Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034557 keer gelezen)

danielce96

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6555 Gepost op: 20 oktober 2015 - 21:31:44
Welkom! Is dat bespoke als in via de stoffenmarkt waar ze het de volgende dag in elkaar gezet hebben, of een degelijke zaak? Ben zelf ook in Shanghai geweest en heb beide kanten van het maatwerk gezien.

murkmans

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6556 Gepost op: 21 oktober 2015 - 00:15:23
Welkom! Is dat bespoke als in via de stoffenmarkt waar ze het de volgende dag in elkaar gezet hebben, of een degelijke zaak? Ben zelf ook in Shanghai geweest en heb beide kanten van het maatwerk gezien.

Op de stoffenmarkt wel een leuk adresje gevonden voor MTM na een tip van andere studenten, stalnummertje 237. Een dag later is het klaar. Voordeel van deze zaak is dat de kleermaker ook echt in de zaak werkt en direct het shirt kan aanpassen na de eerste pas. Is ongeveer 35 eu per shirt.

Voor bespoke ging ik naar WW chan, is wel wat aan de duurdere kant (250eu voor 3) maar zeker naar wens en nog steeds goedkoper dan Nederland. Werd ruim een uur de tijd genomen om wensen door te spreken en op te meten. Was na ongeveer twee weken klaar. Na de eerste pas nog aangepast op aanraden van de kleermaker zelf. Een pak viel niet binnen mijn budget hier, maar ga vast nog weleens terug.

Vicuņa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6557 Gepost op: 21 oktober 2015 - 12:58:30

Misschien is het een goed idee om jezelf eens voor te stellen (maar misschien heb ik wat gemist).

danielce96

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6558 Gepost op: 21 oktober 2015 - 13:27:16
Misschien is het een goed idee om jezelf eens voor te stellen (maar misschien heb ik wat gemist).

Is inderdaad een idee en zal dat dan bij deze ook doen:

Zoals mijn gebruikersnaam reeds doet vermelden is mijn naam Daniël. Ik ben momenteel te vinden in Londen wegens mijn stage die ik hier loop voor een aantal maanden. Ik ben dus student (te Rotterdam) die graag gebruik maakt van elke dag om een pak te dragen of wanneer dat niet helemaal gepast is tenminste een jasje met een nette pantalon.

Voordat ik vertrok naar Londen voor de stage zo een anderhalf jaar in een herenmode zaak gewerkt en ben misschien ook van plan om daar nog een stap verder mee te gaan zodra ik terug ben uit Londen (als voor naast de studie dan).

Dit forum biedt voor mij een uitgestrekte mogelijkheid meer bekend te geraken met andere (voor mij) minder bekende merken/zaken en ook andermans mening te horen over merken/zaken waarmee ik al bekend ben. Wat dat betreft kan ik vooral op het gebied van schoenen een aantal 'stappen' vooruit maken.

Kind regards,

Daniël

Vicuņa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6559 Gepost op: 21 oktober 2015 - 13:35:03
Welkom ;) ik kan me wel vinden in je kledingkeuze, hoewel een mooie trui een eyeopener kan zijn.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6560 Gepost op: 21 oktober 2015 - 13:49:48
Is inderdaad een idee en zal dat dan bij deze ook doen:

Zoals mijn gebruikersnaam reeds doet vermelden is mijn naam Daniël. Ik ben momenteel te vinden in Londen wegens mijn stage die ik hier loop voor een aantal maanden. Ik ben dus student (te Rotterdam) die graag gebruik maakt van elke dag om een pak te dragen of wanneer dat niet helemaal gepast is tenminste een jasje met een nette pantalon.

Voordat ik vertrok naar Londen voor de stage zo een anderhalf jaar in een herenmode zaak gewerkt en ben misschien ook van plan om daar nog een stap verder mee te gaan zodra ik terug ben uit Londen (als voor naast de studie dan).

Dit forum biedt voor mij een uitgestrekte mogelijkheid meer bekend te geraken met andere (voor mij) minder bekende merken/zaken en ook andermans mening te horen over merken/zaken waarmee ik al bekend ben. Wat dat betreft kan ik vooral op het gebied van schoenen een aantal 'stappen' vooruit maken.

Kind regards,

Daniël

mijn naam is daniel. ik woon momenteel in londen waar ik stage loop. ik studeer in rotterdam en draag graag een pak of jasjedasje. als bijbaantje werkte ik in een klerenwinkel. ik hoop hier meer te leren over winkels en merken, met name over schoenen.
live and let die

danielce96

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6561 Gepost op: 21 oktober 2015 - 13:52:16
Welkom ;) ik kan me wel vinden in je kledingkeuze, hoewel een mooie trui een eyeopener kan zijn.

Dat is zeker waar, nu dat de temperatuur daalt zal ik die ook vaker dragen, meestal wel onder een jasje dan.

danielce96

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6562 Gepost op: 21 oktober 2015 - 13:54:14
mijn naam is daniel. ik woon momenteel in londen waar ik stage loop. ik studeer in rotterdam en draag graag een pak of jasjedasje. als bijbaantje werkte ik in een klerenwinkel. ik hoop hier meer te leren over winkels en merken, met name over schoenen.

Dat is inderdaad een goede samenvatting, ookal vind ik dat men het 'hopen' in de kerk hoort te doen.

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6563 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:00:37
Hehehe dsc?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6564 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:02:05
Hoi Daniël.

Wolf doet hier de ballotage en zo.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6565 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:12:10

Hoi Daniël.

Wolf doet hier de ballotage en zo.

Zoals je reeds hebt mogen vernomen doet het lid met de username wolf de keuring en dergelijke.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6566 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:16:46
neen maar het lid kan niet tegen stijve teksten
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6567 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:23:12
neen maar het lid kan niet stijv testen

Wot?

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6568 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:29:07
welkom. en minder wollig schrijven levert een stuk meer op (irl).

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6569 Gepost op: 21 oktober 2015 - 14:36:40
Keep it OG, D
Wat een enorme winnaar is hij toch!