Mag ik mij even voorstellen:
De naam is Mark en ik ben inmiddels al weer 50 jaar.
Mijn hele leven heb ik weinig of niets om kleding/mode en aanverwante zaken gegeven, maar dat is de laatste tijd wel aan het veranderen.
Ik geef niet heel veel geld aan kleding en aanverwante zaken uit. Niet omdat ik het niet kan betalen maar gewoon omdat ik het er niet voor over heb. Ik vind het eerlijk gezegd het leukst om een perfect vintage stuk van een gerenommeerd merk voor weinig geld te vinden. Gedragen kleding heb ik dus geen enkele moeite mee als het maar in uitstekende staat en netjes is.
Ik ben geen 'pakken-man'. Pakken vind ik vaak te formeel en in veel gevallen ook ronduit saai. Ik hoef ook geen pakken te dragen voor mijn werk of zo.
'Stijlvol casual' omschrijft het beste mijn (huidige) stijl-interesse. Misschien veranderd dit ook nog in de toekomst.
Ik heb wel een zelfopgelegde beperking; voor mij geen bont, leer, wol, zijde en andere dierlijke producten. Ik eet ook geen dieren.
Dit laatste is voor mij ook de directe reden om mij aan te melden bij dit forum. Ik ben benieuwd of er ook andere leden zijn die dezelfde keuze maken en hoe zij hiermee omgaan. Wellicht dat we van elkaar kunnen leren want het is mij opgevallen dat het niet meevalt om zo toch stijlvol gekleed door het leven te gaan.