Iemand die van Oger houdt, ook een first hier
Citaat van: "Rogier"Iemand die van Oger houdt, ook een first hier Wie goed doet, goed ontmoet. Nooit enig probleem daar gehad.
Mooie is dat ik hier eindelijk de monk shoes ben tegen gekomen waar ik al een tijdje naar op zoek ben,nl. de C&J Wakefield in Polo Brown Suede, last 348,nu heb ik begrepen dat dit een special is gemaakt voor S&S te Maastricht.Iemnd enig idee
Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Rogier"Iemand die van Oger houdt, ook een first hier Wie goed doet, goed ontmoet. Nooit enig probleem daar gehad.Nog geen Oger ervaring bij mij, maar als je sommige hier mag geloven
Citaat van: "Bogart"Mooie is dat ik hier eindelijk de monk shoes ben tegen gekomen waar ik al een tijdje naar op zoek ben,nl. de C&J Wakefield in Polo Brown Suede, last 348,nu heb ik begrepen dat dit een special is gemaakt voor S&S te Maastricht.Iemnd enig ideeHallo Bogart, ben zelf ook al verliefd geworden op deze beauties en heb ze dan ook netjes (in doos met spanners) onder m'n bedje staan Ze zijn echt perfect te combineren! Heb je toevallig ook een bijpassende suede riem gezien bij S&S (of ergens anders)?
OgerPaul&PimMaar over die Wakefields, klopt dat ze speciaal voor S&S gemaakt worden?en zo ja wat is de levertijd?
Heb C&J vandaag een mail erover gestuurd, en anders even langs in Maastricht.De Audi moet toch nog ingereden worden
Horloges;Angelus,Rolex, Officine Panerai.