Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027841 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4605 Gepost op: 04 november 2010 - 20:00:07
Van wie was die 'truitjesvolk' trouwens? IJzersterk.

andersonsheppard

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4606 Gepost op: 04 november 2010 - 21:37:17
Beste heren,

na bijna twee jaar met enige regelmaat jullie forum bekijken, leek het me chiquer om me aan te melden en wie weet ook af en toe iets te posten. Ik heb laatst met veel plezier de documentaire over Savile Row bekeken, waar ik via het "Boeken, tijdschriften en websites" forum op was gekomen. Vond het prachtig en ben begonnen met sparen...

Zal tzt ook nieuwe aanwinsten  posten. Met foto's uiteraard, dat vind ik meestal de leukste posts op het stijlforum. Als jullie het niet erg vinden ga ik gelijk offtopic door hier te proberen een foto te plaatsen, want ik heb geen idee hoe dat werkt (heb de foto van http://www.h-huntsman.com/bespoke/ gejat, als ik de bron vermeld en er bij zeg dat ik er binnenkort iets dergelijks bij ze wil laten maken vinden ze dat vast niet erg):

Ben benieuwd of het gelukt is.

Gr

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4607 Gepost op: 04 november 2010 - 21:47:24
Beste heren,

na bijna twee jaar met enige regelmaat jullie forum bekijken, leek het me chiquer om me aan te melden en wie weet ook af en toe iets te posten. Ik heb laatst met veel plezier de documentaire over Savile Row bekeken, waar ik via het "Boeken, tijdschriften en websites" forum op was gekomen. Vond het prachtig en ben begonnen met sparen...

Zal tzt ook nieuwe aanwinsten  posten. Met foto's uiteraard, dat vind ik meestal de leukste posts op het stijlforum. Als jullie het niet erg vinden ga ik gelijk offtopic door hier te proberen een foto te plaatsen, want ik heb geen idee hoe dat werkt (heb de foto van http://www.h-huntsman.com/bespoke/ gejat, als ik de bron vermeld en er bij zeg dat ik er binnenkort iets dergelijks bij ze wil laten maken vinden ze dat vast niet erg):

Ben benieuwd of het gelukt is.

Gr

Het is gelukt, en welkom! Heftig jasje, wel. Wat is je achtergrond, A&S?

andersonsheppard

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4608 Gepost op: 04 november 2010 - 21:53:06
Ben 28 jaar oud, woon in Amsterdam en ben accountmanager. Idd een heftig jasje, zou het ook niet naar mijn werk aan kunnen/durven.

Mediaman

• Gast
Reactie #4609 Gepost op: 04 november 2010 - 21:57:24
Welcome.

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4610 Gepost op: 04 november 2010 - 23:53:30
Benvenuti andersonsheppard!
Just be yourself, there are plenty of others.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4611 Gepost op: 05 november 2010 - 09:13:25
Welkom A&S. Mooie plaat van Huntsman. Ik stoor mij doorgaans aan pochet in kleur van shirt en das, en aan eenknoops, maar in dit plaatje klopt het ineens allemaal. Frappant. Ik zeg: doen!

JV

• Bekijk profiel
Reactie #4612 Gepost op: 05 november 2010 - 11:19:55
Ook maar even voorstellen dan. JV, 29, manager bij een health club en hier terecht gekomen toen ik onderzoek deed voor de aanschaf van mijn trouwpak. Dat is uiteindelijk een Caruso per Harvies geworden met Santoni's (Sir Max) eronder. Het geheel heeft mij geinspireerd om meer de klassieke kant op te gaan. Zat de afgelopen jaren in het Hans Ubbink/Drykorn segment, om het zo maar te noemen. Erg casual dus.
Kwam regelmatig in Italie voor mijn studie en kom er nu net vandaan van mijn huwelijksreis en probeer daar ook de meeste kleding te kopen.

Heb hier al veel geleerd en blijf met interesse de topics lezen tewijl ik mijn garderobe uitbouw. Zal het ongetwijfeld niet kunnen laten om zelf wat toe te voegen.
"The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks" C. Hitchens

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4613 Gepost op: 05 november 2010 - 11:40:10
welkom heren, leuke introducties van jullie
Be yourself no matter what they say

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4614 Gepost op: 05 november 2010 - 20:53:51
Welkom heren !!

if i stop lying i just disappoint you

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4615 Gepost op: 05 november 2010 - 22:20:15
Welkom JV.
En nog van harte gefeliciteerd!

poccie

• Bekijk profiel
Reactie #4616 Gepost op: 07 november 2010 - 19:08:11
Na geruime tijd meelezen en kijken zal ik me ook maar eens voorstellen, wel zo beleefd ;)

Ben 27 jaar oud en werkzaam als projectmanager. Wonen doe ik sinds 2 jaar in Amersfoort. Kleding technisch gezien ben ik nog een beginner als ik al het moois langs zie komen. Mijn doel voor de komende tijd is om te gaan zorgen voor maatwerk in de kast in plaats van het, tot nu toe gebruikelijke, RTW spul. Met name de fit van RTW overhemden staat me steeds meer tegen. Ik wil hier dan ook nog een hoop informatie en inspiratie oppikken. Qua stijl probeer ik het simpel en klassiek te houden. Ik zal de komende tijd nog wel wat foto's plaatsen in de daarvoor bedoelde topics.

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4617 Gepost op: 07 november 2010 - 19:35:40
Welkom!
Always have a better answer.

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4618 Gepost op: 07 november 2010 - 21:30:24
Welkom stadsgenoot!

metdiebaard

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4619 Gepost op: 10 november 2010 - 22:39:03
Hallo Heren,

in tegenstelling tot vele bovenstaande introducties lees ik nog geen half jaar mee, maar struikel eigenlijk pas net op dit mooie forum via een Google zoektocht naar "Kleermaker Utrecht". Ben al wel een tijdje mee aan het kijken op SF.net, maar mooi dat er ook gewoon een versie in moeders taal is.
Ik ben 29, woon in Utrecht, en ben eigenlijk recentelijk mijn liefde voor pakken weer een beetje aan het hervinden. Heb op m'n 18e ooit m'n hele eindexamentijd in driedelig blauw/grijze Molenaar gedaan, en daarna af en toe nog wel op feestjes wat gedragen, maar nooit echt helemaal volbloeid, om het zo maar te zeggen. Zou dus zo 1-2-3 niet met merken kunnen gaan strooien van wat me aanstaat, maar heb ergens een kleine liefde voor krijtstreep en 'peaked lapel' (maar dan weer niet te breed).
Zoals m'n naam zegt toon ik me verder natuurlijk in een goed bijgehouden baardje, m'n B.V. heet er zelfs naar, dus zelfs van de notaris mag hij er niet af...

Groet
"Genuine innovation has always taken place with an awareness, rather than ignorance, of restraints."