Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027980 keer gelezen)

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4530 Gepost op: 11 oktober 2010 - 13:47:20
Hopelijk is hij lid, dikke anciënniteit ;). Nu nog een motor of paard...

Tims

• Gast
Reactie #4531 Gepost op: 11 oktober 2010 - 16:09:01
Ook Meerpolder toevallig?

Ik zit nu nog in de gouden griffel, lonkend naar een nieuw project in de Meerpolder.
Dit is voor eventjes!

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4532 Gepost op: 11 oktober 2010 - 19:38:27
Gegroet allen,
Ben voornamelijk lid geworden om het bespoke gedeelte te kunnen lezen. Iets over mijzelf: Ik ben bijna 30 en bijna student af. Binnekort eerste echte baan en daar mee ook mijn eerste echte budget voor betere kleding. Qua garderobe ben ik in de "orienteringsfase" ( heb dus eigenlijk weinig wat de moeite waard is). Ik heb niet zozeer iets met mode of "mooie" kleding, maar ben wel een sucker voor vakwerk.

Welkom! :) Maar ben ik blij dat ik op m'n 18e voor mezelf ben begonnen!

Ik zit nu nog in de gouden griffel, lonkend naar een nieuw project in de Meerpolder.
Dit is voor eventjes!

Nieuw in de Meerpolder? Komt er nog meer bij dan? :mrgreen:
//

Tims

• Gast
Reactie #4533 Gepost op: 11 oktober 2010 - 22:09:47
Welkom! :) Maar ben ik blij dat ik op m'n 18e voor mezelf ben begonnen!

Nieuw in de Meerpolder? Komt er nog meer bij dan? :mrgreen:

Zeker! ze willen de meerpolder gaan uitbreiden richting het dorp!

We zullen wel even verder pm,en ;)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4534 Gepost op: 11 oktober 2010 - 22:12:00
Maak anders even een B&R-topic aan. :mrgreen:

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4535 Gepost op: 17 oktober 2010 - 13:33:59
Hey, ben nieuw hier (duh, anders zou ik me niet voorstellen  :wink: )
Ik ben 18, Belg, en heb SF ontdekt door het 'horloge'-topic. Zelf heb ik een Omega Seamaster Pro (Chrono), die momenteel op een blauwe ZULU staat..

Mediaman

• Gast
Reactie #4536 Gepost op: 17 oktober 2010 - 13:34:21
Welkom heren!

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4537 Gepost op: 19 oktober 2010 - 08:56:55
Een landgenoot die SF komt versterken. Omega Seamaster Pro, het bondhorloge! Welkom
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Stephen Edward Becker

• Bekijk profiel
Reactie #4538 Gepost op: 20 oktober 2010 - 01:33:43
Dag heren

Laat ik me ook maar even voorstellen;
Ik ben Stephen Edward Becker, 21, woon aan de Belgische kust.

Ik ben zelfstandig goochelaar en psycho-illusionist en ik klus regelmatig bij in de uitvaartsector, liefst zou ik evenveel tijd besteden aan beide sectoren, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nooit goed, vanwege de aard de uitvaartsector.

Als ik hier in de weekends en vakanties uit mijn raam kijk, krijg ik vaak spontaan rillingen; mannen die hun 130 kilo in een trainingsbroek en een t-shirt met reclame persen, vrouwen die met een beetje geluk überhaupt kleren dragen,...
IK had met mijn 104 kilo ooit serieuze complexen...maar hier rondwandelen doet je complexen in een halfuurtje verdwijnen.

Ik heb echter een hele tijd geaarzeld of ik me al dan niet zou registreren..
Regelmatig zag ik bedragen voorbijkomen (2000 euro voor een jas, 600 euro voor schoenen,..) die me deden twijfelen of ik wel thuishoorde op dit forum. Dat zijn bedragen waarmee ik absoluut (nog?) niet kan werken.
PLUS met mijn 104 kg op 179cm vrees ik er echter ook voor dat ik uit de boot kukel.
Maar wie niet waagt, niet wint. Toch?

Vorige week heb ik een heerlijk mooie jas van Boss gekocht...Enorm blij mee..
En dan lees je dat Boss hier blijkbaar zo een beetje gezien wordt als het merk voor 't woonwagenvolk :(
Naja, weet je...

De reden waarom ik me hier voornamelijk heb geregistreerd is het feit dat ik eigenlijk stilaan wil beginnen met het opbouwen van een mooie garderobe, enkele mooie (originele) combinaties voor het werk als goochelaar (ben geen goochelaar à la zwarte broek, knalrood hemd, das met sterretjes en een blauwe fez) en eventueel iets soberders voor de uitvaartsector.

Dusss, clue van 't verhaal; sla me alsjeblieft niet dood vanwege gewicht en budget. Sla me ook niet dood als ik niet zo met de dure merken die de meesten onder jullie dragen (kan) afkom(en) ;-)

Voel me eerlijk gezegd echt een armzalige papzak hier :( 8-[

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4539 Gepost op: 20 oktober 2010 - 01:50:17
Dag heren

Laat ik me ook maar even voorstellen;
Ik ben Stephen Edward Becker, 21, woon aan de Belgische kust.

Ik ben zelfstandig goochelaar en psycho-illusionist en ik klus regelmatig bij in de uitvaartsector, liefst zou ik evenveel tijd besteden aan beide sectoren, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nooit goed, vanwege de aard de uitvaartsector.

