Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027914 keer gelezen)

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4890 Gepost op: 05 maart 2011 - 22:00:44
Welkom allen!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Robb

• Bekijk profiel
Reactie #4891 Gepost op: 11 maart 2011 - 11:00:42
Ik ben Rob, 24 jaar en studeer in Utrecht. Heb nog niets noemenswaardigs in mijn kast hangen, maar als ik afstudeer mag ik wat moois uitkiezen. Dan wil ik me natuulijk wel hebben in gelezen!

Baccchus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4892 Gepost op: 11 maart 2011 - 12:06:49
Dan ben je hier op het juiste adres! Welkom!
Waar zit je aan te denken?
"Fashions Fade, Style is Eternal" - Yves Saint Laurent

marcello

• Bekijk profiel
Reactie #4893 Gepost op: 13 maart 2011 - 09:59:31
Niets mis met Cavallaro.
Komt waarschijnlijk dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
Welkom.

ik merk dat jullie niet zo enthousiast zijn over cavallaro?
persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit gewoon erg goed, en het zit mooi getaileerd, evenals cirkel of gentlemen. 8)
Laatst bewerkt op: 13 maart 2011 - 10:01:04 door marcello

Mediaman

• Gast
Reactie #4894 Gepost op: 13 maart 2011 - 10:29:10
ik merk dat jullie niet zo enthousiast zijn over cavallaro?
persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit gewoon erg goed, en het zit mooi getaileerd, evenals cirkel of gentlemen. 8)

Niet enthousiast?! We hebben er zelfs een eigen topic over geopend: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,4030.0.html

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4895 Gepost op: 13 maart 2011 - 16:30:09
Niet enthousiast?! We hebben er zelfs een eigen topic over geopend: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,4030.0.html

Goed topic trouwens Mediaman.

giel

• Bekijk profiel
Reactie #4896 Gepost op: 23 maart 2011 - 20:15:10
Dag allemaal,

Mijn naam is Giel en woon in Limburg. Ik ben 26 jaar en ben toevallig (echt waar) op deze site terecht gekomen. Je kan er echt al veel tips uit halen, zeker als je zoals ik, nog een totale leek bent.

Mijn kledingbudget wordt steeds groter en groter en heb me dit jaar tot doel gesteld langzaam te beginnen met mijn oude garderobe (diesel, boss, esprit, ...) om te wisselen naar een meer gesofisticeerde en volwassen garderobe.

Het is erg nuttig om te lezen welke merken en winkels ik moet gaan opzoeken al gaat de omschakeling een heel lang proces worden (maand na maand een aankoop) maar dat is juist het leuke!

Groet!

Mediaman

• Gast
Reactie #4897 Gepost op: 23 maart 2011 - 20:16:50
Welkom giel.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4898 Gepost op: 24 maart 2011 - 06:03:13
Welkom Giel!

Langzaam opbouwen inderdaad. Je zal echter zien dat je jezelf elke keer wilt overtreffen. Dat merk ik tenminste bij mijzelf.
Dat budget zal dus blijven groeien. ;)

Succes!

SICP

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4899 Gepost op: 25 maart 2011 - 20:57:13
Welkom allen

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4900 Gepost op: 25 maart 2011 - 21:41:16
Welkom Giel.
if i stop lying i just disappoint you

Yasin

• Bekijk profiel
Reactie #4901 Gepost op: 27 maart 2011 - 15:19:25
Dag stijl liefhebbers,

Mijn naam is Yasin. Ik ben 23 jaar oud en woon in Ede. Momenteel studeer ik nog rechten in Nijmegen. Al geruime tijd kom ik op stijlforum en lees graag mee wat jullie dragen en wat er in de markt wordt aangeboden. Ik heb besloten om mijn stijl te veranderen. Momenteel draag ik nog voornamelijk spijkerbroeken van Dolce & Gabbana en makkelijke overhemden ( voornamelijk Hans Ubbink en Paul Smith ). De hiervoor is dat ik uitgekeken ben en dat het tijd is om over te stappen naar 'gentlestyle' kleding.

Hartelijke groet,
Yasin

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4902 Gepost op: 27 maart 2011 - 17:54:47
Welkom Yasin en andere nieuwe leden van afgelopen maand.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #4903 Gepost op: 27 maart 2011 - 23:07:15
Alle nieuwe leden, van harte welkom! Succes met de zoektocht naar 'gentlestyle'-kleding (grappige term, Mediaman zal denk ik trots op je zijn!), Yasin! Met alle informatie die hier op SF te vinden is, moet dat wel goed komen. :)

rauben

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4904 Gepost op: 02 april 2011 - 11:05:45
Hallo iedereen,

Mijn naam is Rauben. Ben 21 jaar en studeer personeel en arbeid in Rotterdam. kijk al een aantal weekjes mee op het forum en heb al verschrikkelijk veel geleerd. heb een gevarieerde mix aan kleding favoriete merk spijkerbroek is Kuyichi (voor mij een geweldige fit). tevens heb ik een tik met schoenen.

kort gezegd heb ik weinig ervaring met de kleding die hier word besproken. maar ben uiterst geïnteresseerd.

van de week heb ik mijn eerste echte stijlforumschoenen gekocht een paar Magnanni's bij zwartjes. wou deze eerst laten in kleuren naar wens maar uiteindelijk niet gedaan omdat de meerprijs hiervan wel erg veel was tevens wou ik geen riem erbij maar alleen de schoenen.

bij deze wil ook alvast iedereen bedanken voor de schat aan informatie die ik hier al heb opgedaan.