Dag heren
Laat ik me ook maar even voorstellen;
Ik ben Stephen Edward Becker, 21, woon aan de Belgische kust.
Ik ben zelfstandig goochelaar en psycho-illusionist en ik klus regelmatig bij in de uitvaartsector, liefst zou ik evenveel tijd besteden aan beide sectoren, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nooit goed, vanwege de aard de uitvaartsector.
Als ik hier in de weekends en vakanties uit mijn raam kijk, krijg ik vaak spontaan rillingen; mannen die hun 130 kilo in een trainingsbroek en een t-shirt met reclame persen, vrouwen die met een beetje geluk überhaupt kleren dragen,...
IK had met mijn 104 kilo ooit serieuze complexen...maar hier rondwandelen doet je complexen in een halfuurtje verdwijnen.
Ik heb echter een hele tijd geaarzeld of ik me al dan niet zou registreren..
Regelmatig zag ik bedragen voorbijkomen (2000 euro voor een jas, 600 euro voor schoenen,..) die me deden twijfelen of ik wel thuishoorde op dit forum. Dat zijn bedragen waarmee ik absoluut (nog?) niet kan werken.
PLUS met mijn 104 kg op 179cm vrees ik er echter ook voor dat ik uit de boot kukel.
Maar wie niet waagt, niet wint. Toch?
Vorige week heb ik een heerlijk mooie jas van Boss gekocht...Enorm blij mee..
En dan lees je dat Boss hier blijkbaar zo een beetje gezien wordt als het merk voor 't woonwagenvolk

Naja, weet je...
De reden waarom ik me hier voornamelijk heb geregistreerd is het feit dat ik eigenlijk stilaan wil beginnen met het opbouwen van een mooie garderobe, enkele mooie (originele) combinaties voor het werk als goochelaar (ben geen goochelaar à la zwarte broek, knalrood hemd, das met sterretjes en een blauwe fez) en eventueel iets soberders voor de uitvaartsector.
Dusss, clue van 't verhaal; sla me alsjeblieft niet dood vanwege gewicht en budget. Sla me ook niet dood als ik niet zo met de dure merken die de meesten onder jullie dragen (kan) afkom(en)

Voel me eerlijk gezegd echt een armzalige papzak hier

8-[