Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233027 keer gelezen)

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #225 Gepost op: 15 juli 2006 - 21:10:35
Dan ga ik morgen toch maar niet langs denk ik :lol:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #226 Gepost op: 15 juli 2006 - 21:14:12
Lijkt mij ook Cheukert :lol:

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #227 Gepost op: 16 juli 2006 - 09:32:16
gisteren nog een mooi Maffeis shirt zien liggen (maat 43)

maar oh oh wat is dat personeel toch dramatisch
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #228 Gepost op: 16 juli 2006 - 15:41:23
Ben ik helemaal met je eens. Ze blijven maar als een stel zoutzakken staan kijken... Maarja je kan er af en toe wel leuke deals scoren dat dan weer wel...
Return to innocence...

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #229 Gepost op: 16 juli 2006 - 18:04:54
Citaat van: "TimMureau"
Ben ik helemaal met je eens. Ze blijven maar als een stel zoutzakken staan kijken... Maarja je kan er af en toe wel leuke deals scoren dat dan weer wel...

prima toch, kun je lekker zelf rondkijken ipv constant zo'n hijgerige mat in je nek te hebben :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #230 Gepost op: 16 juli 2006 - 20:50:31
Ik vind die service zo af en toe toch best wel prettig. Daarbij zijn er ook veel mannen die bij Oger komen en niet echt weten wat ze willen. Die zijn dan mooi uit de brand geholpen en lopen er dankzij het Oger personeel weer prima bij...
Return to innocence...

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #231 Gepost op: 16 juli 2006 - 22:01:01
Als ik een normale Oger winkel binnenloop vraag ik eerst of ze mijn maten nog hebben, aangezien het weleens wil voorkomen dat ze dat niet hebben. Als ze dat wel hebben kijk ik gewoon rustig rond, het liefst zodner hijgerig matje in mn nek. Maar als ik echt iets wil weten of praatje wil maken zijn ze vaak wel vriendelijk :P Hoewel ze in het begin wel een beetje neerkeken op me zo had ik het gevoel
Oulet vind ik ook niet erg. Scheelt veel poen, dan maar geen service. En dan nog maar hopen dat er nog iets leuks tussen zit.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #232 Gepost op: 17 juli 2006 - 11:31:15
outlet is 99% troep, dus kost veel tijd wat leuks eruit te halen, service is 0, dat weet je, anders moet je er ook niet naar toe gaan, kies je zelf voor

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #233 Gepost op: 17 juli 2006 - 12:59:58
Nou ja, ik wilde het ook netjes zeggen. Het was niet het gebrek aan aandacht perse, maar de manier waarop ik benaderd werd. Volledig onbehulpzaam, geen zin, niet luisteren naar wat ik zeg en eerst roepen: "Niets aan veranderen, zit fantastisch", als ik al drie keer heb gezegd dat ik vind dat het jasje ingenomen moet worden.

Zeg dan gewoon niets en blijf uit m'n buurt...

Mijn observatie is dat ze zich verheven voelen, omdat ze bij Oger werken en dat ze denken dat ze weten wat voor iemand je bent (lees: hoe diep je buidel is), zonder goed te kijken.

Ik had een shirt (E200) en spijkerbroek (E 275) aan + navitimer om de pols (laat maar) bij binnenkomst, maar liep op simpele slippers, want het is tenslotte 30 graden en ik woon maar liefst 200 meter van de Oger winkel, dus loop makkelijk even naar buiten, zonder mijn outfit nader te inspecteren. Ze kijken daar zo op je neer, zonder te weten wat je te besteden hebt. Ik ga toch *gvd* niet op mijn vrije zaterdag in pak naar een winkel als ik de hele week al in pak loop??!

Wanneer leren ze in dit land nu eens dat je koopbereidheid niet afleest aan iemands schoenen, maar dat je je werk gewoon goed moet doen om een deal te sluiten. Vorige week bij de Jaguar dealer precies hetzelfde verhaal (de XK, voordat er commentaar komt). Ik ga daar dus gewoon niet meer naartoe (de XK wordt het dus niet).  Moest ff mijn gal spuwen. Zou er bijna een nieuw topic over starten.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #234 Gepost op: 17 juli 2006 - 13:07:49
Citaat van: "giuliano"
Nou ja, ik wilde het ook netjes zeggen. Het was niet het gebrek aan aandacht perse, maar de manier waarop ik benaderd werd. Volledig onbehulpzaam, geen zin, niet luisteren naar wat ik zeg en eerst roepen: "Niets aan veranderen, zit fantastisch", als ik al drie keer heb gezegd dat ik vind dat het jasje ingenomen moet worden.

Zeg dan gewoon niets en blijf uit m'n buurt...

Mijn observatie is dat ze zich verheven voelen, omdat ze bij Oger werken en dat ze denken dat ze weten wat voor iemand je bent (lees: hoe diep je buidel is), zonder goed te kijken.

Ik had een shirt (E200) en spijkerbroek (E 275) aan + navitimer om de pols (laat maar) bij binnenkomst, maar liep op simpele slippers, want het is tenslotte 30 graden en ik woon maar liefst 200 meter van de Oger winkel, dus loop makkelijk even naar buiten, zonder mijn outfit nader te inspecteren. Ze kijken daar zo op je neer, zonder te weten wat je te besteden hebt. Ik ga toch *gvd* niet op mijn vrije zaterdag in pak naar een winkel als ik de hele week al in pak loop??!

Wanneer leren ze in dit land nu eens dat je koopbereidheid niet afleest aan iemands schoenen, maar dat je je werk gewoon goed moet doen om een deal te sluiten. Vorige week bij de Jaguar dealer precies hetzelfde verhaal (de XK, voordat er commentaar komt). Ik ga daar dus gewoon niet meer naartoe (de XK wordt het dus niet).  Moest ff mijn gal spuwen. Zou er bijna een nieuw topic over starten.

mee eens  =D>    je wordt eerst even door de keuring gehaald.. toch een beetje nederlands vind ik
Tribula

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #235 Gepost op: 17 juli 2006 - 13:19:23
Volgens mij is het menselijk om die keuring toe te passen, je hebt echter als winkelier gewoon je werk te doen en iedereen gelijk te behandelen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #236 Gepost op: 17 juli 2006 - 14:58:52
- en dan niet alsnog gaan lopen slijmen als ineens de titanium kaart tevoorschijn komt.
 :evil:

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #237 Gepost op: 17 juli 2006 - 15:42:09
goed verhaal guilano

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #238 Gepost op: 17 juli 2006 - 15:55:53
Citaat van: "Merlino"
Volgens mij is het menselijk om die keuring toe te passen, je hebt echter als winkelier gewoon je werk te doen en iedereen gelijk te behandelen.

Als winkelier sta je op de eerste plaats voor de centen, dus geef je de meeste aandacht aan de klant waaran je denkt dat hij/zij het meeste/snelste iets zal uitgeven :)

Huey

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #239 Gepost op: 17 juli 2006 - 15:59:49
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Merlino"

Als winkelier sta je op de eerste plaats voor de centen, dus geef je de meeste aandacht aan de klant waaran je denkt dat hij/zij het meeste/snelste iets zal uitgeven :)

Punt echter is dat je dat tegenwoordig niet kunt zien aan mensen. Ik ben zelf winkelier, maar na zelf een paar keer zo behandeld te zijn geworden als Giuliano heb ik daar voor mezelf een lesje uit getrokken om mezelf niet op die manier een verkoop door de neus te boren.