Auteur Topic: Carlo Lanza  (218377 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1050 Gepost op: 18 november 2020 – 22:07:52
Heren,
Ik heb nog een serie donkerblauwe en gele katoenen sokken in one size beschikbaar (maat 40-45). Normale prijs 16,95 per paar. Nu 10,- wanneer je 5 paar afneemt. Verzending is gratis.





Graag even een DM bij interesse.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1051 Gepost op: 27 november 2020 – 13:43:31
Goedemiddag heren,

Vandaag 25% korting met de code BF op alle items.

Groeten & goed weekend!
www.carlolanza.nl

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1052 Gepost op: 02 december 2020 – 09:22:35
Morgen heren,

Het is bijna een jaarlijks ritueel te noemen, maar dit jaar wederom een geschenkdoos met sokken & alcohol. Vind het zelf een fijne combinatie dus kan dit nog wel even doorzetten verwacht ik  :D.

Inhoud:
2x Carlo Lanza katoen in one size fits most (donkerblauw en donkerblauwe streep)
1x Vino Rosso (375 ml)

Prijs 34,95.







https://carlolanza.nl/winkel/cadeaupakket-sokken-rode-wijn-carlolanza/?v=796834e7a283

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1053 Gepost op: 09 december 2020 – 13:57:27
Goedemiddag heren,

Ik besta als merk bijna 5 jaar. Die 5 jaar heb ik mede door jullie steun gehaald, dus hartelijk bedankt!

Daarom wil ik graag wat weggeven.

Je moet er wel iets voor doen, namelijk aangeven wie je van het forum een paar sokken of boxershort gunt en waarom. Kan zijn dat diegene iets bijzonders heeft gedaan dit jaar of gewoon  een hele aardige kerel is.

Met andere woorden; geef eens een compliment en blijk van waardering richting iemand anders. Het zal de wereld goed doen!

Laat het me weten en ik selecteer de 3 mooiste complimenten.

Heb een mooie dag,
Carlo

edit: de actie loopt t/m 22-12. Dan heeft diegene zijn cadeau nog voor de kerst met een beetje geluk.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #1054 Gepost op: 09 december 2020 – 14:12:41
Leuke actie weer Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1055 Gepost op: 09 december 2020 – 15:06:50
Leuke actie weer Carlo

Thanks man.

Ik heb overigens al 2 hele mooie reacties ontvangen.

Ik heb dit niet duidelijk vermeld, maar uiteraard is een DM of mail voldoende. Soms zijn het ook persoonlijke verhalen en die hoeven dan niet in het openbare forum geplaatst te worden. Mag wel, maar dat is aan de schrijver.

Bedankt heren!

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Re: Carlo Lanza
Reactie #1056 Gepost op: 09 december 2020 – 15:17:41
Wat mij betreft een nominatie voor de moderators. Ik zou niet weten wie het zijn op dit moment, dus dat lijkt mij een groot compliment.

Bedankt moderators

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1057 Gepost op: 15 december 2020 – 09:05:59
Goedemorgen heren,

Net zoals jullie gisteren getuige geweest van een nogal ingrijpend besluit.

Als ondernemer met 3 kids word ik hier direct door geraakt natuurlijk. Ik lever voor het grootste gedeelte aan wederverkopers die nu ook dicht zijn. Dag ambitieuze plannen... Nu maar schakelen en de pet van docent op zetten na vandaag  :mrgreen:.

Maar goed, ik probeer positief te blijven, al 9 maanden. Dat is ook nodig, want anders is het einde zoek en ben je volgens mij geen goed voorbeeld voor o.a. de kinderen. Gisteren was ik dat overigens even niet, zeg ik ook heel eerlijk.

Waarom deel ik dit? Enerzijds om wat frustratie en gevoel te kunnen uiten. Een andere reden is om jullie op het hart te drukken vooral je lokale winkels te steunen. Uiteraard een bekend verhaal, maar online niet altijd even makkelijk.

Voor de winkels en mij zijn voorraden een enorm struikelblok. We missen de belangrijkste weken voor Kerst. Dus mocht je iemand iets willen schenken denk dan aan mijn cadeau. Niet zozeer aan mijn cadeau, want ik wil de opbrengsten graag delen met een winkel bij jou in de buurt. Gewoon om het jaar positief te kunnen afsluiten en jou nog een mooi cadeau te gunnen.

Het pakket is al aangepast qua prijs, dus alleen de SF korting geldt. Die geldt namelijk altijd voor loyale klanten. Dank alvast en hele fijne feestdagen!

Carlo





https://carlolanza.nl/winkel/cadeaupakket-sokken-rode-wijn-carlolanza/?v=796834e7a283

Tapenade

  • Gebruiker
  • Berichten: 178
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #1058 Gepost op: 15 december 2020 – 10:30:42
Ik heb dit pakket vorige week toevallig gekregen van een zakenrelatie, leuk om te krijgen! Zet hem op, Carlo.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1059 Gepost op: 15 december 2020 – 11:57:42
Ik heb dit pakket vorige week toevallig gekregen van een zakenrelatie, leuk om te krijgen! Zet hem op, Carlo.

