Beste Stijlforum heren,
Mijn naam is Tom en ben 23 jaar. De afgelopen jaren ben ik bezig geweest om mijn sportdroom na te jagen. Ik ben sinds een aantal jaar erg geinteresseerd in kleding en heb altijd een zwak gehad voor mooi zittende pakken. Vaak kijk ik meer naar de casual dracht van het pak of het jasje. Dit zal zijn omdat ik nog niet in een situatie ben waar het formeel ook meer verantwoord is; mijn stage voor de Hotelschool daar gelaten. Hier vervulde ik overigens functies waar je beter niet in duur werk kan aantreden.
De afgelopen weken ben ik mij flink gaan verdiepen in de wereld van stijl en zodoende ben ik op het Stijlforum terecht gekomen. Ik was vandaag vrij en kon simpelweg niet ophouden met lezen. Ik heb besloten om mezelf eerst maar even voor te stellen en het de komende dagen wat rustiger aan te doen. In 5 uur tijd alles willen lezen en weten over deze wereld gaat niet lukken en doet dit forum geen eer aan.
De komende periode wil ik me hier verder orienteren en de discussies gaan volgen. Ik hoop veel te leren en deze kennis te gaan gebruiken als ik een jasje of een pak wil gaan aanschaffen in het komende jaar. Ik ben een liefhebber van accesoires bij een pak als een pochet en een boutonnière. Mag vind ik best wat opvallend zijn maar niet schreeuwerig.
Momenteel ben ik slechts in het bezit van 1 goedkoop plak pak, dat versleten is (door de stage in het Hotel) en eigenlijk klaar is voor de prul, en een blauw jasje van een modieus niet nader te benoemen merk

. Ik wil niet gaan vloeken op dit forum. Ben er zelf verder blij mee. Iedereen moet toch ergens mee beginnen.
Nu heb ik echter een heel ander fenomeen ontdekt en wil ik de rest van mijn leven op een compleet andere tour gaan. Ik wil eigenlijk binnen nu en een half jaar mijn eerste kwaliteit jasje of pak gaan aanschaffen. Ik denk momenteel erg aan een grijze kleurstelling. Dit vind ik een erg mooie kleur voor een pak en ik heb hier ook geleerd dat dit een goede basiskleur is voor het beginnen van je garderobe.
Genoeg gepraat. M`n hoofd stroomt zowat over van al de informatie die ik vandaag probeerde op te zuigen en het is even iets te veel van het goede geweest.
TomR.