Hallo,
Ik ben waarschijnlijk het nieuwste lid op dit forum, ik zal me even voorstellen:
Mijn naam is Wouter en ik ben reeds in mijn 20e jaargang (19 jaar oud dus

).
Op dit moment studeer ik Nederlands Recht en bedrijfswetenschappen, beide op de radboud universiteit in Nijmegen. Hoewel alles me nog goed afgaat verveelt BW me nogal en ik ben nog aan het zoeken wat ik ga doen, maar filosofie maakt een grote kans.
Een aantal mensen zullen mij wellicht van het Nederlands horloge prikbord kennen, ik ben dan ook voornamelijk een liefhebber van mooie dingen en een horloge is een must.
Na een aantal leuke horloges is het vorig jaar volledig misgegaan

, ik heb toen een Panerai luminor Base (de 112) aangeschaft en daarmee de mogelijkheid om binnenkort nog een ander horloge te kopen vernietigd, want een beter statement om de pols heb ik nog nergens gezien (in deze prijsklasse dan

)

(mijn foto's, mijn horloge

)
Ook vind ik mooie kleding geen verkeerd gespreksonderwerp:D. Al zullen een aantal mensen mij wellicht meer een mode dan een kwaliteitsdrager noemen. Ik heb een aantal stukken van Martin Margiela en Dries van Noten mag ik ook graag. Grote schande over mij maar ik heb ook een paar Prada's voor aan de voeten (ze zien er wel mooi en slank uit, dat scheelt

). Mede door dit forum voel ik er wel iets voor om een paar Santoni's te gaan kopen deze zomer. Ben toch 2 keer in Italie (Milaan en Rome) dus dat moet goed komen.
Ik zal mijn reactie geven als ik denk dat dit wenselijk is,
met vriendelijke groet,
Wouter
p.s. nog mensen uit Nijmegen hier?