Via een vriend van deze site te horen gekregen en leek me wel zo netjes me dan ook maar eens, zij het na enkele weken meelezen, eens voor te stellen.
Ga met de naam Maarten door het leven, woon in een klein plaatsje onder de rook van 's-Hertogenbosch.
21 jaren jong, lekker materialistisch, voorliefde voor mooie en dure kleding/auto's/eten, alles wat het leven in mijn ogen mooi maakt. Heb een grote zelfkennis en een dosis zelfvertrouwen laten we maar zeggen, ontzettend wispelturig qua studie's en auto's. Kledingstijl daarentegen is nauwelijks veranderd over de jaren. Van huis uit ben ik gelukkig goed opgevoed en zijn me een klassieke slag en veel etiquette meegegeven.
Laatste jaar tot 1.5 jaar heb ik een grote liefde ontwikkeld voor maat overhemden, en eigenlijk de rest wat bij een mooi 'zakelijk' uiterlijk komt kijken.
Enkele dagen geleden een lading CTTB overhemden van de SuSu binnen gekregen. Zal zometeen een foto bijvoegen van de kleren tot nu toe. Op het verlanglijstje staat nog een pak van Oger (of moet ik zeggen Osjee) en New Tailor met daarbij enkele overhemden. Schoenen heeft een hedendaagse metrosexuele man nooit genoeg, vandaar is mijn collectie met nog maar 2 Bellini's uiteraard klein te noemen. Een derde paar heb ik op het oog.
Gezien het feit dat ik nog een student ben en daardoor niet veel financiële koopkracht heb druppelen de dingen binnen in plaats van dat ze binnen stromen. (Na het lezen van onderstaande tekst zul je jezelf afvragen hoe lang ik hier mee bezig ben geweest, haha. Niet alles koop ik zelf, uiteraard heb ik nog een paar hele lieve ouders.)
Zoals hier al eens gelezen: Liever een enkele keer een mooi kledingstuk kopen dan maandelijks nieuwe rommel kopen waar 90% van overig Nederland mee rond loopt.
Genoeg gepraat! Foto's!
Even verduidelijking van de foto's.
Foto 1: Het overhemd links onder heb ik al eens gepast, vandaar dat ik hem zelf moest vouwen en dat er natuurlijk niet zo netjes uit ziet dan de rest.

Foto 2: 2 Paul & Shark Bermuda broeken (of heten die anders? Sommige termen weet ik namelijk nog niet) 7 SuSu CTTB overhemden, SuSu CTTB pak (blauw met witte krijtstreep en roze binnenkant)
De dozen van de Bellini schoenen met het doosje van de Bellini riem, Louis Vuitton das en Gucci slippers.
In de onderste lade natuurlijk de beide Bellini's, een paar Dsquared en een paar Gucci schoenen.

Foto 3: De binnenkant van de witte Dquared sneakers zien er getto uit doordat ik het zooltje eruit heb gehaald. Dit omdat ik een kromme jongen ben en niet zonder mijn steunzolen kan. Dit geeft me net een beetje extra ruimte aangezien die dingen vies dik zijn (zowel de steunzolen als de zolen die standaard in de Dsquared zitten). Helaas passen de steunzolen niet in de meest linker Bellini's (maat 9.5), daar moet ik het doen met een verhoging onder mijn linker voet maar wie mooi wil zijn... heeft dat er graag voor over.

Foto 4: Alexander McQueen Spencer, D&G Spencer en 2 truien, Versace en Diesel trui en een soort vest van de Bijenkorf.

En nog een laatste foto van mij in het SuSu-pak wat in de kast hangt.

Natuurlijk heb ik nog een hoop meer kleding, een aardige collectie van enkele zonnebrillen van topmerken en een gigantisch arsenaal van geurtjes die telkens een beetje groter wordt.
maar zal het jullie allemaal besparen. Een kleine eerste indruk geven is uiteraard leuk.
*edit
Foto's zijn te groot. Zal ze eens online gaan verkleinen. Geef me maar een paar minuutjes!