Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795802 keer gelezen)

consi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #645 Gepost op: 24 maart 2010 - 09:48:07

Waar o waar kan ik dit het beste aanschaffen? Mijn voorkeur gaat sterk uit naar MTM vanwege mijn afwijkende maten en ik wil graag een goed passend pak. Ik heb wat rondgekeken en zie 3 opties:
- SuitSupply MTM in Amsterdam oid (MTM schijnen goede kwaliteit pakken, fysieke winkel)
- Circle of Tailors (Wss te duur, bekakte indruk, geen fysieke winkel)
- Suits4all (Naar vernoemd veel mindere kwaliteit dan bijv Suit Supply, geen fysieke winkel)

Graag tips, commentaar of andere winkels waar ik zou moeten zijn!

suits4all is dramatische tai pakken. Daar is je pak na een keer stomerij rijp voor de sloop.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #646 Gepost op: 24 maart 2010 - 10:40:54
Los van de snobistische proza van Swann

Proza van Swann, meestal +1. :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #647 Gepost op: 24 maart 2010 - 11:13:57

Ik zeg ook niet dat ik het niet leuk vind. :)

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #648 Gepost op: 24 maart 2010 - 12:16:35

Zeer vermakelijk!  :mrgreen:

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #649 Gepost op: 24 maart 2010 - 13:13:03
+1, voor Swann.

Maar nog even on-topic, tegenwoordig kan je echt bij elke herenconfectiezaak terecht voor 'maatwerk'. 'k Zag dat ze bij Adam ook al gaan beginnen, dus het zal niet lang meer duren voordat we Jan Smit het maatwerk van C&A zien aanprijzen :mrgreen:

En wat dat betreft sluit ik me dan ook helemaal aan bij Mediaman, leer van de ervaringen hier op het forum en ga eens kijken bij SuitSupply, goede value for money. Mocht je iets meer te besteden hebben, dan zijn er nog tal van mogelijkheden te vinden op dit forum :lol:
You can buy clothes, but you can't buy style

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #650 Gepost op: 24 maart 2010 - 14:18:17
Anyway, wellicht nog een verdwaalde provinciale eigenaar van een TL-verlichte textielhal op het forum die hier een ongezellig lichtje op kan werpen?

Niemand? (Als ik jullie was zou ik ook zwijgen, daar niet van. Sterker nog: ik zou zelfs huilend het licht uitdoen voor het slapen gaan, en snikkend weer opstaan bij elke nieuwe dag. Woorden zouden bij mij plaats hebben gemaakt voor tranen.)

Sorry heren, ik baal ervan dat mijn geheugen mij in de steek laat; weet zeker dat-ie zei dat het voormalige Suitsupply-mensjes waren en dat ik op de achterkant van de folders iets met een -o zag...

Los van het feit dat ik dit een briljant bedrijfsmodel vind - een shop in shop bij 'gevestigde' modepaleizen en hun clientèle; beetje marge naar de briljante kleermakerstudent, beetje marge naar de boer, goed geregeld - ben ik stiekempjes wel gecharmeerd van de gezichtloosheid van deze tailors. Niet schreeuwerig en megalomaan het merk uitdragen, maar braaf de logo's van provinciale toko's aan de binnenzijde stikken. Ik waardeer dat wel. Wie weet dat als je ze direct contacteert, ze voor een appel en een ei een pak voor je in elkaar flansen. Swann denkt beroepsdeformatief in marges.

Suitsupply is ook niet heilig zullen we maar zeggen -- alternatieven maken altijd scherp, en dan hebben we het hier over een firma die van de hoed en de rand binnen Suitsupply weet.
Laatst bewerkt op: 24 maart 2010 - 14:24:45 door Swann

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #651 Gepost op: 24 maart 2010 - 16:38:24
Waar ik alleen over twijfel is dat als je terug komt om je pak te halen je word geadviseerd door de eigenaar van die lokale toko en die toch minder dingen zal zien die maybe niet perfect zijn dan als je bij een toko als SuitSupply.

Charlie

• Gast
Reactie #652 Gepost op: 24 maart 2010 - 17:16:37
Nou bij SuitSupply is het ook niet altijd deugdelijk advies.

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #653 Gepost op: 24 maart 2010 - 18:54:45
verklaar je nader

Charlie

• Gast
Reactie #654 Gepost op: 24 maart 2010 - 19:55:29
Bij SuitSupply lopen ook een aantal mensen rond die eigenlijk geen idee hebben waar zij over spreken. De gladheid straalt bij velen er van af, minder erg dan bij Osjee overigens.

Noem mij conservatief, maar dit is toch eigenlijk wel mijn ervaring bij beide pakkenboeren.
Laatst bewerkt op: 24 maart 2010 - 19:58:19 door Charlie

Meloen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #655 Gepost op: 24 maart 2010 - 20:08:49
Is dat je algehele ervaring met SuSu dan of heb je een keer een "rotte appel" getroffen (die ieder bedrijf volgens mij wel eens heeft)?
Meloen

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #656 Gepost op: 25 maart 2010 - 08:16:42
Is dat je algehele ervaring met Suit Supply dan of heb je een keer een "rotte appel" getroffen (die ieder bedrijf volgens mij wel eens heeft)?

Als ik de ervaringen een beetje lees, is het meer andersom, je hebt een paar goede appels. Ik moet zeggen dat er wel een heel groot verschil tussen het personeel van de CTTB en de "gewone" winkels zit.

Ik heb goede ervaringen in Amsterdam (Tristan en Atilla volgens mij) en veel mensen zijn lovend over Rotterdam (Marcel ??).

if i stop lying i just disappoint you

Mediaman

• Gast
Reactie #657 Gepost op: 25 maart 2010 - 08:54:38
Als ik de ervaringen een beetje lees, is het meer andersom, je hebt een paar goede appels. Ik moet zeggen dat er wel een heel groot verschil tussen het personeel van de CTTB en de "gewone" winkels zit.

Ik heb goede ervaringen in Amsterdam (Tristan en Atilla volgens mij) en veel mensen zijn lovend over Rotterdam (Marcel ??).

Ja, Marcel in Rotterdam is goed.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #658 Gepost op: 25 maart 2010 - 09:03:36
Ja, Marcel in Rotterdam is goed.

Heel goed.

Mediaman

• Gast
Reactie #659 Gepost op: 25 maart 2010 - 09:38:46