Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027810 keer gelezen)

guest45

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #285 Gepost op: 27 maart 2005 - 23:53:46
Citaat van: "Hugo"
Hier weer een nieuw lid  :P

Ik heet Hugo en kom uit Maarssen, nog student, ben hier vooral om mezelf uitgebreid van informatie te voorzien. En daar is hier een schat van te vinden!

Prima forum zo! Alleen heb ik geen zin om alleen te lurken, wil af en toe ook eens reageren dus heb me maar even geregistreerd  :wink:

welkom.....leuk eens een keer een student in ons midden te hebben ipv alleen maar ouwe lullen :lol:

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #286 Gepost op: 28 maart 2005 - 01:01:44
Welkom!
Je zult zeker niet de jongste zijn hierzo, er zijn ook scholieren hier :roll:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

guest45

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #287 Gepost op: 28 maart 2005 - 01:15:25
Citaat van: "cheukert"
Welkom!
Je zult zeker niet de jongste zijn hierzo, er zijn ook scholieren hier :roll:

was ironisch bedoeld.....ik ben trouwens ook scholier ja :evil:

dale vito

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #288 Gepost op: 30 maart 2005 - 20:56:22
gutenabend!

ik ben dus dale vito, ben hier een keer gekomen toen ik zat te googlen op iets over horloges, en lees hier sindsdien al een tijdje mee. Zoals wel meer hier ben ik ook aardig actief op het horlogeforum van horloge.pagina.nl.

interesse tot nog toe vooral horloges, mooie kleding kan ik ook waarderen maar voorlopig nog niet echt het geld er voor over. Ik kan tot op heden prima uit de voeten met mijn polo'tjes en incidenteel een overhemd van hilditch & key of pauw. Pakken enzo komt wel, nu nog niet echt nodig dus dan ga ik er logischerwijs ook geen grote bedragen aan besteden :shock:  :D .

Ohja ik ben 18 jaar oud!

Vraag verder maar raak hoor!

Ciao!

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #289 Gepost op: 30 maart 2005 - 20:59:25
Welkom, Don Vito... waar ken ik jou toch van  :lol:

FFW

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #290 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:00:10
heb je je lul nog gevonden?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #291 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:04:17
Citaat van: "dale vito"
gutenabend!

ik ben dus dale vito, ben hier een keer gekomen toen ik zat te googlen op iets over horloges, en lees hier sindsdien al een tijdje mee. Zoals wel meer hier ben ik ook aardig actief op het horlogeforum van horloge.pagina.nl.

interesse tot nog toe vooral horloges, mooie kleding kan ik ook waarderen maar voorlopig nog niet echt het geld er voor over. Ik kan tot op heden prima uit de voeten met mijn polo'tjes en incidenteel een overhemd van hilditch & key of pauw. Pakken enzo komt wel, nu nog niet echt nodig dus dan ga ik er logischerwijs ook geen grote bedragen aan besteden :shock:  :D .

Ohja ik ben 18 jaar oud!

Vraag verder maar raak hoor!

Ciao!
Welkom op het forum.Nu zeg je ik geef geen grote bedragen uit aan kleding doe je dit dan wel voor een klok.Ik vraag maar hoor is nogal een vreemde combinatie.

dale vito

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #292 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:08:19
HET IS MIJN BROEKZAKKKKKKK

tja het is maar waar je aan denkt he 8)

FFW

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #293 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:11:38
HAHAHA, is dat je broekzak. en dat moet ik geloven?

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #294 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:12:29
Grapjas, denk je nou echt dat 'ie naar z'n zak grijpt ofzo  :?

dale vito

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #295 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:31:00
Citaat
Welkom op het forum.Nu zeg je ik geef geen grote bedragen uit aan kleding doe je dit dan wel voor een klok.Ik vraag maar hoor is nogal een vreemde combinatie.

enorme bedragen helaas niet, en he tis ook niet zo dat ik er armoedig bijloop ofzo hoor. ik denk ongeveer net zoals adje  8)  :lol:

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #296 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:32:25
Adje is nog een beetje proletarischer qua kleding hoor :lol:

dale vito

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #297 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:35:39
Citaat van: "Adsum"
Adje is nog een beetje proletarischer qua kleding hoor :lol:

naar maastricht doe ik wel gewoon mijn all-stars, 501 en een polo'tje aan dan ja?

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #298 Gepost op: 30 maart 2005 - 21:37:11
Prima, zal ik dat ook doen ;)
Volgende week ddd kan ik trouwens niet  :oops:  heb nog een mondeling Nederlands over de literatuur.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #299 Gepost op: 31 maart 2005 - 10:17:57
Citaat van: "dale vito"
gutenabend!

Welkom!

Mooi om te horen dat we via Google te vinden zijn :).

Citaat
interesse tot nog toe vooral horloges, mooie kleding kan ik ook waarderen maar voorlopig nog niet echt het geld er voor over. Ik kan tot op heden prima uit de voeten met mijn polo'tjes en incidenteel een overhemd van hilditch & key of pauw.

=D>

Zo te zien is je interesse er iig wel. Alvast een waarschuwing vooraf. Als je eenmaal aan dit soort mooi spul begint is er geen weg terug ;).

Citaat
Pakken enzo komt wel, nu nog niet echt nodig dus dan ga ik er logischerwijs ook geen grote bedragen aan besteden :shock:  :D .

Als je hier meeleest zul je tzt als je 'n pak nodig hebt weten wat je wil en wat goed is :).
Fashion can be bought. Style one must possess.