goedemiddag!,
Ik zal me ook maar eens voorstellen. Na lang te hebben meegelezen op dit forum (dankzij Fok! doorgelinkt) werd het hoog tijd voor registratie.
Wat 'stijlvolle' kleding betreft ben ik niet helemaal newbie: wordt geacht 'netjes' op het werk te verschijnen maar dit is natuurlijk zeer flexibel interpreteerbaar. Vooralsnog heb ik wat Boss pakken en overig rtw-spul waar ik e.e.a. aan heb laten vermaken maar niets bijzonders.
Qua schoenen en shirts ook niet veel spannends; wat Bivolino shirts en oh ja een maathemd van de SuSu (de winkel, niet die foute WO-II organisatie).
Langzamerhand tijd voor wat upgrades, dan maar, maar alles op z'n tijd. Tot die tijd lees ik graag mee met dit mooie forum!
Oh ja, nog iets over mezelf: naam is H_D, afkomstig uit amsterdam. 29 lentes jong (ik ben hiermee ouder dan het gemiddelde hier, niet?) en alweer 1 1/2 jaar een werkzame brave burger. Vroegah bedrijfseconomie gestudeerd. In mijn vrije tijd luister ik graag naar muziek en ook fotografie heeft m'n interesse. Heb ik dan nog tijd over, dan gaat ik graag een rondje hardlopen of roeien.