Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027924 keer gelezen)

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #315 Gepost op: 03 april 2005 - 22:49:06
Nog geen student :roll:  nog 2 jaartjes
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #316 Gepost op: 04 april 2005 - 00:00:14
Meer dan de helft denk ik ook wel.

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #317 Gepost op: 04 april 2005 - 10:39:04
Hallo allemaal,
na een weekje of wat neuzen me ook maar een keer aangemeld om mee te leuteren over al het goede in het leven. Ik ben intussen toe aan mijn 24ste lente (nu dus nog 23 jaren oud) en woon in het oosten van onze hoofdstad (om de hoek van de bij sommige welbekende schoenenzaak Manwood, of voor de wat minder bekende in amsterdam, om de hoek waar theo van gogh is omgelegd). Sinds vorige week ook in het bezit van een paar "echte" schoenen. Ooit begonnen met een paar van Bommels (je bent jong en je wilt wat) na 2 paar vb overgestapt op bossjes omdat de smallere leest mij wat meer aansprak en na 2 paar boss gerealiseerd dat kwaliteit het toch wint van quantiteit en sinds vorige week dus de bezitter van een paar leuke santoni's (uiteraard om de hoek bij Manwood gehaald) Nu ben ik dus wat betreft schoenen voor de rest van mijn leven "verpest". Na het een en ander gelezen te hebben ga ik mij binnenkort ook maar eens aan wat Borelli katoen wagen (onder het mom van het kost wat maar dan heb je ook wat).
In het dagelijks leven amuseer ik mij met het laatste jaar van mijn HBO studie werktuigbouwkunde en ben nu dus bezig met mijn afstudeerstage. Mijn kledingkoophobby financier ik door middel van het wassen van auto's (weliswaar op professioneel niveau, op een goede zaterdag wassen wij toch al gauw 1500 auto's). Verder heb ik een redelijk grote behoefte tot het zien van de wereld, wat iedere zomervakantie weer resulteerd in een halve wereldreis (en tussendoor ook zo veel mogelijk weg, maar dat is vaak van een wat minder spectucalair niveau).
Mijn username is direct gerelateerd aan mijn achternaam en aangezien die niet bijzonder vaak voorkomt kan ik die vrij straffeloos op ieder forum gebruiken.
Schroom niet om dingen te vragen en ik zal hier en daar proberen om nuttig commentaar te leveren.

Frank
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #318 Gepost op: 04 april 2005 - 10:46:59
Citaat van: "Regouin"
Hallo allemaal,
na een weekje of wat neuzen me ook maar een keer aangemeld om mee te leuteren over al het goede in het leven. Ik ben intussen toe aan mijn 24ste lente (nu dus nog 23 jaren oud) en woon in het oosten van onze hoofdstad (om de hoek van de bij sommige welbekende schoenenzaak Manwood, of voor de wat minder bekende in amsterdam, om de hoek waar theo van gogh is omgelegd). Sinds vorige week ook in het bezit van een paar "echte" schoenen. Ooit begonnen met een paar van Bommels (je bent jong en je wilt wat) na 2 paar vb overgestapt op bossjes omdat de smallere leest mij wat meer aansprak en na 2 paar boss gerealiseerd dat kwaliteit het toch wint van quantiteit en sinds vorige week dus de bezitter van een paar leuke santoni's (uiteraard om de hoek bij Manwood gehaald) Nu ben ik dus wat betreft schoenen voor de rest van mijn leven "verpest". Na het een en ander gelezen te hebben ga ik mij binnenkort ook maar eens aan wat Borelli katoen wagen (onder het mom van het kost wat maar dan heb je ook wat).
In het dagelijks leven amuseer ik mij met het laatste jaar van mijn HBO studie werktuigbouwkunde en ben nu dus bezig met mijn afstudeerstage. Mijn kledingkoophobby financier ik door middel van het wassen van auto's (weliswaar op professioneel niveau, op een goede zaterdag wassen wij toch al gauw 1500 auto's). Verder heb ik een redelijk grote behoefte tot het zien van de wereld, wat iedere zomervakantie weer resulteerd in een halve wereldreis (en tussendoor ook zo veel mogelijk weg, maar dat is vaak van een wat minder spectucalair niveau).
Mijn username is direct gerelateerd aan mijn achternaam en aangezien die niet bijzonder vaak voorkomt kan ik die vrij straffeloos op ieder forum gebruiken.
Schroom niet om dingen te vragen en ik zal hier en daar proberen om nuttig commentaar te leveren.

