Nou ja, ik wilde het ook netjes zeggen. Het was niet het gebrek aan aandacht perse, maar de manier waarop ik benaderd werd. Volledig onbehulpzaam, geen zin, niet luisteren naar wat ik zeg en eerst roepen: "Niets aan veranderen, zit fantastisch", als ik al drie keer heb gezegd dat ik vind dat het jasje ingenomen moet worden.
Zeg dan gewoon niets en blijf uit m'n buurt...
Mijn observatie is dat ze zich verheven voelen, omdat ze bij Oger werken en dat ze denken dat ze weten wat voor iemand je bent (lees: hoe diep je buidel is), zonder goed te kijken.
Ik had een shirt (E200) en spijkerbroek (E 275) aan + navitimer om de pols (laat maar) bij binnenkomst, maar liep op simpele slippers, want het is tenslotte 30 graden en ik woon maar liefst 200 meter van de Oger winkel, dus loop makkelijk even naar buiten, zonder mijn outfit nader te inspecteren. Ze kijken daar zo op je neer, zonder te weten wat je te besteden hebt. Ik ga toch *gvd* niet op mijn vrije zaterdag in pak naar een winkel als ik de hele week al in pak loop??!
Wanneer leren ze in dit land nu eens dat je koopbereidheid niet afleest aan iemands schoenen, maar dat je je werk gewoon goed moet doen om een deal te sluiten. Vorige week bij de Jaguar dealer precies hetzelfde verhaal (de XK, voordat er commentaar komt). Ik ga daar dus gewoon niet meer naartoe (de XK wordt het dus niet). Moest ff mijn gal spuwen. Zou er bijna een nieuw topic over starten.