Leuk om te horen man!  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1060 Gepost op: 29 december 2020 – 08:01:26
Goedemiddag heren,

Ik besta als merk bijna 5 jaar. Die 5 jaar heb ik mede door jullie steun gehaald, dus hartelijk bedankt!

Daarom wil ik graag wat weggeven.

Je moet er wel iets voor doen, namelijk aangeven wie je van het forum een paar sokken of boxershort gunt en waarom. Kan zijn dat diegene iets bijzonders heeft gedaan dit jaar of gewoon  een hele aardige kerel is.

Met andere woorden; geef eens een compliment en blijk van waardering richting iemand anders. Het zal de wereld goed doen!

Laat het me weten en ik selecteer de 3 mooiste complimenten.

Heb een mooie dag,
Carlo

edit: de actie loopt t/m 22-12. Dan heeft diegene zijn cadeau nog voor de kerst met een beetje geluk.

Goedemorgen heren,
Hoop dat jullie een mooie Kerst hebben gehad.

Hierbij kom ik - iets later - terug op bovenstaande actie. Uiteraard zeker niet vergeten, maar door de lockdown en sluiting van pakweg 90% van mijn klanten was het even omschakelen. Dit geeft me gelukkig weer wat positieve energie, gewoon iets weggeven...

Ik heb een aantal berichten gehad met potentiele kandidaten. Mannen die dus iets goeds voor een ander hebben gedaan.

De geselecteerden zijn:
Avvocato
L.deJong
Sergio

Graag jullie naw gegevens + maat via een DM en ik zorg ervoor dat er iets bij jullie wordt bezorgd.

Mooie dagen nog en tot in het nieuwe jaar!
Carlo

oxfordstreet

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.149
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: Carlo Lanza
Reactie #1061 Gepost op: 29 december 2020 – 08:11:18
👍🏻 Mooie actie Carlo.
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #1062 Gepost op: 29 december 2020 – 08:52:41
Nou moe, zeer vereerd geen idee waarom maar het was vast verdiend

Mijn adres heb je wel toch Carlo?
The man with style, is the man who can smile

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1063 Gepost op: 29 december 2020 – 19:25:12
Nou moe, zeer vereerd geen idee waarom maar het was vast verdiend

Mijn adres heb je wel toch Carlo?

Jazeker, ik heb lovende verhalen gehoord. Dik verdiend dus.

Klopt, ik heb hem even teruggezocht en heb alle informatie :)
Groet en fijne avond,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1064 Gepost op: 11 januari 2021 – 14:11:14
Code rood voor veel ondernemers!
Hopelijk wil je de tijd nemen onderstaande te lezen...
 
Het zijn hele moeilijke tijden, voor velen van ons. Je ziet het nieuws, je leest de kranten, maar niet iedereen voelt die echte pijn. Nu met de verlenging van de lockdown wordt die pijn alleen maar heviger. Voor velen zelfs ondragelijk, met een mogelijk faillissement tot gevolg. Dit is namelijk geen ondernemersrisico meer, dit zijn omstandigheden waar geen ondernemer iets aan kan doen.

Daarom vraag ik om je hulp, niet alleen voor mijzelf, maar vooral ook voor anderen. Stel je aankopen niet uit omdat er nu geen gelegenheden zijn zoals feestjes, bruiloften of restaurantbezoek. Die komen straks wel weer. Help die lokale winkel. Ik heb het al vaker gezegd, maar het zijn zulke gepassioneerde mensen. Ze zullen je daarnaast (misschien wel eeuwig) dankbaar zijn. Zoek ze op, ook al zijn ze online niet altijd even goed zichtbaar.

Een ieder van ons kan iets goed doen, iemand helpen en het is eigenlijk heel simpel.

Ook ik heb vorige week een kortingsactie gecommuniceerd met 35% korting op de wat oudere collectie items (via de nieuwsbrief). Door een langere sluiting van mijn bijna 200 winkelklanten kan ik niet anders dan deze korting op alles geven. Het zijn serieus zware tijden. Voorraden blijven liggen en worden feitelijk minder waard. Ook staan de voorjaarscollecties weer voor de deur. Ik had me mijn 5 jarig jubileum ook iets anders voorgesteld, maar het is niet anders. Hopelijk kan ik later in het jaar leuker nieuws melden.

Met code 'helpelkaar' wordt de 35% korting verrekend.

Wellicht klinkt dit alles wat negatief, maar na 9 maanden kan ik het niet mooier maken. Het is regelrechte realiteit. Je vecht al jaren om iets te bereiken en door een virus wordt al dit werk straks teniet gedaan.

Dank voor je hulp en tot in betere tijden!
Carlo