Frank

Frank, welkom hier! Waarschijnlijk ben je verdoemd wbt. je kledingkeuze nadat je hier bent geweest, maar probeer er maar mee te leven ;)
Hoe moet ik me voorstellen dat je 1500 auto's op een zaterdag wast?
ww.dezinvanluxe.nl

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #319 Gepost op: 04 april 2005 - 10:47:33
Hallo allemaal,
Frank

welkom hier, dan moet jij dit zijn neem ik aan  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #320 Gepost op: 04 april 2005 - 10:52:14
Welkom Frank :!:

Citaat van: "Marco"
Hallo allemaal,
Frank

welkom hier, dan moet jij dit zijn neem ik aan  :wink:

Of dit ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #321 Gepost op: 04 april 2005 - 10:58:57
dat gaat vrij hard zo, die foto is afkomstig uit mijn donkere dagen in delft (lees veel drinken, weinig studeren). Op zich niks mis mee maar gaat na een jaar ook vervelen, toen het roer redelijk hard omgegooid en sindsdien gaat het allemaal een stuk voorspoediger.
De truc van het wassen van 1500 auto's op 1 dag is vrij eenvoudig, dat is namelijk het werken in een autowasstraat op de grens tussen amstelveen en aalsmeer (ook wel de grootste wasstraat in de benelux, in ieder geval qua aantallen wassingen) en wel te verstaan deze.
Wat betreft het verpest zijn qua kledingkeuze zou je heel goed gelijk kunnen hebben, ik heb die santoni's nu welgeteld 2 keer aangehad en hoef eigenlijk al niks anders meer (in vergelijk tot vb en boss dan in ieder geval).

[edit - reactie op nexus]
dat is familie ergens, een achteroom of iets van dien aard, heel precies weet ik het niet aangezien de banden van mijn vader met een deel van de familie niet bijzonder goed zijn (zacht uitgedrukt).
[/edit]
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #322 Gepost op: 04 april 2005 - 11:00:25
dat gaat vrij hard zo, die foto is afkomstig uit mijn donkere dagen in delft (lees veel drinken, weinig studeren). Op zich niks mis mee maar gaat na een jaar ook vervelen, toen het roer redelijk hard omgegooid en sindsdien gaat het allemaal een stuk voorspoediger.
De truc van het wassen van 1500 auto's op 1 dag is vrij eenvoudig, dat is namelijk het werken in een autowasstraat op de grens tussen amstelveen en aalsmeer (ook wel de grootste wasstraat in de benelux, in ieder geval qua aantallen wassingen) en wel te verstaan deze.
Wat betreft het verpest zijn qua kledingkeuze zou je heel goed gelijk kunnen hebben, ik heb die santoni's nu welgeteld 2 keer aangehad en hoef eigenlijk al niks anders meer (in vergelijk tot vb en boss dan in ieder geval).

Ben benieuwd naar je Santoni's. Zoals je misschien hebt gemerkt zijn we dol op foto's :P. Die kun je kwijt in het Santoni topic in het Schoenen subforum.

Als je trouwens wil haal ik die foto bij Marco weer weg hoor. Je privacy moet je eigen keuze zijn ;).

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #323 Gepost op: 04 april 2005 - 11:11:26
Fotootje heb ik even voor je geregeld (in het santoni topic), en die foto heb ik geen bezwaar tegen hoor, het is weliswaar niet de meest florissante foto die er van mij circuleerd, maar vind het zelf altijd wel prettig om te weten met wie je nou ouwehoerd, nou zal je hier niet veel praten met je standaard hoog water/ witte sportsokken/ mooie bristol schoen informatica ventje (sorry voor het stereotype) maar toch is het altijd wel leuk om te weten.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #324 Gepost op: 04 april 2005 - 11:14:25
Fotootje heb ik even voor je geregeld (in het santoni topic), en die foto heb ik geen bezwaar tegen hoor, het is weliswaar niet de meest florissante foto die er van mij circuleerd, maar vind het zelf altijd wel prettig om te weten met wie je nou ouwehoerd, nou zal je hier niet veel praten met je standaard hoog water/ witte sportsokken/ mooie bristol schoen informatica ventje (sorry voor het stereotype) maar toch is het altijd wel leuk om te weten.

Je zelf gekozen foto van jezelf kun je ook kwijt, in het Fototopic ;)

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #325 Gepost op: 04 april 2005 - 11:32:31
Jij laat er ook geen gras over groeien ook niet he ;)

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #326 Gepost op: 04 april 2005 - 12:06:00
dat gaat vrij hard zo, die foto is afkomstig uit mijn donkere dagen in delft (lees veel drinken, weinig studeren). Op zich niks mis mee maar gaat na een jaar ook vervelen

Jansbrug he  :twisted:

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #327 Gepost op: 04 april 2005 - 12:16:31
Dan krijg je dat he  :lol:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #328 Gepost op: 04 april 2005 - 12:39:59
Citaat van: "Nexus"

Als je trouwens wil haal ik die foto bij Marco weer weg hoor. Je privacy moet je eigen keuze zijn ;).

Over privacy gesproken, waar blijft jouw foto in het fototopic?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #329 Gepost op: 04 april 2005 - 14:06:18
Ook namens mijn nog een hartelijk welkom  :wink: