Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027855 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4590 Gepost op: 31 oktober 2010 - 09:50:06
O ja, sorry.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4591 Gepost op: 03 november 2010 - 09:44:46
Ja, dat is ook een manier om je voor te stellen, wel eerlijk! :D

Alle andere nieuwe leden van de afgelopen maand: welkom!
You can buy clothes, but you can't buy style

Stephen Edward Becker

• Bekijk profiel
Reactie #4592 Gepost op: 03 november 2010 - 23:36:02
Welkom, Stephen. Hopelijk heeft Advocatus met zijn woorden je twijfels kunnen wegnemen. Misschien aardig om eens door te lezen: Help een goochelaar aan de juiste look.

Nope helaas, vrees nog steeds dat ik hier toch te hard uit de toon zal vallen.
Las in een ander topic dat "stijlvol gekleed gaan enkel bedoeld is voor de rijken OF voor de mensen van goeden huize". Elders las ik een uitspraak in de zin van "en dan begeef ik mij tussen het gewone truitjesvolk.."

Helaas; geen rijke ouders, zelf ook nog pas beginnend zelfstandige...Ben hier echt een lelijke eend.
Ik behoor helaas tot die grote groep mensen die niet helemaal perfect zijn en dus toch maar beter op andere fora kunnen gaan rondsnuffelen.
Succes verder

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4593 Gepost op: 03 november 2010 - 23:46:58
LOL.
Always have a better answer.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4594 Gepost op: 04 november 2010 - 00:58:01
Nou ja zeg, jammer hoor. Hoop dat je snel ergens je plekje vindt!
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4595 Gepost op: 04 november 2010 - 04:44:20
Las in een ander topic dat "stijlvol gekleed gaan enkel bedoeld is voor de rijken OF voor de mensen van goeden huize". Elders las ik een uitspraak in de zin van "en dan begeef ik mij tussen het gewone truitjesvolk.."

Helaas; geen rijke ouders, zelf ook nog pas beginnend zelfstandige...Ben hier echt een lelijke eend.
Ik behoor helaas tot die grote groep mensen die niet helemaal perfect zijn en dus toch maar beter op andere fora kunnen gaan rondsnuffelen.
Succes verder

Steven, joh! Laat je niet wegjagen door het alomtegenwoordige elitaire gebrabbel - de laatste jaren toch al veel minder, m.i. een goede ontwikkeling. Ik probeer me ook met een bescheiden beurs en strategische aankopen te redden, en ik hoop dat dat toch redelijk lukt. Geef het nog een kans!

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4596 Gepost op: 04 november 2010 - 15:07:18
Neem aan dat je als beginnend zelfstandige juist de drive hebt om groot en rijk te worden? Doe hier dan lekker je inspiratie op om goed gekleed voor de dag te komen! :mrgreen:
//

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4597 Gepost op: 04 november 2010 - 17:38:26

Succes verder

Ik heb ook geen geld. Net doen alsof ;-)
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4598 Gepost op: 04 november 2010 - 17:39:57
Ik heb ook geen geld. Net doen alsof ;-)

Hear hear, fake it 'til you make it. Op stijlgebied althans.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4599 Gepost op: 04 november 2010 - 17:45:04
Zo erg is het niet hoor. ;-) Maar heb vergeleken bij de rest hier wel een beperkter budget (of te veel hobby's, dat zou ook kunnen). Gaat er ook niet om dat je er veel geld tegenaan smijt. Op dit forum kun je leren je pak in de juiste maat te kopen (daarmee heb je al een voorsprong op het grootste deel van NL) en op de juiste wijze te combineren etc. etc.  

Dus Stephen Edward Becker, je heil hoef je niet ergens anders zoeken. Lees mee en leer.

Misschien ben je een lelijke eend, ik rij er eentje!
Laatst bewerkt op: 04 november 2010 - 17:49:37 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4600 Gepost op: 04 november 2010 - 18:24:01

Succes verder

Zeldzaam, dit minderwaardigheidscomplex. Is dat iets Vlaams?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4601 Gepost op: 04 november 2010 - 19:22:35
Ik geloof dat er een misverstand is ontstaan over wat ik bedoelde met 'van goeden huize'.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4602 Gepost op: 04 november 2010 - 19:35:52
Citaat
stijlvol gekleed gaan enkel bedoeld is voor de rijken OF voor de mensen van goeden huize

Welke proleet heeft dit geschreven? :lol:

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4603 Gepost op: 04 november 2010 - 19:38:17
Zeg Mikey, is niet zo netjes om een nieuwe gebruiker meteen voor proleet uit te maken hè.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4604 Gepost op: 04 november 2010 - 19:43:26
Zeg Mikey, is niet zo netjes om een nieuwe gebruiker meteen voor proleet uit te maken hè.

Ik ben bang dat hij de ironie niet begrijpt. :mrgreen: