van Gusto af  :lol:

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #848 Gepost op: 17 februari 2006 - 22:14:54
Citaat van: "Huey"

Hoef jij je toch niet voor te excuseren? Al die vunzige taal komt van Gusto af  :lol:

Vlak Jacob niet uit!

godelieven

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #849 Gepost op: 17 februari 2006 - 23:27:59

Hoi Ruby ik ben wel wat gewend aangaande de taal je moet hem eens horen als we werken te erg hoor het gaat maar door.En hij blijft hier wel komen hij is nu even bezig met een paar deals via webconference.
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #850 Gepost op: 18 februari 2006 - 00:22:37
Citaat van: "Merlino"

Vlak Jacob niet uit!

Pfff overdrijven is ook een vak.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #851 Gepost op: 18 februari 2006 - 11:38:17
Pff happen ook kennelijk :lol:

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #852 Gepost op: 18 februari 2006 - 13:02:59
Welnee, kijk naar een Mart Visser of Frans Molenaar. Die doen niets anders dan maatwerk voor vrouwen.

Andere doelgroep he...

Maar als ik al zie wat een standaard RTW (die term kent men niet ;)) blouse van een bekend merk al kost dan zou de overstap naar maatwerk toch maar klein zijn :P

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #853 Gepost op: 18 februari 2006 - 14:09:39

3x  :wink:  in 1 post, dat belooft wat  :lol:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #854 Gepost op: 18 februari 2006 - 15:36:05

Andere doelgroep he...

Maar als ik al zie wat een standaard RTW (die term kent men niet ;)) blouse van een bekend merk al kost dan zou de overstap naar maatwerk toch maar klein zijn :P

Maar een groot deel van de RTW collectie voor vrouwen is al aardig op het lichaam gesneden....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.