Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264221 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften
Reactie #345 Gepost op: 14 april 2009 - 12:41:00
Ik vind monocle een mooi blad.
Tijdje terug gekocht. Moest maar zeggen dat ik het onprettig lezen vond. Ook een hoop onderwerpen die mij totáál niet interesseerde. Goede fotograaf, maar ik vond de layout maar niks.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #346 Gepost op: 14 april 2009 - 12:50:13
Tijdje terug gekocht. Moest maar zeggen dat ik het onprettig lezen vond. Ook een hoop onderwerpen die mij totáál niet interesseerde. Goede fotograaf, maar ik vond de layout maar niks.

Ik had ongeveer hetzelfde gevoel, gekocht na het hier te zien worden aangeraden. Geen klik, toch snel een ver-van-m'n-bed-show gevoel bij alle artikelen. Vond de layout echter wel fijn.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #347 Gepost op: 15 april 2009 - 10:55:00
Na een half jaar lang Monocle kopen vorige maand een abo afgesloten; vind het juist een geweldig blad met een hele duidelijke indeling en met interessante, unieke artikelen over een grote verscheidenheid aan onderwerpen.

Vind het 'modegedeelte' ook altijd goed in elkaar gezet!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #348 Gepost op: 15 april 2009 - 11:25:00
Veel plezier van de prachtige tote-bag alvast Cami! ;-)

Mediaman

• Gast
Reactie #349 Gepost op: 15 april 2009 - 12:48:57
Na een half jaar lang Monocle kopen vorige maand een abo afgesloten; vind het juist een geweldig blad met een hele duidelijke indeling en met interessante, unieke artikelen over een grote verscheidenheid aan onderwerpen.

Vind het 'modegedeelte' ook altijd goed in elkaar gezet!

+1, juist in Monocle staan er produkten en merken die geen gemeengoed zijn.

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #350 Gepost op: 22 april 2009 - 10:58:34
Betreft;

Hierin stonden veel mooie dingen trouwens, wat mij betreft .

Ik ben eigenlijk niet meer van plan in de toekomst sneakers te kopen, vond dit eigenlijk wel grappig.
Aanschaffen zal het iig niet worden.
Maar ik laat het gewoon even weten. :-^

In het tijdschrift stond volgens mij deze;

Gr.

Sirbal

Het meervoud van lef is leven

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #351 Gepost op: 22 april 2009 - 11:08:56
De sneakers zijn echt TE fout. ;)

Leuk, weer een Big Black Book. Ik weet niet hoe de expert, Mediamna, hierover denkt, maar ik vind de groep erachter niet zo sterk..
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #352 Gepost op: 22 april 2009 - 11:10:24

Leuk, weer een Big Black Book. Ik weet niet hoe de expert, Mediamna, hierover denkt, maar ik vind de groep erachter niet zo sterk..

zachtjes uitgedrukt... sneakers vind ik goed..

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #353 Gepost op: 22 april 2009 - 11:19:28
zachtjes uitgedrukt... sneakers vind ik goed..

Ik denk, zal het eens subtiel brengen.

De kleuren, die zijn goed, MC! ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Mediaman

• Gast
Reactie #354 Gepost op: 22 april 2009 - 11:20:53

In het buitenland worden zowel Esquire als The Big Black Book (by Esquire) uitgegeven door dezelfde uitgever. Dat is in Nederland niet het geval en is zoals wij het in het vak noemen een 'advertentiefuik'. Doordat het wordt uitgegeven door twee verschillende uitgevers is deze link in de Nederlandse variant weinig tot niet aanwezig. Ik mis hier in Nederland de 'kwaliteit' en signatuur van het magazine Esquire. In het buitenland is het boek ook veel dikker dan de laatste die ik hier heb gezien. Ik heb de laatste NL versie nog niet gezien, ik zal eens kijken van het weekend. Gezien het huidige slechte advertentieklimaat verwacht ik een relatief dun boek aan te treffen dat de naam BIG Black Book geen eer aandoet.

De WITTE sneaker vind ik overigens leuk en doen me denken aan die oude Rucanor gymschoenen, ik heb een paar van die platte krengen bij Blue Blood gekocht, daar zit geen enkel voetbed in en elke stap dreunt na in je hoofd.  :lol:
Laatst bewerkt op: 22 april 2009 - 11:22:54 door Mediaman

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #355 Gepost op: 22 april 2009 - 11:29:22
Kijk, lijkt mij meer dan genoeg! De vorige vier edities zijn allen redelijk gelijk gebleven qua bundeldikte, ik ben ook wel benieuwd. Ik moet toegeven, vorige editie stond er een interview met Jeremy Hackett in, maar met alleen een leuke naam kom je er niet. Ik beschouw de Nederlandse BBB aas een bijblaadje, voor zowel de stapel van tandartspraktijken, als de redactie zelf..

Mediaman

• Gast
Reactie #356 Gepost op: 22 april 2009 - 11:37:00
Kijk, lijkt mij meer dan genoeg! De vorige vier edities zijn allen redelijk gelijk gebleven qua bundeldikte, ik ben ook wel benieuwd. Ik moet toegeven, vorige editie stond er een interview met Jeremy Hackett in, maar met alleen een leuke naam kom je er niet. Ik beschouw de Nederlandse BBB aas een bijblaadje, voor zowel de stapel van tandartspraktijken, als de redactie zelf..

Je kent Paul L.?  :wink:

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #357 Gepost op: 22 april 2009 - 11:48:42
Nee, niet persoonlijk in ieder geval. ;)

Ik kan de website van het tijdschrift al niet eens meer vinden, tijd geleden stond er enkel een lang verlopen actie op.

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #358 Gepost op: 22 april 2009 - 13:29:01
De kleuren, die zijn goed, MC! ;)

I agree
Het meervoud van lef is leven

Mediaman

• Gast
Laatst bewerkt op: 22 april 2009 - 13:37:53 door Mediaman