Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027639 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3120 Gepost op: 19 januari 2009 - 23:43:42
Welkom! bij welke nieuwssite trouwens? :D
Quotidie potest esse ultimo die

Imperatore

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3121 Gepost op: 19 januari 2009 - 23:46:20
Welkom! bij welke nieuwssite trouwens? :D

Ik wilde daar eigenlijk later pas op ingaan, maar vooruit: www.bredavandaag.nl
Nu weet je ook waar ik woon. :O

;)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3122 Gepost op: 20 januari 2009 - 00:01:56
Ik wilde daar eigenlijk later pas op ingaan, maar vooruit: www.bredavandaag.nl
Nu weet je ook waar ik woon. :O

;)

Dan woon je vlakbij mij ;)
Quotidie potest esse ultimo die

Milano

• Bekijk profiel
Reactie #3123 Gepost op: 21 januari 2009 - 22:53:12
Beste SF-leden,
Bij deze heb ik mij ook geregistreerd, na eerst een tijdje te hebben meegelezen. Zo te zien is er bijzonder veel nuttige informatie te vinden in de verscheidene topics en ben ik nog lang niet uitgekeken. Ik hoop ook bij te dragen aan dit forum en zal zometeen als eerste een leuk adres in Milaan posten welke ik nog niet op de site ben tegengekomen.

mvanluenen

• Bekijk profiel
Reactie #3124 Gepost op: 26 januari 2009 - 20:02:54
Goedemiddag! Ik ben Martijn.
Ik heb hier al een paar handige tips opgepikt afgelopen tijd dus ik dacht laat ik mij maar eens registreren!
Gegroet!
'You eat what I provide, practice what I preach. Until I say so, the only girls you talk to are the ones I've paid for'

Mediaman

• Gast
Reactie #3125 Gepost op: 26 januari 2009 - 21:22:53
Welkom!

Flovmand

• Bekijk profiel
Reactie #3126 Gepost op: 28 januari 2009 - 23:21:38
Hallo allen,

Bij deze na een tijdje hier rondgekeken te hebben ook een registratie van mij, en hoort daar natuurlijk ook gelijk een reply bij het voorsteltopic bij.

ik ben 18 jaar, studeer Informatica bij de Hogeschool Rotterdam en ben steeds meer geïnteresseerd in het dragen van nette kleding en alles wat daar om en nabij hoort. Zo dus hier terecht gekomen. Heb al veel wijze tips gelezen en ben van plan daar voorlopig nog niet mee te stoppen :mrgreen:

Greetz Flovmand

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3127 Gepost op: 28 januari 2009 - 23:24:56
Hallo allen,

Bij deze na een tijdje hier rondgekeken te hebben ook een registratie van mij, en hoort daar natuurlijk ook gelijk een reply bij het voorsteltopic bij.

ik ben 18 jaar, studeer Informatica bij de Hogeschool Rotterdam en ben steeds meer geïnteresseerd in het dragen van nette kleding en alles wat daar om en nabij hoort. Zo dus hier terecht gekomen. Heb al veel wijze tips gelezen en ben van plan daar voorlopig nog niet mee te stoppen :mrgreen:

Greetz Flovmand

Welkom Flovmand.
Toch wel de harde technische kant he :-) BI oid. consultant kunnen we allemaal wel worden.
Niets zo veranderlijk als de mens

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3128 Gepost op: 29 januari 2009 - 08:57:30
Welkom aan alle nieuwkomers!

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

SjoerdK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3129 Gepost op: 29 januari 2009 - 21:09:55
Hi allemaal,

Sinds vanavond nieuw op dit leuke forum! Mijn naam is Sjoerd, 18 jaar en momenteel nog bezig de HAVO af te ronden. Vanaf september voornemens me fulltime bezig te gaan houden met mijn grote passie, auto's. Ga hiervoor naar de IVA te Driebergen, de best bekende automotive opleiding van Nederland.

