Anyway, wellicht nog een verdwaalde provinciale eigenaar van een TL-verlichte textielhal op het forum die hier een ongezellig lichtje op kan werpen?
Niemand?
(Als ik jullie was zou ik ook zwijgen, daar niet van. Sterker nog: ik zou zelfs huilend het licht uitdoen voor het slapen gaan, en snikkend weer opstaan bij elke nieuwe dag. Woorden zouden bij mij plaats hebben gemaakt voor tranen.)Sorry heren, ik baal ervan dat mijn geheugen mij in de steek laat; weet zeker dat-ie zei dat het voormalige Suitsupply-mensjes waren en dat ik op de achterkant van de folders iets met een -o zag...
Los van het feit dat ik dit een briljant bedrijfsmodel vind - een shop in shop bij 'gevestigde' modepaleizen en hun clientèle; beetje marge naar de briljante kleermakerstudent, beetje marge naar de boer, goed geregeld - ben ik stiekempjes wel gecharmeerd van de gezichtloosheid van deze tailors. Niet schreeuwerig en megalomaan het merk uitdragen, maar braaf de logo's van provinciale toko's aan de binnenzijde stikken. Ik waardeer dat wel. Wie weet dat als je ze direct contacteert, ze voor een appel en een ei een pak voor je in elkaar flansen. Swann denkt beroepsdeformatief in marges.
Suitsupply is ook niet heilig zullen we maar zeggen -- alternatieven maken altijd scherp, en dan hebben we het hier over een firma die van de hoed en de rand binnen Suitsupply weet.