Heren,
Na anderhalf jaar te pas en te onpas gelurkt te hebben op het forum is dan toch het moment gekomen voor mijn eerste post, en waar anders dan in het voorsteltopic! Ik ben een 20-jarige student, heb de afgelopen anderhalf jaar online op tumblr en instagram verscholen gehouden op online gebied. Ook in het dagelijks leven struin ik verschillende winkels en outlets -als een echte Hollander- af voor inspiratie. Pauw Mannen, Oger Amsterdam, Corneliani Amsterdam bijvoorbeeld, maar ook winkels als de Zara, niet voor de spullen maar voor de inspiratie die je er soms kunt opdoen.
Voor mij zijn klassieke Italianen een grote inspiratiebron maar ik zou mijn eigen stijl toch meer beschrijven als een mix tussen Brits en Italiaans. In mijn rijtje koningen passen de volgende namen:
- Bram Moszkowicz
- Gianni Agnelli (vanwege het 'schijt hebben' aan veel gebruiken)
- Francesco Barberis Canonico (Inderdaad, de baas van VBC atm)
- Jake Grantham van The Armoury
- Alex Pirounis van The Armoury
Naast mijn studie klus ik bij in een Nederlandse herenmodezaak, gevestigd in Amsterdam. Dit geeft mij een goed excuus om de kast vol te hangen met 'werkkleding'.
Ik hoop hier veel te leren en wellicht op den duur nog een waardevolle bijdrage te leveren!
- Bob