Al sinds dat ik klein ben draag ik vrij nette maar wel modieuze kleding. Sinds enige tijd ook pakken vanwege werk en daar horen natuurlijk ook weer chique(re) overhemden, schoenen, riemen en andere dingen bij! Met behulp van dit forum hoop ik nog meer fraaie merken en artikelen tegen te komen.

Vriendelijke groet,

Sjoerd
Laatst bewerkt op: 29 januari 2009 - 21:16:06 door SjoerdK

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3130 Gepost op: 29 januari 2009 - 23:23:38
Welkom ieder!

Sjoerd, de Santoni's waar je naar refereert in gelijknamig topic: ben je voornemens die ook onder je te gaan dragen?
Life is too short to drink bad wine

Flovmand

• Bekijk profiel
Reactie #3131 Gepost op: 30 januari 2009 - 14:07:09
Welkom Flovmand.
Toch wel de harde technische kant he :-) BI oid. consultant kunnen we allemaal wel worden.

BI is bedrijfsinformatica, TI de technische informatica, ik heb de tussenweg :P

Maar ik neem aan dat je dan met technische kant TI bedoeld of heb je dan verkeerd begrepen :P

En allen bedankt voro het welkom.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3132 Gepost op: 30 januari 2009 - 14:15:56
BI is bedrijfsinformatica, TI de technische informatica, ik heb de tussenweg :P

Maar ik neem aan dat je dan met technische kant TI bedoeld of heb je dan verkeerd begrepen :P

En allen bedankt voro het welkom.

BI : Business Intelligence (hier waar ik werk :-))

Maar inderdaad ik bedoelde techinsche informatica :-)

Anyway.... veel plezier hier.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3133 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:04:05
'Goedenavond Sf'ers!

Ook ik heb me na wat orientatie aangemeld op het forum, uiteraard zoals de meeste van u, om meer op te steken betreft de herenmode en dan vooral 'het echte werk'.

Ben in de laatste periode van mijn 21ste levensjaar,  #-o en heb een voorliefde voor alles (okay bijna alles) wat italiaans is, of met het land te maken heeft!

Niet al te lang geleden een korte periode als redacteur bij een lifestyle/zakenblad afgesloten, terwijl ik daarvoor als verkoopadviseur in de automobielbranche door het leven ging. Daar heb ik echter snel een einde aan gemaakt nadat ik mijn diploma in beslag had genomen. ;)

Last, but certainly not least, ben ik 'reizende shirtmaker' ben een van de dagelijkse reaguurders op het forum. Ben erg benieuwd of het lang duurt voordat blijkt wie diegene is, tot die tijd ga ik lekker enthousiast meedoen hier en hoop ik een boel meer te leren!

Saluti!'
8)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3134 Gepost op: 31 januari 2009 - 23:34:21
'Goedenavond Sf'ers!

Ook ik heb me na wat orientatie aangemeld op het forum, uiteraard zoals de meeste van u, om meer op te steken betreft de herenmode en dan vooral 'het echte werk'.

Ben in de laatste periode van mijn 21ste levensjaar,  #-o en heb een voorliefde voor alles (okay bijna alles) wat italiaans is, of met het land te maken heeft!

Niet al te lang geleden een korte periode als redacteur bij een lifestyle/zakenblad afgesloten, terwijl ik daarvoor als verkoopadviseur in de automobielbranche door het leven ging. Daar heb ik echter snel een einde aan gemaakt nadat ik mijn diploma in beslag had genomen. ;)

Last, but certainly not least, ben ik 'reizende shirtmaker' ben een van de dagelijkse reaguurders op het forum. Ben erg benieuwd of het lang duurt voordat blijkt wie diegene is, tot die tijd ga ik lekker enthousiast meedoen hier en hoop ik een boel meer te leren!

Saluti!'
8)

Welkom....leuke nickname (ik hoop dat het niet al te veel over jezelf zegt :-))