visser en molenaar hebben meer een doelgroep van 60+ als ik het soms zie..
Pff happen ook kennelijk
nieuwe bracco in t voorstel topic?
Citaat van: "Immanuel"nieuwe bracco in t voorstel topic?Nieuwe Bracco kan niet posten. Elk account moet door ons gekeurd en goed bevonden geworden tegenwoordig vóórdat ze kunnen posten.
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Immanuel"nieuwe bracco in t voorstel topic?Nieuwe Bracco kan niet posten. Elk account moet door ons gekeurd en goed bevonden geworden tegenwoordig vóórdat ze kunnen posten.En dat goedkeuren gaat er niet van komen?
Citaat van: "Jason"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Immanuel"nieuwe bracco in t voorstel topic?Nieuwe Bracco kan niet posten. Elk account moet door ons gekeurd en goed bevonden geworden tegenwoordig vóórdat ze kunnen posten.En dat goedkeuren gaat er niet van komen?Ik denk het niet, eerst maar eens even met Nexus overleggen.
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Jason"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Immanuel"nieuwe bracco in t voorstel topic?Nieuwe Bracco kan niet posten. Elk account moet door ons gekeurd en goed bevonden geworden tegenwoordig vóórdat ze kunnen posten.En dat goedkeuren gaat er niet van komen?Ik denk het niet, eerst maar eens even met Nexus overleggen.misschien heeft hij een ander pc; dus andere ip; en moeilijk na te checken of er een bracco tussen zit!
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Jason"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Immanuel"nieuwe bracco in t voorstel topic?Nieuwe Bracco kan niet posten. Elk account moet door ons gekeurd en goed bevonden geworden tegenwoordig vóórdat ze kunnen posten.En dat goedkeuren gaat er niet van komen?Ik denk het niet, eerst maar eens even met Nexus overleggen.misschien heeft hij een ander pc; dus andere ip; en moeilijk na te checken of er een bracco tussen zit!IP verandert als je van provider verandert, niet bij je compu.
Kan je als je gebanned bent of nog niet toegelaten wel pm's ontvangen en sturen?