Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034557 keer gelezen)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6570 Gepost op: 21 oktober 2015 - 15:07:24
Wolf doet hier de ballotage en zo.

Ook de eerste duidelijke tekst in normaal Nederlands van zijn hand :)
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Joostvdbrink

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6571 Gepost op: 25 oktober 2015 - 17:47:54
Beste leden,

Na vele maanden lezen (specifiek over schoenen) heb ik mij uiteindelijk aangemeld. Wie ben ik? Zoals iedereen kan lezen ben ik Joost en ben ik woonachtig te Amsterdam. Mijn passie voor schoenen is eigenlijk ontstaan toen ik naar de middelbare school ging en de leraren zag met mooie leren schoenen. Ja ik hoor u al denken, dat is tegenwoordig wel anders. Tegenwoordig is het niet veel meer dan een lapje stof uit China.

Naast het lezen probeer ik ook actief te zijn en ga ik proberen te mengen in leuke gesprekken / discussies.

Momenteel mijn schoenen collectie:

- Natuurlijke Van Bommels aangezien die prijzen nog betaalbaar waren in mijn jongere jaren.
- Santoni's .. Ja wat moet ik daar nog meer over zeggen?
- Terra, ik hoor u denken, wat is Terra? Een leuke winkel in de 9 straatjes. De eigenaar gaat regelmatig naar Spanje om schoenen te laten maken en komt vervolgens terug met een nieuwe kleine collectie. Kwaliteit vind ik erg goed. Echter zijn de prijzen laag omdat het geen commercieel merk is.
- Crockett and Jones ..

Goed mijn vingers beginnen moe te worden dus ik stop maar snel met typen.

PS: Ik ben toevallig bezig met het koopproces van consumenten. Wat is nou belangrijk in een goede winkel? Ik ben bezig met dit onderzoek omdat je veel nieuwe winkels ziet opkomen met allemaal bijzondere inrichtingen om consumenten te verleiden. Als voorbeeld, een leren schort dragen bij een schoenenwinkel. Als leden deze enquête zouden willen invullen kan mijn zondag + aanmelding niet beter. Het is trouwens een onderzoek wat niet ergens voor gebruikt voor gaat worden. Ben zelf erg nieuwsgierig en daarom heb ik een onderzoek gestart. Het resultaat zou ik natuurlijk delen op deze pagina!
Link:
Ik heb ook even een kort vraagje. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek over het koopgedrag van consumenten. Zou u daar over een enquête willen invullen? Zo ja dan is dit de link:

http://www.survio.com/survey/d/K1L8T9J1N6K2P6T2L

U alle zullen nog van mij horen.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6572 Gepost op: 25 oktober 2015 - 20:36:56
Welkom Joost. Het is hier gebruikelijk om je C&J's te showen met foto's, lekkere binnenkomer. Dus welke C&J's heb jij?

Zit ook een salaris-vraagje in die enquete zie ik :)

Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Prevoo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6573 Gepost op: 29 oktober 2015 - 14:43:47
iGents,
Lang niet meer hier geweest maar lees alweer even mee. Hernieuwde kennismaking dus. Tegenwoordig werkzaam in Rotterdam (fiscale dienstverlening bij een internationale speler). Op kantoor van een pak, maar heel casual wordt het verder ook niet echt.
Plan opgevat om ook eens bij te dragen (eens kijken of dat gaat lukken).
njoy your freedom

stroopio

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6574 Gepost op: 30 oktober 2015 - 10:28:54
Hi, tijdje meegelezen hier, nu maar eens besloten te registreren. Ik ben Marcel, werk/woon in Amsterdam en net student af. Groot fan van mooie schoenen, en verzorg deze graag goed. Ook liefhebber van mooie shirts. Deze zomer me verdiept in shirtmaking & in de komende donkere dagen mijn eerste pogingen wagen om zelf een shirt te maken. Ik gebruik overigens het boekje Shirtmaking van Coffin, meer tips altijd welkom. Mijn collectie zal ik posten in de topics zelf.

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6575 Gepost op: 30 oktober 2015 - 10:40:30
Ben erg benieuwd naar het resultaat van je shirt!
Wat een enorme winnaar is hij toch!

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6576 Gepost op: 30 oktober 2015 - 11:20:05
Ik ook. Eerste 3 regels zou over mij kunnen gaan :)

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6577 Gepost op: 05 november 2015 - 21:15:51
Hallo allemaal,

ik zal dit topic eens even gebruiken waar het voor gebruikt moet worden ;).
Ik ben Henry, 15 jaar en heb een grote voorliefde voor mooie kleding, met als inspiratoren onder andere Gianni Agnelli, Lapo Elkann, Lino Ieluzzi, Bram Moszkowicz en Jort Kelder. Ik moet het echter wel van een redelijk bescheiden kleedgeldbudget doen, en kan dus voorlopig nog geen maatwerk betalen. Ik heb me vooral aangemeld op dit forum om meer bij te leren over mooie kleding, zodat ik er nog mooier bij kan lopen ;).

danielce96

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6578 Gepost op: 05 november 2015 - 21:32:21
Welkom! Lino Ieluzzi heb ik (nog) niet zo heel veel op dit forum over gelezen. Ik heb gehoord dat het een aardige man is, maar vraag me af of de webshop er überhaupt ooit gaat komen.

In elk geval goed om te zien dat je bij vroege leeftijd al geïnteresseerd bent!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6579 Gepost op: 05 november 2015 - 21:51:38
Vijftien jaar. Geweldig. :thumbsup:

Welkom!

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6580 Gepost op: 05 november 2015 - 21:52:25

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6581 Gepost op: 05 november 2015 - 21:57:38

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6582 Gepost op: 05 november 2015 - 22:14:56
Hallo allemaal,

ik zal dit topic eens even gebruiken waar het voor gebruikt moet worden ;).
Ik ben Henry, 15 jaar en heb een grote voorliefde voor mooie kleding, met als inspiratoren onder andere Gianni Agnelli, Lapo Elkann, Lino Ieluzzi, Bram Moszkowicz en Jort Kelder. Ik moet het echter wel van een redelijk bescheiden kleedgeldbudget doen, en kan dus voorlopig nog geen maatwerk betalen. Ik heb me vooral aangemeld op dit forum om meer bij te leren over mooie kleding, zodat ik er nog mooier bij kan lopen ;).

Welkom.

Gratis tip: maatwerk is sowieso een betere keuze als je volwassen bent. Tot die tijd veranderen je maten erg veel zonder dat je er iets aan kunt doen.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6583 Gepost op: 05 november 2015 - 22:30:08

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6584 Gepost op: 06 november 2015 - 11:39:55
Welkom, goed bezig. Maatwerk lijkt me voor nu idd overbodig, komt later wel als je een baan hebt enzo  ;)