Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027877 keer gelezen)

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Voorsteltopic
Reactie #4515 Gepost op: 06 oktober 2010 - 15:37:10
Ik denk wel dat mensen gepassioneerd beginnen te geraken als ze meermaals dit forum komen bezoeken.

Absoluut met je eens!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4516 Gepost op: 06 oktober 2010 - 17:51:27
Na wat maandjes meelezen nu toch maar geregistreerd :wink:
Mijn naam is Peter, 28, woon in Berkel en Rodenrijs en heb een internetbedrijf. Werk het grootste deel van de week vanuit huis, een werkdag staat bij mij dus niet gelijk aan 'strak in pak'. Een veel gedragen outfit is jeans/katoen, overhemd, jasje. Favorieten zijn ongevoerde jasjes, soft shoulders en broeken van Jacob Cohen. Jasjes zijn afkomstig van Oger (RED), Profuomo en SuitSupply.
Wat ik vooral zoek op Stijlforum is inspiratie en de kennis die hier voorhanden is.

Ben zo vrij geweest snel een stijlplaatje in elkaar te plakken. Let niet op de witbalans en scherpte, foto's afkomstig van een iPhone.

//

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4517 Gepost op: 06 oktober 2010 - 18:58:21
Dat is een mooie introductie, Peter Bastian. Welkom en blijf vooral met foto's strooien.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4518 Gepost op: 06 oktober 2010 - 19:03:29
Welkom PB. Mijn metro stopt twee keer per dag in B&R. Ik denk dat je de enige bewoner bent overdag. Heel B&R stapt volgens mij 's ochtends in de metro naar R'dam CS en stapt 's middags weer uit op station B&R. :P

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4519 Gepost op: 06 oktober 2010 - 19:12:21
Dat is een mooie introductie, Peter Bastian. Welkom en blijf vooral met foto's strooien.

Dankje, ga ik zeker doen!

Welkom PB. Mijn metro stopt twee keer per dag in B&R. Ik denk dat je de enige bewoner bent overdag. Heel B&R stapt volgens mij 's ochtends in de metro naar R'dam CS en stapt 's middags weer uit op station B&R. :P

Dat idee heb ik ook wel eens :D Maar het is mooi 'rustig' wonen hoor hier. Ben twee jaar geleden uit R'dam centrum vertrokken.
Die RandstadRail is best een uitkomst trouwens, sta in 15 minuten op CS of ben zo in Den Haag.
//

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4520 Gepost op: 06 oktober 2010 - 19:17:59
Dat kan ik me voorstellen. Dat wijkje nabij het station ziet er ook wel mooi uit hoor, kan niet anders zeggen. Je zit inderdaad met de randstadrail heel snel in hartje Den Haag of Rotterdam vanaf Berkel.

EindelozeLuxe

• Bekijk profiel
Reactie #4521 Gepost op: 07 oktober 2010 - 01:04:01
Zal mij ook even voorstellen. Ik ben Wouter, 22 jaar, woonachtig in Enschede en na mijn vwo direct begonnen met werken (trainee bij accountantskantoor). Dit doe ik nu al meer dan drie jaar, zit veel bij klanten en dus in pak. Buiten mijn werk om houd ik mij graag bezig met schaken, sporten en vrienden. Ik moet zeggen dat mijn interesse in uiterlijksverfraaiing zich bij mij vrij snel heeft vertaald in een absurd uitgavepatroon. Sparen kan ik (nog) niet.

Ik kan hier veel leuke dingen lezen en vooral ook leren. Mijn (werk)collectie bestaat nu nog uit 4 bespoke overhemden (waarvan 2 van New Tailor, super winkel in Utrecht), Magnanni schoenen (bruin suede met gesp), Hugo Boss schoenen (grijs-glans met gesp), veel oger overhemden, enkele merkjassen en nog enkele pakken (van de cavallaro 2/barsoi/oger, na 3 jaar onder af en toe stomen nog steeds als nieuw). Tevens nog een rits dassen, breuer bretels (die ik nooit aanheb helaas) en laatst nog wat mooie dassen gehaald bij de society shop. Probeer dit vaak te updaten, maar het voorgenoemde geheel is toereikend aan mijn zakelijke behoeftes en ik geef nu veel prioriteit aan casual. Hier zal ik ook veel over posten (vragen).
It's all about bucks, kid. The rest is conversation.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4522 Gepost op: 07 oktober 2010 - 01:39:25
Welkom!
Sparen kan ik (nog) niet.

Je bent hier op de juiste plek beland om dat niet te leren  :mrgreen:

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4523 Gepost op: 07 oktober 2010 - 08:33:32
Welkom!
Je bent hier op de juiste plek beland om dat niet te leren  :mrgreen:

:-D
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Tims

• Gast
Reactie #4524 Gepost op: 08 oktober 2010 - 02:10:24
Welkom Peter Bastian (dorpsgenoot!) & EindelozeLuxe!

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #4525 Gepost op: 08 oktober 2010 - 19:19:05
Welkom Peter Bastian (dorpsgenoot!) & EindelozeLuxe!

Ook Meerpolder toevallig?
//

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4526 Gepost op: 08 oktober 2010 - 21:42:49
Welkom Heren, veel plezier op dit forum. (ik begin nu Gusto te begrijpen met zijn maandelijkse post.)  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

ne plus ultra

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4527 Gepost op: 11 oktober 2010 - 13:06:57
Gegroet allen,
Ben voornamelijk lid geworden om het bespoke gedeelte te kunnen lezen. Iets over mijzelf: Ik ben bijna 30 en bijna student af. Binnekort eerste echte baan en daar mee ook mijn eerste echte budget voor betere kleding. Qua garderobe ben ik in de "orienteringsfase" ( heb dus eigenlijk weinig wat de moeite waard is). Ik heb niet zozeer iets met mode of "mooie" kleding, maar ben wel een sucker voor vakwerk.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #4528 Gepost op: 11 oktober 2010 - 13:23:35
Welkom...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4529 Gepost op: 11 oktober 2010 - 13:41:31
wow 30 jaar en nog student  8)
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"