Beste leden,
Na vele maanden lezen (specifiek over schoenen) heb ik mij uiteindelijk aangemeld. Wie ben ik? Zoals iedereen kan lezen ben ik Joost en ben ik woonachtig te Amsterdam. Mijn passie voor schoenen is eigenlijk ontstaan toen ik naar de middelbare school ging en de leraren zag met mooie leren schoenen. Ja ik hoor u al denken, dat is tegenwoordig wel anders. Tegenwoordig is het niet veel meer dan een lapje stof uit China.
Naast het lezen probeer ik ook actief te zijn en ga ik proberen te mengen in leuke gesprekken / discussies.
Momenteel mijn schoenen collectie:
- Natuurlijke Van Bommels aangezien die prijzen nog betaalbaar waren in mijn jongere jaren.
- Santoni's .. Ja wat moet ik daar nog meer over zeggen?
- Terra, ik hoor u denken, wat is Terra? Een leuke winkel in de 9 straatjes. De eigenaar gaat regelmatig naar Spanje om schoenen te laten maken en komt vervolgens terug met een nieuwe kleine collectie. Kwaliteit vind ik erg goed. Echter zijn de prijzen laag omdat het geen commercieel merk is.
- Crockett and Jones ..
Goed mijn vingers beginnen moe te worden dus ik stop maar snel met typen.
PS: Ik ben toevallig bezig met het koopproces van consumenten. Wat is nou belangrijk in een goede winkel? Ik ben bezig met dit onderzoek omdat je veel nieuwe winkels ziet opkomen met allemaal bijzondere inrichtingen om consumenten te verleiden. Als voorbeeld, een leren schort dragen bij een schoenenwinkel. Als leden deze enquête zouden willen invullen kan mijn zondag + aanmelding niet beter. Het is trouwens een onderzoek wat niet ergens voor gebruikt voor gaat worden. Ben zelf erg nieuwsgierig en daarom heb ik een onderzoek gestart. Het resultaat zou ik natuurlijk delen op deze pagina!
Link:
Ik heb ook even een kort vraagje. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek over het koopgedrag van consumenten. Zou u daar over een enquête willen invullen? Zo ja dan is dit de link:
http://www.survio.com/survey/d/K1L8T9J1N6K2P6T2LU alle zullen nog van mij horen.