Zal mij ook even voorstellen. Ik ben Wouter, 22 jaar, woonachtig in Enschede en na mijn vwo direct begonnen met werken (trainee bij accountantskantoor). Dit doe ik nu al meer dan drie jaar, zit veel bij klanten en dus in pak. Buiten mijn werk om houd ik mij graag bezig met schaken, sporten en vrienden. Ik moet zeggen dat mijn interesse in uiterlijksverfraaiing zich bij mij vrij snel heeft vertaald in een absurd uitgavepatroon. Sparen kan ik (nog) niet.
Ik kan hier veel leuke dingen lezen en vooral ook leren. Mijn (werk)collectie bestaat nu nog uit 4 bespoke overhemden (waarvan 2 van New Tailor, super winkel in Utrecht), Magnanni schoenen (bruin suede met gesp), Hugo Boss schoenen (grijs-glans met gesp), veel oger overhemden, enkele merkjassen en nog enkele pakken (van de cavallaro 2/barsoi/oger, na 3 jaar onder af en toe stomen nog steeds als nieuw). Tevens nog een rits dassen, breuer bretels (die ik nooit aanheb helaas) en laatst nog wat mooie dassen gehaald bij de society shop. Probeer dit vaak te updaten, maar het voorgenoemde geheel is toereikend aan mijn zakelijke behoeftes en ik geef nu veel prioriteit aan casual. Hier zal ik ook veel over posten (vragen).