Volgens mij bestel ik nu om de 2,5/3 jaar 10 paar en af en toe random een kleurtje erbij. Wil eigenlijk niet anders dan blauw en die 10 per keer werkt prima.
Werkt ook prima!
Het is ook meer dat ik enige vorm van zekerheid probeer te zoeken in een fikse investering die ik moet gaan doen, waarbij de historie laat zien dat er op dit vlak nog weinig omzet behaald is. Ook zorgt zo'n abonnement ervoor dat je niet 'vergeten' wordt.
Ik blijf gewoon bezig om dit geen standaard abonnement te maken en te kijken hoe ik men kan enthousiasmeren. Een ander idee is om met een vorm van puntensysteem te werken. Stel je voor dat je een heel jaar meedoet, dan verzamel je punten. Bij een social media post van de sokken ook, net als bij het aanbrengen/attenderen van iemand in je netwerk.
Met die punten krijg je extra korting. Op zo'n manier creëer ik misschien eerder ambassadeurs en een hogere betrokkenheid onder de klanten. Daarnaast krijg je dan fikse korting met die punten op je kousen of kun je zelfs met die punten een kwartaal overslaan door punten in te leveren.
Dit zijn allemaal wat losse flarden aan ideeën, neem me niet kwalijk. Besef me ook dat ik me hier vrij kwetsbaar opstel, op een openbaar forum door zakelijke ideeën te posten. Iedereen kan het namelijk zo overnemen of afschieten. Alhoewel zo'n puntensysteem allesbehalve vernieuwend is haha.
Groet en dank, ook voor het meedenken.
Carlo