Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034557 keer gelezen)

Lee

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6615 Gepost op: 31 december 2015 - 12:47:34
Dag allen, dank voor de welkomstbegroeting.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6616 Gepost op: 31 december 2015 - 13:13:47
Hallo, Mr.Lee.

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6617 Gepost op: 31 december 2015 - 13:16:41
Welkom!

Tom VS

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6618 Gepost op: 04 januari 2016 - 22:37:22
Hallo!

Een paar jaar geleden heb ik hier al een account aangemaakt en af en toe zocht ik hier het e.e.a. op. Destijds was ik nog student en waren mijn middelen om iets stijlvols aan te schaffen beperkt. Nu ik een tijdje werk denk ik ook actief te kunnen bijdragen aan dit forum, vandaar dat ik maar eens van me laat horen  ;)

Ik ben 25 jaar oud, heb gestudeerd in Wageningen en woon en werk nu in de omgeving van Breda, waar ik ook ben opgegroeid. Ik hou van eten&wijn, natuur en uiteraard mooie kleding en schoenen. Door dit forum heb ik o.a. al een paar Meermins gekocht, kortgeleden is daar nog een bestelling van 2 paar bijgekomen :)

Een sterk punt van het forum vind ik het gebruik van foto's en delen van ervaringen.. Die zal ik zelf dus ook proberen te posten.

Tom

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6619 Gepost op: 04 januari 2016 - 22:44:17
welkom, Tom

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6620 Gepost op: 04 januari 2016 - 22:49:25
Dag Tom, welkom!

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6621 Gepost op: 05 januari 2016 - 11:40:08
Welkom Tom,

hoe bevallen de Meermins (ook een vraagje aan andere ervaringsdeskundigen)?
Zit zelf te denken aan de aanschaf van een paar suede tassel loafers rond maart/april en een paar monkstraps voor komende winter,
maar ik wil wel even weten of het wat is

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6622 Gepost op: 05 januari 2016 - 11:45:15
Welkom, Tom.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6623 Gepost op: 05 januari 2016 - 11:47:37
Welkom Tom,

hoe bevallen de Meermins (ook een vraagje aan andere ervaringsdeskundigen)?
Zit zelf te denken aan de aanschaf van een paar suede tassel loafers rond maart/april en een paar monkstraps voor komende winter,
maar ik wil wel even weten of het wat is

Daar is toch een heel topic voor?

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6624 Gepost op: 05 januari 2016 - 18:12:47
@Merick goed dat je het zegt, ga ik daar even kijken :mrgreen:

MadMax

• Take your pleasure seriously
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6625 Gepost op: 10 januari 2016 - 15:01:16
Goedemiddag SF-ers,

Mijn naam is Max, 23 jaar. Op dit moment studerend in Maastricht, maar binnenkort werkzaam in de financiële sector in de Randstad. Sinds een jaar of twee ben ik geïnteresseerd stijl. Mijn interesse in het onderwerp heeft zich ontwikkeld vanuit mijn liefde voor film en fotografie. Ik was geïntrigeerd door het soort tijdloze stijl dat personen als Steve McQueen, Monica Vitti en Alain Delon zelfs na decennia nog over konden brengen. Dat ben ik overigens nog steeds.

Om jullie een idee te geven waar ik stijl-wise ben:
-   Afgelopen jaar heb ik mijn eerste fatsoenlijke pak gekocht, en sindsdien ben ik bezig mijn formele garderobe uit te breiden.
-   Ik ben vaak ontevreden over aankopen van een tijdje terug. Na meer kennis te hebben vergaard over een productcategorie wil ik toch vaak iets anders willen hebben (en dat blijkt dan altijd duurder te zijn).
-   Verder heb ik een niet te verklaren voorliefde voor suède schoeisel, houd ik niet van regels (al kunnen ze soms verdomd handig zijn) en heb ik een zwak voor kleding die functionaliteit en stijl weet te combineren.
-   Ik heb nog weinig echte literatuur over het onderwerp gelezen (afgezien van de proza op dit forum). Binnenkort maar eens beginnen met Alan Flusser. Verdere tips zijn welkom!

Zoals jullie kunnen lezen nog volop in ontwikkeling dus. Ik kijk ernaar uit om jullie te leren kennen.

Max

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6626 Gepost op: 10 januari 2016 - 15:08:28
ah flusser. gevorderdenstuff.
live and let die

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6627 Gepost op: 10 januari 2016 - 19:10:47
Welkom Max,

leuk om te zien dat er hier mensen in dezelfde situatie zitten ;)

Jones

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6628 Gepost op: 28 januari 2016 - 07:28:47
Na al een tijdje als gast meegelezen te hebben, heb ik me nu toch maar eens aangemeld op dit prachtige forum. Ik ben jurist, die met een been in de financiële wereld staat en met het andere in de creatieve sector. Dit betekent dat strak in het pak niet altijd werkt en daarom heb ik ook steeds meer een voorkeur voor losse jasjes en combinaties. Daarnaast een voorliefde voor schoeisel, met name het klassieke Britse. In toenemende mate ook gecharmeerd van Italiaans. En sneakers, hoewel ze "for the occasion" best aardig kunnen zijn, vind ik het jammer dat ze steeds meer het straatbeeld gaan bepalen. Ik hoop hier regelmatig te zijn en ook een bijdrage te kunnen leveren aan de discussies hier.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6629 Gepost op: 28 januari 2016 - 08:09:48
Welkom Jones. Hopenlijk kan je snel wat laten zien van je collectie schoenen.