Auteur Topic: [Schoenen - Onderhoud] Schoenspanners  (463650 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: [Schoenen - Onderhoud] Schoenspanners
Reactie #630 Gepost op: 30 december 2009 - 11:42:02
De maat kan beter beantwoord worden door iemand met de zelfde maat en Santoni's. Bexley spanners hebben een goede prijs/kwaliteitverhouding. http://www.bexley.com/Bexley/shoe-ACCPN-EN.htm

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #631 Gepost op: 31 december 2009 - 15:07:44
De maat kan beter beantwoord worden door iemand met de zelfde maat en Santoni's. Bexley spanners hebben een goede prijs/kwaliteitverhouding. http://www.bexley.com/Bexley/shoe-ACCPN-EN.htm

Dank voor de tip. Ben benieuwd of er ervaring is met deze spanners i.c.m. Santoni maat 10 F.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Clock

• Bekijk profiel
Reactie #632 Gepost op: 18 januari 2010 - 10:00:26
Nu ik wat mooiere schoenen heb wil ik die ook graag voorzien van een goede schoenspanner (heb nu van die dingen met een veer en bolletje). Ik heb er echter niet zo veel geld voor over als sommige mensen hier (in schoenen van 200 euro gooi ik geen spanners van 60 euro). Ik kwam uiteindelijk bij Bexley terecht, waar je bij grotere aankopen veel korting krijgt.

Daarom heb ik een samenkopen actie gestart, alwaar de schoenspanners en schoenverzorgingproducten te bestellen zijn. Die worden verzameld tot 1 grote order, waardoor best veel korting te halen is. De schoenspanners zullen ongeveer op 14 euro komen.

http://samenkopen.net/topic/85286/343113
Laatst bewerkt op: 18 januari 2010 - 14:15:51 door Clock

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #633 Gepost op: 18 januari 2010 - 10:36:07
Goed initiatief! Ik ben zeker geïnteresseerd.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #634 Gepost op: 18 januari 2010 - 10:50:29
Ik ook. Een goedkope manier om uit te vissen of ik Bexley's in maat 44 (9,5 uk) of 45 (10,5 uk) moet hebben. Ik denk dat ik eerst de 45 ga proberen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #635 Gepost op: 18 januari 2010 - 14:08:27
I'm in aswell. Goeie actie!

Clock

• Bekijk profiel
Reactie #636 Gepost op: 18 januari 2010 - 14:17:02
Mooi te horen, hoe meer bestellingen hoe hoger de korting.

Ik ga de actie aanvragen en voorbereiden, ik gooi hier wel een linkje neer als de actie klaar is en er besteld kan worden.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #637 Gepost op: 18 januari 2010 - 14:28:26
Heb je uberhaupt al contact met Bexley gehad ?
Het hangt er inderdaad vanaf hoeveel je bestelt maar er is ook een onder grens en die ligt ongeveer op 14 euro. Als je hier nog de verzendkosten bij optelt en de verzendkosten naar de verschillende adressen in Nederland, is het volgens mij efficiënter en ongeveer even duur om gewoon zelf spanners te bestellen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #638 Gepost op: 18 januari 2010 - 17:54:12
Goed idee. Ik wil ook meedoen voor 2 schoenspanners. Alleen op welk punt in NL worden ze bezorgd dan? Verzendkosten om ze door NL te sturen tellen natuurlijk ook nog mee.

Clock

• Bekijk profiel
Reactie #639 Gepost op: 18 januari 2010 - 18:05:21
Ik heb al contact met Bexley gehad. De ondergrens voor de spanners is 12 euro, en bij een totaalbedrag van 500 euro wordt nog 5% korting gegeven op de totale bestelling. Ook smeer je de relatief dure verzendkosten vanuit Frankrijk uit over alle producten.

Als je echter 5 of meer spanners wil bestellen scheelt het weinig, dan kan je het ook rechtstreeks bij Bexley bestellen. Voor mensen die maar 1 of 2 willen bestellen scheelt het een hoop geld. Tevens zijn door de grote bestelling ook de accessoires als creme's en borstels goedkoper. (Normaal koop je zelf geen 4 borstels)

De spanners zijn gratis af te halen in Groningen of kunnen worden verzonden. Wellicht dat iemand nog zin heeft om als 'distributiepunt' in Amsterdam te fungeren oid.

pi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #640 Gepost op: 18 januari 2010 - 18:58:41
Ik heb al contact met Bexley gehad. De ondergrens voor de spanners is 12 euro, en bij een totaalbedrag van 500 euro wordt nog 5% korting gegeven op de totale bestelling. Ook smeer je de relatief dure verzendkosten vanuit Frankrijk uit over alle producten.

Als je echter 5 of meer spanners wil bestellen scheelt het weinig, dan kan je het ook rechtstreeks bij Bexley bestellen. Voor mensen die maar 1 of 2 willen bestellen scheelt het een hoop geld. Tevens zijn door de grote bestelling ook de accessoires als creme's en borstels goedkoper. (Normaal koop je zelf geen 4 borstels)

De spanners zijn gratis af te halen in Groningen of kunnen worden verzonden. Wellicht dat iemand nog zin heeft om als 'distributiepunt' in Amsterdam te fungeren oid.

Groningen is helemaal gunstig!
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #641 Gepost op: 18 januari 2010 - 19:04:25
Haha geweldig, dat hier een website voor is -- erg Hollands! Reken je je uurloon wel mee Clock?

Clock

• Bekijk profiel
Reactie #642 Gepost op: 18 januari 2010 - 19:21:23
Haha geweldig, dat hier een website voor is -- erg Hollands! Reken je je uurloon wel mee Clock?

Hehe, als ik dat doe worden ze onbetaalbaar. Je moet jezelf ook een beetje bezig houden he ;) Moet zeggen dat het op die site niet eens zo erg draait om de korting, je komt er vooral de gekste dingen tegen voor een -vaak- leuke prijs. Vooral in de techniek/gadget hoek zitten er vaak leuke dingen tussen.  

Clock

• Bekijk profiel
Reactie #643 Gepost op: 20 januari 2010 - 10:55:35
Voor de liefhebbers: de actie is open en bestellen is mogelijk. Naast schoenspanners ook schoenverzorgings-spul.
http://www.samenkopen.net/action/557348

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #644 Gepost op: 20 januari 2010 - 11:00:09
Ik heb ze zelf al besteld omdat ik samen met een vriend aan de 5 paar kwam. Dan is zelf bestellen handiger ivm verzending etc. Maar erg goed initiatief voor mensen die maar aan 1 of 2 paar komen.