Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027714 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3180 Gepost op: 17 februari 2009 - 16:22:46
Hehehe welkom.....
De term knaap voor Menco is wel een tikje curieus.

Zeker als je zelf jonger bent...

Schelto

• Bekijk profiel
Reactie #3181 Gepost op: 17 februari 2009 - 18:58:09
Gentlemen,

Al een tijdje half half aan het rondneuzen op stijlforum.nl , het leek mij de tijd om mij eens fatsoenlijk voor te stellen en actiever te worden. Schelto, Friese herkomst, altijd in Amsterdam gewoond maar sinds drie jaar in Rotterdam (met plannen om terug te komen als de barre financiële tijden niet al te veel tegenwerken...  :wink: ). Qua kleding nogal klassiek, ook van huis uit meegekregen vrees ik: Barbour, rib, Lacoste polo's, en loafers in het weekend. Pak, das (poplin is een favoriet), zwarte brogues of oxfords tijdens de week. Dat klikt ook redelijk met mijn werk: na jaren in het bankwezen nu alweer een dikke drie jaar adviseur voor de financiële sector (en promovendus).

Merken die mij na aan het hart liggen: Barbour, Church's, Crockett & Jones, Lacoste, Viyella, Falke, Santoni, Tod's, Oger, Alan Paine, Suit Supply (voor de nodige werkoveralls...  :) ).

Ik zal mij de komende tijd actiever proberen te maken hier, het is het waard: veel nuttige informatie!

Groet,
My rule of life prescribed as an absolutely sacred rite smoking cigars and also the drinking of alcohol before, after and if need be during all meals and in the intervals between them." - Churchill

Imperatore

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3182 Gepost op: 17 februari 2009 - 19:27:26
Ik ben trouwens sinds gisteren ook nieuw hier!
Stephan Bal, is de naam!

Ik ben via een vriend op dit forum terecht gekomen; Hij had dit adres van Menco Nieuwenhuis, knaap in Den Haag met zijn eigen herenmode-zaak waar ik jl. Zaterdag voor het eerst een Shirt op maat heb besteld..

Alleen maar goede;) mond-opmond reclame van mensen over hem gehoord, dus heb er t volste vertrouwen in!

Ik ben 20 jaar trouwens, nog niet zo heel veel kennis betreft kleding, maar hoop hier een hoop te leren!
Gr,

Welkom.

Overigens blijft mond-op-mond reclame een prachtige misvatting. Onthoud voor eens en voor altijd: mond-op-mond beademing en mond-tot-mond reclame. ;)

GSA

• Gast
Reactie #3183 Gepost op: 17 februari 2009 - 19:58:34
Sirbal, Schelto, welkom!

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3184 Gepost op: 20 februari 2009 - 16:55:20
mond-opmond reclame, tja, op een hetero-seksuele manier dan  :mrgreen:
Het meervoud van lef is leven

espresso

• Bekijk profiel
Op verzoek
Reactie #3185 Gepost op: 21 februari 2009 - 14:17:41
Op verzoek stel ik me graag even voor. Ben 30-er, woon in Amsterdam en als ondernemer actief in herenmode. ( solo Italiano ) Ben daarom onder de indruk van de passie die op dit forum wordt gedeeld over mannenmode. Heb vandaag een artikel geplaatst ( échte shirts ) waarmee ik geen discussie wil losmaken, maar een start wil maken met het uitwisselen van kenmerken welke een handgemaakt shirt naar ieders idee uniek, comfortabel, kwalitatief en tóch RTW maakt. De historie komt uit onze Italiaanse bron, de kenmerken uit eigen hand.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3186 Gepost op: 21 februari 2009 - 14:23:48
Welkom,
ben bang, nee weet haast zeker dat de discussie wel los zal barsten.
Eigen schuld. :mrgreen:

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3187 Gepost op: 21 februari 2009 - 14:25:07
Welkom Espresso, naast de schitterende username, trekt je aanduiding 'Solo Italiano' mijn aandacht; Italianen hebben bij mij een streepje voor. Wat kun je ons erover vertellen, naast dat je actief bent als ondernemer in de herenmode?

Ben benieuwd hoe de discussieuitwisseling van kenmerken gaat lopen. ;)

Saluti!

Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Henley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3188 Gepost op: 23 februari 2009 - 09:47:58
Heren,

een tijd geleden heb ik dit forum "ontdekt"en na een redelijke hoeveelheid threads te hebben doorgelezen besloten mij hier aan te melden zodat ik actief kan deelnemen in de mooie discussies. Ik ben eind twintig en met veel plezier werkzaam in het bankwezen.

Ik ben een liefhebber van goed gemaakte en goed zittende kleding en niet zozeer van bepaalde merken, maar ik kom zelf toch vaak uit bij italiaanse kleding en britse schoenen.

Verder ben ik een groot muziekliefhebber (voornamelijk 60's, jazz en blues) en drink ik graag een goed glas wijn op zn tijd.

Grt

Henley

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3189 Gepost op: 23 februari 2009 - 17:58:32
Heren,

een tijd geleden heb ik dit forum "ontdekt"en na een redelijke hoeveelheid threads te hebben doorgelezen besloten mij hier aan te melden zodat ik actief kan deelnemen in de mooie discussies. Ik ben eind twintig en met veel plezier werkzaam in het bankwezen.

Ik ben een liefhebber van goed gemaakte en goed zittende kleding en niet zozeer van bepaalde merken, maar ik kom zelf toch vaak uit bij italiaanse kleding en britse schoenen.

Verder ben ik een groot muziekliefhebber (voornamelijk 60's, jazz en blues) en drink ik graag een goed glas wijn op zn tijd.

Grt

Henley

Welkom Henley!

Wat drinken we vanavond voor een wijn:?:
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Henley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3190 Gepost op: 24 februari 2009 - 17:35:48
Gisteravond waren dat een paar glaasjes cava en een duitse riesling op de verjaardag van een vriend van me.

Grt,

Henley

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3191 Gepost op: 24 februari 2009 - 17:45:55
Gisteravond waren dat een paar glaasjes cava en een duitse riesling op de verjaardag van een vriend van me.

Grt,

Henley

Cheers op je vriend dan nog!  =D>

Huey

• Gast
Reactie #3192 Gepost op: 26 februari 2009 - 22:16:03
Ik ben er voorlopig klaar mee. Adieu.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3193 Gepost op: 26 februari 2009 - 22:19:04
Ik ben er voorlopig klaar mee. Adieu.
Verkeerd topic. :mrgreen:
This, madame, is Versailles.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3194 Gepost op: 27 februari 2009 - 00:41:25
M. is 21 jaar oud.
M. komt uit het zuiden van het land.
M. heeft een voorkeur voor luxe artikelen.
M. kan daarnaast ook prima casual in een spijkerbroek en een paar Nike SB's rondlopen =p

Oh en nee, M. is geen fan van Britney Spears.