Met het spreekwoord
potius sero quam numquam in gedachten stel ik mij op deze sneeuwerige zondagmiddag alsnog voor; Kevin is de naam en ik studeer momenteel Cultuurwetenschappen in Maastricht. Woon alweer 22 jaar in deze historische stad (op een uitstapje van een jaartje naar Enschede na) en ben hier geboren en getogen.
Dankzij mijn
iets lager dan gemiddelde lengte (1.68) ben ik veroordeeld tot maatwerk, tot op heden heb ik namelijk weinig confectiekleding mogen vinden die goed past. In mijn zoektocht naar een redelijk betaalbaar maatpak ben ik op deze site terechtgekomen, het resultaat hiervan is inmiddels in mijn bezit (jawel jawel, nog zo'n SuitSupply studentje

).
Zodra ik de beschikking heb over een degelijke camera zal ik jullie mening hierover vragen aangezien ik één dezer dagen gebruik van de komende actie wil maken en een tweede pak wil laten aanmeten.
Inmiddels ben ik geïnteresseerd geraakt in alle andere aspecten die bij een sartoriaal verantwoord plaatje komen kijken en ben ik momenteel vooral op zoek naar een goed paar schoenen. Dat ik hier nog veel kennis mag verwerven!