Als ik hier in de weekends en vakanties uit mijn raam kijk, krijg ik vaak spontaan rillingen; mannen die hun 130 kilo in een trainingsbroek en een t-shirt met reclame persen, vrouwen die met een beetje geluk überhaupt kleren dragen,...
IK had met mijn 104 kilo ooit serieuze complexen...maar hier rondwandelen doet je complexen in een halfuurtje verdwijnen.

Ik heb echter een hele tijd geaarzeld of ik me al dan niet zou registreren..
Regelmatig zag ik bedragen voorbijkomen (2000 euro voor een jas, 600 euro voor schoenen,..) die me deden twijfelen of ik wel thuishoorde op dit forum. Dat zijn bedragen waarmee ik absoluut (nog?) niet kan werken.
PLUS met mijn 104 kg op 179cm vrees ik er echter ook voor dat ik uit de boot kukel.
Maar wie niet waagt, niet wint. Toch?

Vorige week heb ik een heerlijk mooie jas van Boss gekocht...Enorm blij mee..
En dan lees je dat Boss hier blijkbaar zo een beetje gezien wordt als het merk voor 't woonwagenvolk :(
Naja, weet je...

De reden waarom ik me hier voornamelijk heb geregistreerd is het feit dat ik eigenlijk stilaan wil beginnen met het opbouwen van een mooie garderobe, enkele mooie (originele) combinaties voor het werk als goochelaar (ben geen goochelaar à la zwarte broek, knalrood hemd, das met sterretjes en een blauwe fez) en eventueel iets soberders voor de uitvaartsector.

Dusss, clue van 't verhaal; sla me alsjeblieft niet dood vanwege gewicht en budget. Sla me ook niet dood als ik niet zo met de dure merken die de meesten onder jullie dragen (kan) afkom(en) ;-)

Voel me eerlijk gezegd echt een armzalige papzak hier :( 8-[

Beste Stephen,

Allereerst: welkom! En meteen daarna: ik denk dat ik namens alle leden spreek als ik zeg dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken. Je hebt hier geen enkele reden om je zo te voelen. We zijn hier voornamelijk om van elkaar te leren, om te leren hoe je een mooie garderobe opbouwt, zelfs met een beperkt budget.

Voor wat betreft je Boss-jas en het dedain waarmee hier soms over Boss wordt gesproken: maak je niet druk. Het allerbelangrijkste is dat je je zelf thuis voelt in je kleding, dat je het zelf goed vindt staan. En, er zijn inderdaad diegenen die het zich kunnen veroorloven om extravagante bedragen aan kleding uit te kunnen geven. De realiteit is dat de meesten van ons dat niet kunnen. Een stijlvolle garderobe aanleggen vergt wel een investering, maar zelfs met kleine investeringen per keer komt men een heel eind.

We gaan hier met elkaar om zonder aanzien des persoons. Iedereen respecteert elkaar, iedereen heeft begrip voor een anders' situatie en persoonlijkheid. Voel je niet bedreigd of bezwaard door het imago of gedrag van anderen, we zijn hier bovenal om elkaar te helpen.

Ik hoop dat je een mooie tijd hebt op dit forum, mij doet het in elk geval nog steeds veel goeds!

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4540 Gepost op: 20 oktober 2010 - 09:26:05
Welkom heren
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4541 Gepost op: 20 oktober 2010 - 09:53:46
Welkom, Stephen. Hopelijk heeft Advocatus met zijn woorden je twijfels kunnen wegnemen. Misschien aardig om eens door te lezen: Help een goochelaar aan de juiste look.

dewortel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4542 Gepost op: 21 oktober 2010 - 15:51:09
Ok. Ik stel mij hierbij even voor. Ik lees al een half jaar op sf en heb besloten mij nu maar eens wat actiever te gedragen.

Ben 25 jaar oud en studeer Composition and Music Production aan de HKU. Mijn interesse voor het dragen van nette pakken komt uit de muziek (bv Tom Waits en Leonard Cohen) en film (noem eens wat jaren 70). Laat mij voor advies en ideeën vooral inspireren door SF en SF.net. Draag sinds een jaar pakken. Mijn eerste pak was een Emporio Armani (BOE! wel leuke snit). Mijn laatste aankopen waren een RLBL kostuum, Zegna mainline(milano) pak een jasje van Corallorosso (Isaia) en Oxfords John Lobb. Een groot budget heb ik niet dus ik ben altijd opzoek naar een goede prijs kwalitijd verhouden en koopjes. Met onbeperkt budget zou ik zeker bespoken gaan.

Het goed gekleed gaan heb ik zo ervaren is een hele kunst op zich, waar ik niet mee wil suggereren dat dit mij lukt, maar ik probeer het wel.

Ik ben dyslectisch en kan voor geen meter schrijven. Met lezen heb ik er weinig last van dyslectici en ik lees dan ook graag. Denk altijd veel meer dan dat ik duidelijk kan opschrijven. Daarom heb ik denk ik ook zo lang niks gepost het kost mij veel moeite.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4543 Gepost op: 21 oktober 2010 - 15:56:08
Gewoon doorgaan, Wortel. Er zitten hier zat niet-dyslectici (dat beweren ze althans) die een stuk beroerder schrijven.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4544 Gepost op: 21 oktober 2010 - 16:00:40
Gewoon doorgaan, Wortel. Er zitten hier zat niet-dyslectici (dat beweren ze althans) die een stuk beroerder schrijven.

Welkom Wortel!