met een "standaard maat" heb je weinig kans iets leuks te vinden.met 1.94 en 100 kg+ daarentegen
Citaat van: "Patrick Bateman"met een "standaard maat" heb je weinig kans iets leuks te vinden.met 1.94 en 100 kg+ daarentegen 1,94 haal ik wel, alleen die 100 kg [-o< nog even dooreten begrijp ik
Vortex, leuke das.....
he en waar komen die andere Oger shirts vandaan die daar hangen. Ik heb daar ook veel shirts gezien waarop staat gewoon Oger, of Oger custom fit of Oger DFS. Waar worden al die shirts gemaakt?Want zitten een heel enkele keer best leuke shirts tussen.....Vortex, leuke das.....
Citaat van: "its"Vortex, leuke das.....En dat voor 20 Euro, een leuk zomers dasje:
Citaat van: "cheukert"Ben er tot 2x geweest, heb daar 1 hemd gekocht. Maar dat zal ook wel door mijn maat 37(die vaak ook nog wat vermaakt moet worden) komen... Ik heb bij de rekken ernaast genoeg leuks gezien Bij mij zelfde verhaal idd. Veel leuke shirts en broeken waar ik twee keer in pas. Maat 38 (shirt) en 50 (broek) moet ik hebben, zo'n beetje de gangbaarste maten geloof ik!
Ben er tot 2x geweest, heb daar 1 hemd gekocht. Maar dat zal ook wel door mijn maat 37(die vaak ook nog wat vermaakt moet worden) komen... Ik heb bij de rekken ernaast genoeg leuks gezien
37 is helemaal een problematische maat.
Een kleine maat is idd moeilijk is eigenlijk een grote kindermaat.En dit voeren ze nu net niet bij genoemde zaken waar wij vaak over spreken.Je moet maar net geluk hebben.Zelf draag ik van hemd maat 39 maar kan ook 38 aan.
Citaat van: "gusto napolitano"Een kleine maat is idd moeilijk is eigenlijk een grote kindermaat.En dit voeren ze nu net niet bij genoemde zaken waar wij vaak over spreken.Je moet maar net geluk hebben.Zelf draag ik van hemd maat 39 maar kan ook 38 aan.In die catagorie val ik helaas
Weet er iemand of er nog wat leuks ligt? Of wanneer er weer nieuw spul komt? Morgen kom ik langs Haarlem waarschijnlijk, even kijken dan of ik er nog heen ga dan
Citaat van: "cheukert"Weet er iemand of er nog wat leuks ligt? Of wanneer er weer nieuw spul komt? Morgen kom ik langs Haarlem waarschijnlijk, even kijken dan of ik er nog heen ga dan is die morgen wel open? geen idee