Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027838 keer gelezen)

BG

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4635 Gepost op: 09 december 2010 - 17:16:41
Hallo mensen,

Ik ben Bas, 20 jaar en studerende in Enschede. Sinds kort wat aan het orienteren op het hogere segment voor schoenen, kwam toen hier terecht bij het zoeken naar informatie over Santoni's.

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4636 Gepost op: 09 december 2010 - 20:01:07
Welkom Bas.

Santoni's, daar ga je geen spijt van krijgen.
Just be yourself, there are plenty of others.

Giant

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4637 Gepost op: 09 december 2010 - 20:05:52
Bas,
Welkom!

TomR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4638 Gepost op: 09 december 2010 - 21:55:12
Beste Stijlforum heren,

Mijn naam is Tom en ben 23 jaar. De afgelopen jaren ben ik bezig geweest om mijn sportdroom na te jagen. Ik ben sinds een aantal jaar erg geinteresseerd in kleding en heb altijd een zwak gehad voor mooi zittende pakken. Vaak kijk ik meer naar de casual dracht van het pak of het jasje. Dit zal zijn omdat ik nog niet in een situatie ben waar het formeel ook meer verantwoord is; mijn stage voor de Hotelschool daar gelaten. Hier vervulde ik overigens functies waar je beter niet in duur werk kan aantreden.
De afgelopen weken ben ik mij flink gaan verdiepen in de wereld van stijl en zodoende ben ik op het Stijlforum terecht gekomen. Ik was vandaag vrij en kon simpelweg niet ophouden met lezen. Ik heb besloten om mezelf eerst maar even voor te stellen en het de komende dagen wat rustiger aan te doen. In 5 uur tijd alles willen lezen en weten over deze wereld gaat niet lukken en doet dit forum geen eer aan.
De komende periode wil ik me hier verder orienteren en de discussies gaan volgen. Ik hoop veel te leren en deze kennis te gaan gebruiken als ik een jasje of een pak wil gaan aanschaffen in het komende jaar. Ik ben een liefhebber van accesoires bij een pak als een pochet en een boutonnière. Mag vind ik best wat opvallend zijn maar niet schreeuwerig.

Momenteel ben ik slechts in het bezit van 1 goedkoop plak pak, dat versleten is (door de stage in het Hotel) en eigenlijk klaar is voor de prul, en een blauw jasje van een modieus niet nader te benoemen merk :P. Ik wil niet gaan vloeken op dit forum. Ben er zelf verder blij mee. Iedereen moet toch ergens mee beginnen.
Nu heb ik echter een heel ander fenomeen ontdekt en wil ik de rest van mijn leven op een compleet andere tour gaan. Ik wil eigenlijk binnen nu en een half jaar mijn eerste kwaliteit jasje of pak gaan aanschaffen. Ik denk momenteel erg aan een grijze kleurstelling. Dit vind ik een erg mooie kleur voor een pak en ik heb hier ook geleerd dat dit een goede basiskleur is voor het beginnen van je garderobe.

Genoeg gepraat. M`n hoofd stroomt zowat over van al de informatie die ik vandaag probeerde op te zuigen en het is even iets te veel van het goede geweest.

TomR.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4639 Gepost op: 09 december 2010 - 22:04:40
Welkom heren en veel plezier op dit oh zo leuke forum waar bijna iedereen elkaar lief vindt.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4640 Gepost op: 09 december 2010 - 22:06:57
Welkom Tom! Bekend gevoel, er valt hier zo veel te lezen / leren.
//

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4641 Gepost op: 09 december 2010 - 22:11:32
Goede eerste post, TomR. Welkom. Ook aan alle andere nieuwe leden sinds de laatste keer dat ik hier heb gepost.

seamen

• Bekijk profiel
Reactie #4642 Gepost op: 09 december 2010 - 23:02:19
hoihoi iedereen :-D

Ik ben 19 jaar en student in Tilburg. In het weekend verblijf ik op het zeer mooie eilandje Tholen, wat u allen welbekend zal zijn :wink:.
Mijn interesses op het gebied van kleding verschillen zeer sterk! Ik wilde op dit forum eens een kijkje nemen in de wat "nettere" kwaliteitskledingwereld.

Ciao! Jw

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4643 Gepost op: 09 december 2010 - 23:05:56
Welkom Tom en Seamen (kom er maar in Mikey) !!
if i stop lying i just disappoint you

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4644 Gepost op: 09 december 2010 - 23:06:47
Welkom, Seaman van South Park of Zeeman?
//

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4645 Gepost op: 10 december 2010 - 10:00:53
Welkom Tom en Seamen (kom er maar in Mikey) !!

Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4646 Gepost op: 10 december 2010 - 10:12:34
Welkom allen
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4647 Gepost op: 10 december 2010 - 10:15:41
Welkom gentlemen in de dop
Be yourself no matter what they say

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4648 Gepost op: 10 december 2010 - 13:35:47
Welkom tom en zaadje.  :mrgreen:

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4649 Gepost op: 10 december 2010 - 17:39:39
Hoi allen!

Na een aantal maanden al als 'meelezer' actief te zijn op dit forum toch maar besloten ook een account aan te maken.
Ik zal maar beginnen zoals het hoort door me eerst voor te stellen: ik ben patrique, 20 jaar en student te delft.
Interesse voor mooie kleding altijd al gehad en sinds ik kleedgeld van mijn ouders heb gekregen dat ook kunnen uiten.
Pakken draag ik eigenlijk nooit, maar met een casual(?) kledingdracht: mooie schoenen, nette jeans en een goed shirt hoop ik de komende jaren toch een eind te kunnen komen en mijn garderobe gestaag verder uit te kunnen breiden met kwaliteit.
Ben de trotse bezitter van twee paar magnanni's en hoop binnenkort mijn eerste mtm shirt aan te kunnen schaffen.

Ik verwacht vooral veel te zullen lezen, maar als ik denk hier een nuttige bijdrage aan een onderwerp te kunnen leveren zal ik van me laten horen.