Aha, dan toch het voorsteltopic gevonden... Ik was eerst al bij pakkenman beland en moest daar vervolgens toch enkele minuten van bekomen.
Wat me onmiddellijk opviel was de grote aanwezigheid van studenten op dit forum, en wie ben ik om die trend te doorbreken ? Economie studerend in Antwerpen en de medestudenten/"ballen" in standaard-RL en andere logo-boosters een beetje beu. Momenteel ben ik voornamelijk op zoek om een beetje op te schuiven naar de iets nettere, maar toch nog steeds redelijk casual draagbare kleding. Mijn volgende aankoop zal in ieder geval footwear zijn om eindelijk een alternatief voor de studentikoze sneakers te hebben.
Naast mijn studies werk ik ook nog als webmaster, of hoe je dat tegenwoordig ook noemt sinds elke 13-jarige zijn eigen webdesign-bedrijfje opstart en dan naamkaartjes met zijn bedrijf laat typen. Hiermee ben ik ooit als hobby begonnen, maar dit groeide al snel boven mijn hoofd zodat ik de mogelijkheden hiervan nu eindelijk erken en mezelf niet moet bezighouden met weekendbaantjes. Daarnaast speel ik tennis, schaak en bridge en besef nu plots dat dat wel heel stereotiep overkomt. But I'm not...