Heren,
Na gisteren al een topic te hebben geopend zal ik me nu nader voorstellen. Mijn naam is Abe, ben (voor het gemak) 32 jaar oud. Momenteel nog woonachtig in Enschede maar zal waarschijnlijk voor het einde van het jaar (terug) verhuizen naar Zeeland. Zierikzee om precies te zijn.
Reden daarvan is een deel van het bedrijf van mijn vader ga overnemen. Hoe ben ik dan in hemelsnaam in Enschede terecht gekomen zul je je wellicht afvragen? Het antwoord is even simpel als plausibel; de liefde. Mijn vriendin heeft hier gestudeerd en had al snel een baan na haar afstuderen. Reden genoeg voor mij om overplaatsing aan te vragen wat op korte termijn geregeld was.
Ik ben hier terecht gekomen via het Fok Forum (zoals velen denk ik) en heb me altijd geintresseerd voor mooie, kwalitatief hoogwaardige kleding. In het verleden was het zo dat ik als enige in de klas een colbertje droeg en als een van de weinigen een aantal dassen bezat. Afijn, al lezend hier kom ik er achter dat ik nog maar een newby ben en werkelijk net kom kijken. Wat dat betreft is het jammer dat ik niet in de Randstad woon. Het aanbod daar is uiteraard vele malen groter dan in de twee eerder genoemde plaatsen. Gelukkig is Rotterdam vanuit Zierikzee prima aan te reizen.
Het is niet zo dat ik dagelijks in pak zal lopen. Dat laat de business niet toe. Het zal zich dan ook beperken tot speciale gelegenheden. Een ding is zeker, mijn trouwpak (nee, ik heb haar nog niet gevraagd) zal een op maat gemaakt pak worden van de allerbeste kwaliteit en snit

Aflsuitend heb ik een zwak voor mooie klokken. Helaas is het zo dat mijn financien het momenteel niet toe laten eens flink los te gaan bij een juwelier maar orienteren, lezen en kwijlen bij een mooi horloge is de helft van het vermaak. Uiteindelijk zal ik overgaan tot een aankoop.
Graag laat ik me inspireren op het forum en hoop wat leuke contacten op te doen.
Bij vragen...don't hesitate.