Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027719 keer gelezen)

Monique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #165 Gepost op: 03 januari 2005 - 10:28:35
haha gebruikelijk bij elke vrouw?? :lol:  voor zover ik weet ben ik de eerste en tot nu toe enige dus hoezo gebruikelijik? :wink:
nou ik ben niet zo erg fotogeniek zullen we maar zeggen :roll:  haha
trouwens bedankt voor de vele tips die ik al gekregen heb daar kan ik wel wat mee :D
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

joy-tje

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #166 Gepost op: 03 januari 2005 - 11:51:14
Hier nog een dame! Helaas ook een niet al te rijke studente die van heel mooie dingen houd... Maar gelukkig in bezit van een papa met smaak en toch net even meer centjes :D.
Ik las al af en toe mee voor tips/ideeen. Die zijn er gelukkig genoeg...

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #167 Gepost op: 03 januari 2005 - 11:53:06
Welkom!  :!:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #168 Gepost op: 03 januari 2005 - 12:02:14
Citaat van: "joy-tje"
Hier nog een dame! Helaas ook een niet al te rijke studente die van heel mooie dingen houd... Maar gelukkig in bezit van een papa met smaak en toch net even meer centjes :D.

Citaat van: "W1ZZ"
Welkom! Trouwens, zoals gebruikelijk bij elke vrouw die zich op dit forum aanmeldt dient de introductie vergezeld te gaan van een representatieve foto.

8)  :wink:

:!: .

Hoeveel vrouwen hebben we trouwens nodig om de header aan te passen? ;).
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #169 Gepost op: 03 januari 2005 - 12:04:39
Wilkommen !

Monique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #170 Gepost op: 03 januari 2005 - 12:59:25
heey gezellig een lotgenoot :D  ik hoop dat we elkaar kunnen helpen met tips enzo :wink:
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #171 Gepost op: 03 januari 2005 - 14:07:30
in kralingen weet ik een winkel met tweedehands designerkleding, maar dan echt de zeldzame en mooie dingen die je nergens in nederland vindt, volgens mij wordt het daar gedumpt door de rijke kralingse dames.. is wel het kijken waard denk ik.
het waterlooplein, tweedehands chic waterloostraat 88a

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #172 Gepost op: 03 januari 2005 - 21:10:06
Welkom!

guest45

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #173 Gepost op: 03 januari 2005 - 22:59:16
welkom :!:

Ik moet mijn zusje ook altijd helpen met winkelen(vooral het vinden van mooie dingen in de uitverkoop)...dus dames, als jullie een keer een persoonlijke adviseur nodig hebben.... :wink:  :lol:

@ Monique

Culturele Antropologie lijkt mij ook een erg leuke studie, maar weinig practisch. heb je niet aan bestuurskunde gedacht> het heeft er veel van weg, is iets breder en je kunt er veel meer mee. het klingt alleen erg ander. (Ik zit zelf ook in 6vwo, vandaar de "kennis van zaken")

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #174 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:23:41
Citaat van: "Chris"

Ik moet mijn zusje ook altijd helpen met winkelen(vooral het vinden van mooie dingen in de uitverkoop)...dus dames, als jullie een keer een persoonlijke adviseur nodig hebben.... :wink:  :lol:

@ Monique

Culturele Antropologie lijkt mij ook een erg leuke studie, maar weinig practisch. heb je niet aan bestuurskunde gedacht> het heeft er veel van weg, is iets breder en je kunt er veel meer mee. het klingt alleen erg ander. (Ik zit zelf ook in 6vwo, vandaar de "kennis van zaken")
Halo wie is nu hier de Personal Adviser ik toch :lol:  :lol:

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #175 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:25:01
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Chris"

@ Monique

Halo wie is nu hier de Personal Adviser ik toch :lol:  :lol:

Maar Gusto, 6VWO is toch meer iets voor Chris nietwaar?  :roll:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #176 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:28:32
O Ja vergissing :lol: Wil van de week nog naar antwerpen Verso/Verkoopster :roll:

guest45

• Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #177 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:28:51
ja Gusto, hoor je het eens van een ander.  :lol:  :wink:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #178 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:40:55
Citaat van: "gusto napolitano"
O Ja vergissing :lol: Wil van de week nog naar antwerpen Verso/Verkoopster :roll:

Die komt dan vrij tenslotte  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #179 Gepost op: 03 januari 2005 - 23:59:31
Citaat van: "joy-tje"
Dus dan zou jij wel weten wat er te koop is toch..