Auteur Topic: Carlo Lanza  (243305 keer gelezen)

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Re: Carlo Lanza
Reactie #975 Gepost op: 26 mei 2020 - 15:24:53
Ik wil over een tijdje wel meedoen, maar nu heb ik nog zo idioot veel sokken dat het een beetje onnodig is om er nog meer te hebben. Ik zal mn best doen er komende tijd wat gaten in te lopen.
+1

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #976 Gepost op: 28 mei 2020 - 13:58:38
Nogmaals dank heren!

2 concrete SF-ers is weliswaar niet veel, maar zoiets moet misschien ook groeien.

Kunnen de leden die het misschien minder interessant vinden, aangeven waarom dat zo is? Is het het bedrag, het gevoel van 'eraan vastzitten', onzekerheid over de kleuren / dessins die je ontvangt etc? Hoor het graag, want dan kan ik ervan leren.
Fijne dag.

Groet,
Carlo

nick22

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #977 Gepost op: 28 mei 2020 - 16:54:20
Aan de kwaliteit zal het niet liggen
Ik zelf denk niet dat ik iedere 3 maanden 3 paar nieuwe sokken nodig heb.
Het is zelfs zo dat ik er NU nog steeds heb liggen in de verpakking

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #978 Gepost op: 28 mei 2020 - 19:13:06
Kunnen de leden die het misschien minder interessant vinden, aangeven waarom dat zo is? Is het het bedrag, het gevoel van 'eraan vastzitten', onzekerheid over de kleuren / dessins die je ontvangt etc? Hoor het graag, want dan kan ik ervan leren

Volgens mij bestel ik nu om de 2,5/3 jaar 10 paar en af en toe random een kleurtje erbij. Wil eigenlijk niet anders dan blauw en die 10 per keer werkt prima.

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #979 Gepost op: 28 mei 2020 - 21:46:34
Ik heb denk ik 5 paar kousen die een paar tientjes kosten, verder veel goedkope sokken a (weet niet zeker) denk, 2-3€ max p/s. Allemaal effen blauw of grijs. Pas denk ik niet in de doelgroep voor een abo model hiervoor.

Weet wel dat er in Rosmalen een ondernemer zit die volgens mij een paar ton omzet per maand met dit model met onderbroeken. Verkoopt aan de massa en dus heel goedkoop. On that ass, misschien interessant om te bekijken. Succes!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #980 Gepost op: 29 mei 2020 - 07:00:23
Aan de kwaliteit zal het niet liggen
Ik zelf denk niet dat ik iedere 3 maanden 3 paar nieuwe sokken nodig heb.
Het is zelfs zo dat ik er NU nog steeds heb liggen in de verpakking

Duidelijk Nick en bedankt dat je zo nu en dan nog wat nieuwe paren aanschaft, die je vervolgens in de verpakking laat zitten  :mrgreen:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #981 Gepost op: 29 mei 2020 - 07:24:52
Volgens mij bestel ik nu om de 2,5/3 jaar 10 paar en af en toe random een kleurtje erbij. Wil eigenlijk niet anders dan blauw en die 10 per keer werkt prima.

Werkt ook prima!
Het is ook meer dat ik enige vorm van zekerheid probeer te zoeken in een fikse investering die ik moet gaan doen, waarbij de historie laat zien dat er op dit vlak nog weinig omzet behaald is. Ook zorgt zo'n abonnement ervoor dat je niet 'vergeten' wordt.

Ik blijf gewoon bezig om dit geen standaard abonnement te maken en te kijken hoe ik men kan enthousiasmeren. Een ander idee is om met een vorm van puntensysteem te werken. Stel je voor dat je een heel jaar meedoet, dan verzamel je punten. Bij een social media post van de sokken ook, net als bij het aanbrengen/attenderen van iemand in je netwerk.

Met die punten krijg je extra korting. Op zo'n manier creëer ik misschien eerder ambassadeurs en een hogere betrokkenheid onder de klanten. Daarnaast krijg je dan fikse korting met die punten op je kousen of kun je zelfs met die punten een kwartaal overslaan door punten in te leveren.

Dit zijn allemaal wat losse flarden aan ideeën, neem me niet kwalijk. Besef me ook dat ik me hier vrij kwetsbaar opstel, op een openbaar forum door zakelijke ideeën te posten. Iedereen kan het namelijk zo overnemen of afschieten. Alhoewel zo'n puntensysteem allesbehalve vernieuwend is haha.

Groet en dank, ook voor het meedenken.
Carlo

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #982 Gepost op: 29 mei 2020 - 07:46:57
Met die punten krijg je extra korting. Op zo'n manier creëer ik misschien eerder ambassadeurs en een hogere betrokkenheid onder de klanten. Daarnaast krijg je dan fikse korting met die punten op je kousen of kun je zelfs met die punten een kwartaal overslaan door punten in te leveren.

Dit zijn allemaal wat losse flarden aan ideeën, neem me niet kwalijk. Besef me ook dat ik me hier vrij kwetsbaar opstel, op een openbaar forum door zakelijke ideeën te posten. Iedereen kan het namelijk zo overnemen of afschieten. Alhoewel zo'n puntensysteem allesbehalve vernieuwend is haha.

En dan toch maar wat te roepen: voelt ouderwets ofzo. Niemand spaart meer DE punten bijvoorbeeld. Bij de kassa hoor ik alleen oudjes om punten vragen. Deed eens mee aan zo’n puntenactie bij de super, haak ik na een tijdje af omdat ik me realiseer dat de ‘moeite’ voor die 8 euro korting op een setje glazen waar je vervolgens op moet bijbetalen het niet waard is. Koop ik liever direct. Snap dat je het anders in kan richten, maar een spaarsysteem (hoe geautomatiseerd ook) trekt tegenwoordig minder bij je doelgroep?

