Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233027 keer gelezen)

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #180 Gepost op: 22 april 2006 - 19:05:55
Mazzel voor jou dan;)
oedkoop is duurkoop!

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #181 Gepost op: 22 april 2006 - 19:12:45
Citaat van: "its"
Nou dat is dan toch een mooie score, twee dassen. Alleen dan heb je wel mazzel, want de meeste dassen daar die zijn helemaal hun kleuren kwijt.........
ik heb daar ook wel eens een mooie etro en burberry das uit gevist; wel 3 kwartier zoeken

FFW

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #182 Gepost op: 04 mei 2006 - 15:15:14
Vandaag behoorlijk geslaagd bij de outlet. Twee jasjes van Purple lable voor 250 Euro. Dat is dus zo'n 95%korting :). Eentje is een super mooi donker blauw wollen jasje en de ander een paars rib jasje met cashmere. Misschien niet ieder zijn smaak maar ik vind het paars van purple label erg mooi. O ja ook nog twee polo's met lange mouwen van Ballantynes. In totaal was ik 310 Euro kwijt.
Dat blauwe jasje is nog onafgewerkt, nu kwam ik er net achter dat de knopen die op de mouwen moeten er niet bij zitten. Het zijn gewoon zwarte knoopjes. Zullen ze die bij de ralph lauren shop in Amsterdam hebben?

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #183 Gepost op: 04 mei 2006 - 15:21:10
Wat voor maat heb je?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #184 Gepost op: 04 mei 2006 - 16:35:03
Citaat
Vandaag behoorlijk geslaagd bij de outlet. Twee jasjes van Purple lable voor 250 Euro. Dat is dus zo'n 95%korting . Eentje is een super mooi donker blauw wollen jasje en de ander een paars rib jasje met cashmere. Misschien niet ieder zijn smaak maar ik vind het paars van purple label erg mooi. O ja ook nog twee polo's met lange mouwen van Ballantynes. In totaal was ik 310 Euro kwijt.
Dat blauwe jasje is nog onafgewerkt, nu kwam ik er net achter dat de knopen die op de mouwen moeten er niet bij zitten. Het zijn gewoon zwarte knoopjes. Zullen ze die bij de ralph lauren shop in Amsterdam hebben?
Citaat

Hebben ze een nieuwe lading spullen of is het nog de oude rommel?
oedkoop is duurkoop!

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #185 Gepost op: 04 mei 2006 - 16:35:35
uhh zo was het niet bedoeld. MAAR GOED...
oedkoop is duurkoop!

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #186 Gepost op: 04 mei 2006 - 16:53:30
Citaat van: "FFW"

Gewoon naar een fourniturenzaakje gaan.
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #187 Gepost op: 04 mei 2006 - 17:03:46
paar nieuwe dingen geloof ik, veel oude rommel. Vond nog een jasje van Caruso wel aardig. Ongevoerd, met opgestikte zakken. Het is nu 2 pakken voor 500 en twee jasjes voor 250

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #188 Gepost op: 06 mei 2006 - 22:04:38
paar nieuwe dingen geloof ik, veel oude rommel. Vond nog een jasje van Caruso wel aardig. Ongevoerd, met opgestikte zakken. Het is nu 2 pakken voor 500 en twee jasjes voor 250

Ik ga morgen toch eens kijken, moet toch wat hemden te vinden zijn met lange mouwen in mt 38!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #189 Gepost op: 06 mei 2006 - 22:16:04
Veel succes morgen Vortex misschien zit er wat voor je bij.

FFW

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #190 Gepost op: 07 mei 2006 - 11:10:57
hemden vond ik een wat mager aanbod, maar voor 30Euro per hemd kun je toch wel wat leuks vinden denk ik.

Immanuel

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #191 Gepost op: 07 mei 2006 - 11:40:05
Citaat van: "Nexus"

Gewoon naar een fourniturenzaakje gaan.

lijkt me ook verstandiger...

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #192 Gepost op: 07 mei 2006 - 17:19:14
Citaat van: "Vortex"

Ik ga morgen toch eens kijken, moet toch wat hemden te vinden zijn met lange mouwen in mt 38!
Ik was er zaterdag, er waren toch wel redelijk wat "neutrale" hemden in maat 38. Weet niet of ze ook veel extra lange mouw hadden, maar ik heb er wel enkele gezien, waaronder een witte Lorenzini, heel mooi katoen.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #193 Gepost op: 07 mei 2006 - 20:15:57
Vanmorgen vroeg op en naar Haarlem gereden (vanuit Nijmegen)! Heb d'r zo'n 1 1/2 uur de hele winkel uitgezocht naar wat moois. Ze hadden er leuke pullovers liggen en een hele zooi casual pantalons (alleen erg grote maten). Schoenen en pakken was niks.

Heb een Cornelliani hemd, pullover, polo en een Borrelli sevenfold (zomerse) das gekocht!

Daarna op naar het strand :)
[/img]

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #194 Gepost op: 08 mei 2006 - 11:44:22
ziet er goed uit vortex, zeker dat truitje :)