Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027659 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3135 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:38:09
Welkom Narcissus en andere nieuwe leden!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3136 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:38:49
Welkom, Narcissus. Wat is het idee achter cursief en aanhalingstekens?

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3137 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:44:25
'Bedankt, ik zie dat er echt veel aanwezigheid is op de site, belooft veel goeds!
Trek je niet te veel van het cursieve en de aanhalingstekens aan, tik die ik ooit eens heb opgelopen....

Neem de nickname alstublieft met enige scheppen zout, ik word vaak narcist genoemd; dus heb er maar een beetje zelfspot van gemaakt.' ;)
Laatst bewerkt op: 01 februari 2009 - 00:00:46 door Narcissus
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3138 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:47:31
[...] 'Trek je niet teveel van het cursieve en de aanhalingstekens af, tik die ik ooit eens heb opgelopen....'
[...]

Ik brand van nieuwsgierigheid.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3139 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:48:45
Op zaterdagavond vind je hier alleen de losers   regulars die niks leukers te doen hebben.  ;)

8-[ Oeps ik zit hier ook te antwoorden.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3140 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:50:01
Ik brand van nieuwsgierigheid.

'Zullen we van 'af' maar 'aan' maken?! ;)

Cheers!'
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3141 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:51:54
Op zaterdagavond vind je hier alleen de losers   regulars die niks leukers te doen hebben.  ;)

8-[ Oeps ik zit hier ook te antwoorden.

'Dat zijn jouw woorden ;) Morgen nog een dag van de Heer, daarna zal ik eens bekijken hoe druk het is op doordeweekse dagen, ben benieuwd!'

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3142 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:58:38
'Zullen we van 'af' maar 'aan' maken?! ;)

Cheers!'

Dat is goed (maak dan meteen 'belooft' van 'beloofd' en 'te veel' van 'teveel'), maar ik blijf echt benieuwd. Of zit het erg ingewikkeld in elkaar?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3143 Gepost op: 01 februari 2009 - 00:00:22
Dat is goed (maak dan meteen 'belooft' van 'beloofd' en 'te veel' van 'teveel'), maar ik blijf echt benieuwd. Of zit het erg ingewikkeld in elkaar?

En daarom houd ik nu zoveel van je :-)

Ik wil het overigens ook wel weten.
Niets zo veranderlijk als de mens

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3144 Gepost op: 01 februari 2009 - 00:06:50

'Consider it done! hoe later op deze zaterdagavond, des te makkelijker het typen gaat, ahum. ;)
Ik weet niet van welke generatie jij bent, maar als je 'opgroeit' in de MSN-hype, met alle emoticons, rar3 woord3n en dergelijke, ben je daar op een gegeven moment wel klaar mee. Toen ben ik uit verveling maar alles met cursief gaan tikken, en heb ik die emoticons zo vaak mogelijk weggelaten. De aanhalingstekens kwamen er bij doordat ik een beetje mijn eigen stijl ging hanteren op sites als Hyves, etc.'

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3145 Gepost op: 01 februari 2009 - 00:18:38
Ik ben van ruim vóór de MSN-hype. Ik begrijp je verhaal, maar het is typografisch en taalkundig gezien een beetje alsof je tegelijkertijd een strop- en een vlinderdas draagt. Maar daar kun je natuurlijk voor kiezen. Hoe dan ook: bedankt voor je uitleg.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3146 Gepost op: 01 februari 2009 - 00:23:52
Ik ben van ruim vóór de MSN-hype. Ik begrijp je verhaal, maar het is typografisch en taalkundig gezien een beetje alsof je tegelijkertijd een strop- en een vlinderdas draagt. Maar daar kun je natuurlijk voor kiezen. Hoe dan ook: bedankt voor je uitleg.

'Prijs jezelf dan maar gelukkig haha! Wellicht heb je gelijk, al lijkt me de combinatie van de beide dassen wel wat benauwd, ben blij dat dat met cursief en aanhalingstekens minder werkt. Afijn, leren we ook wel weer af.'

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3147 Gepost op: 01 februari 2009 - 13:56:45
'Consider it done! hoe later op deze zaterdagavond, des te makkelijker het typen gaat, ahum. ;)
Ik weet niet van welke generatie jij bent, maar als je 'opgroeit' in de MSN-hype, met alle emoticons, rar3 woord3n en dergelijke, ben je daar op een gegeven moment wel klaar mee. Toen ben ik uit verveling maar alles met cursief gaan tikken, en heb ik die emoticons zo vaak mogelijk weggelaten. De aanhalingstekens kwamen er bij doordat ik een beetje mijn eigen stijl ging hanteren op sites als Hyves, etc.'

Ik vind het een bijzondere afwijking, alsof je reageert in de derde persoon, jezelf constant quote. Tijd voor een psycholoogje?  ;)
Laatst bewerkt op: 01 februari 2009 - 14:06:52 door Daedalus

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3148 Gepost op: 01 februari 2009 - 16:50:01
Welkom nieuw lid en alle andere leden........snap er alleen niet veel van Narcissus openingspost.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3149 Gepost op: 01 februari 2009 - 20:44:53
Ik vind het een bijzondere afwijking, alsof je reageert in de derde persoon, jezelf constant quote. Tijd voor een psycholoogje?  ;)

Denk niet dat een praatdokter mij kan helpen, maar vooruit we proberen het eens zonder de dubbele quote. ;)
Misschien komt het omdat ik bij de Quote heb gewerkt, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk!
Eens kijken of dit jullie beter bevalt, greets!