(En eigenlijk ben ik gewoon een krent die toch wel weer dat er altijd een sale aankomt)

Weinig hulpzaam overigens deze post, scusi.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #983 Gepost op: 29 mei 2020 - 07:55:27
Ik heb denk ik 5 paar kousen die een paar tientjes kosten, verder veel goedkope sokken a (weet niet zeker) denk, 2-3€ max p/s. Allemaal effen blauw of grijs. Pas denk ik niet in de doelgroep voor een abo model hiervoor.

Weet wel dat er in Rosmalen een ondernemer zit die volgens mij een paar ton omzet per maand met dit model met onderbroeken. Verkoopt aan de massa en dus heel goedkoop. On that ass, misschien interessant om te bekijken. Succes!

Bedankt voor je feedback. De basis van dit abonnement is de wens van de klant. Wanneer hij effen wilt, krijgt hij effen.

Ik ken het concept, werkt zeer goed voor de massa. Ook het lokkertje met een gratis boxershort werkt blijkbaar goed. Kan ze altijd even vragen hoe zij het model hebben opgebouwd  :thumbsup:.

Capua

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #984 Gepost op: 29 mei 2020 - 10:57:40
En even los van een abonnement, denk ik dat het ook op je IG pagina goed zou zijn om meer foto's te laten zien van schoen-sok-broek combinaties. Ik denk dat mensen best gevoelig zijn voor een mooi shot met een keer een andere kleur sok (dan donkerblauw of grijs - wat ik zelf ook voor 99% draag), en daardoor eerder een koop doen in die kleur(en).

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #985 Gepost op: 29 mei 2020 - 12:48:25
Goede tip.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #986 Gepost op: 29 mei 2020 - 14:30:42
En even los van een abonnement, denk ik dat het ook op je IG pagina goed zou zijn om meer foto's te laten zien van schoen-sok-broek combinaties. Ik denk dat mensen best gevoelig zijn voor een mooi shot met een keer een andere kleur sok (dan donkerblauw of grijs - wat ik zelf ook voor 99% draag), en daardoor eerder een koop doen in die kleur(en).
Dat is een hele goeie tip, voordat ik in een kledingzaak werkte droeg ik alleen donkerblauwe sokken (toen nog sokken...).
Nadat ik zag hoe leuk het is om accenten in je sok/kous te laten terugkeren ben ik mij meer serieus gaan toeleggen op wat gekkere sokken/kousen. Zonder meteen matchy-matchy te worden.

Vooral shadowstripes werken erg goed om dit effect te creëren zonder meteen het gevoel te hebben dat je de clown aan het uithangen bent. Na deze tussenstap draag ik ook rustig roze kousen (niet elke dag natuurlijk, maar zo af en toe bij een casual gelegenheid).

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #987 Gepost op: 30 mei 2020 - 08:00:54
Zeer goede tips mannen, bedankt. Ik gebruik dit soort foto's al zo nu en dan, maar voor kousen nog niet. Uiteraard vraag ik dan jullie hulp hierin. @L.deJong; jij maakt altijd al van die mooie foto's  :)

Goed weekend!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #988 Gepost op: 03 juni 2020 - 12:14:56
Goedemorgen,

In het verleden heb ik de wol/zijde kniekousen in navy gehad. Inmiddels zijn deze niet meer op voorraad. Ik krijg zo nu en dan wel een verzoek om ze weer te laten maken, maar er is te weinig vraag naar om de minimaal verplichte aantallen van 70 paar per maat te laten maken.

Nu wil ik best eens een poging wagen om te kijken hoe ver we komen wanneer ik de vraag hier deel op SF.

De reguliere prijs is 24,95. Doe je mee met deze actie dan is de prijs 22,95 per paar.
Bij 3 paar 20,95
Bij 5 paar 19,95
Bij 7 paar 17,95.
Bij 10 paar 16,95

Let op; het gaat alleen om navy rib in een mix van 70% wol en 30% zijde. Levertijd vanaf bestellen ongeveer 5 weken. Daarom zal ik volgende week de knoop doorhakken of we het gaan doen of niet.

Wil je meedoen, stuur me dan even een berichtje of reageer hier in het topic.

Fijne dag!

Groet,
Carlo

Ze komen volgende week binnen. Mocht er nog interesse zijn dan hoor ik het graag. 1 van de winkels waaraan ik lever wil ook een serie, dus ze zijn niet meer ongelimiteerd verkrijgbaar.

Dank en fijne dag,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #989 Gepost op: 12 juni 2020 - 06:37:14
Goedemorgen heren,

Voor aankomende Vaderdag heb ik het volgende gedacht.

* Bij aankoop van 2 boxershorts krijg je de 3e cadeau.

* Bij aankoop van 2 paar sokken/kousen krijg je de 3e cadeau.

Dus je kunt - met kortingscode SF - 2 paar sokken/kousen of boxershorts bestellen en je krijgt dan een 3e product naar keuze cadeau. Dit is dan het cadeau voor jezelf, of ook gewoon voor (schoon)vader natuurlijk.

Geef dan wel via een DM even aan of dit een afwijkende maat moet zijn en je voorkeur qua kleur.

Actie loopt t/m volgende week vrijdag.

www.carlolanza.nl

Groet en fijne dag,
Carlo