Auteur Topic: Carlo Lanza  (243300 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #1035 Gepost op: 23 september 2020 - 14:12:06
Ja viel me ook op
live and let die

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1036 Gepost op: 23 september 2020 - 15:09:21
Carlo, is die sortering van je sokken op de website altijd hetzelfde? Zo ja... ik zou even kijken welke sokken het meeste verkocht worden (zijn waarschijnlijk de mooiste) en ik zou eerder een sortering op populariteit doen. En dan bij hetzelfde type in verschillende kleuren (die Vespa’s bijv) dat je kleuren kan vergelijken in hetzelfde menu.

Nu moest ik best veel pagina’s door voor ik bij je nieuwe sokken kwam. Zeker die just married dingen zou ik ergens achterin zetten.

Goede tip! Ik word zelf ook helemaal gek van dat filter om eerlijk te zijn, maar heb nog niet de juiste gevonden. Ga er zeker mee aan de slag, dus dank voor het doorgeven.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1037 Gepost op: 28 september 2020 - 09:16:17
Goedemorgen heren,

wellicht een mooie actie voor een aantal SF-ers:

Bij aankoop van 5 boxershorts, 2 paar kousen cadeau t.w.v. maximaal 21,95 per paar.

Bij aankoop van 8 boxershorts, 1 paar wol/zijde kasjmier/zijde kousen cadeau  twv 90,-

Bij aankoop van 10 boxershorts, 1 paar wol/zijde kasjmier/zijde kousen  twv 90,- +  1  paar kousen t.w.v.  maximaal 24,95. cadeau.

Kortingscode mag gebruikt worden. Code is SF.  Actie loopt alleen deze week (zolang de voorraad strekt vd kasjmier /zijde kousen). DM bij interesse.
Fijne dag.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1038 Gepost op: 09 oktober 2020 - 11:24:21
Morgen heren,

Iedereen grotendeels thuis aan het werk? Hopelijk mag ik jullie dan even storen  :mrgreen:

Ik zou jullie willen vragen een review in te vullen via Google. Voor mij als niche merk is het belangrijk wat meer zichtbaarheid te creëren en uiteraard is ook sociale bewijslast goed. Inmiddels dragen vele SF-ers mijn sokken of kousen, dus hopelijk willen jullie me helpen.

Onder alle reviews van SF verloot ik een paar sokken of kousen. Wanneer er echt hele mooie reviews tussen zitten, misschien wel een kasjmier / zijde paar kousen t.w.v. 90,-.

Heb je eerder al een review ingevoerd stuur me dan even een print screen. Dan doe je ook gewoon mee.

Dit is de link:
https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

Een google account is wel verplicht.

Wanneer dit niet lukt, kun je ook een review op Facebook doen via de volgende link. https://www.facebook.com/carlolanza11

Dank en zal n.a.v. de reacties ergens begin komende week een verloting doen.

Goed weekend alvast en bedankt voor jullie hulp om iets meer online zichtbaarheid te creëren.
Carlo

nick22

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1039 Gepost op: 09 oktober 2020 - 13:55:17
ik heb de eerdere review iets aangepast en opnieuw verstuurd
een tijdje geleden vroeg je ook of we je facebook advertentie voorbij hadden zien komen
 Ja, 2x gezien in al die tijd

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1040 Gepost op: 09 oktober 2020 - 14:55:39
Ik heb al eerder een review geschreven geloof ik.

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1041 Gepost op: 09 oktober 2020 - 15:30:44
Als er mooiere reviews zijn, wordt er een meer waardevolle prijs verloot. Mag dat?

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1042 Gepost op: 09 oktober 2020 - 16:05:01
Als er mooiere reviews zijn, wordt er een meer waardevolle prijs verloot. Mag dat?

Vast niet tegenwoordig.. er mag niet meer zoveel.
Maar ik verloot gewoon een paar mooie kousen onder de deelnemers. Laten we het daar op houden.

Goed weekend!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1043 Gepost op: 16 oktober 2020 - 15:46:15
Morgen heren,

Iedereen grotendeels thuis aan het werk? Hopelijk mag ik jullie dan even storen  :mrgreen:

Ik zou jullie willen vragen een review in te vullen via Google. Voor mij als niche merk is het belangrijk wat meer zichtbaarheid te creëren en uiteraard is ook sociale bewijslast goed. Inmiddels dragen vele SF-ers mijn sokken of kousen, dus hopelijk willen jullie me helpen.

Onder alle reviews van SF verloot ik een paar sokken of kousen. Wanneer er echt hele mooie reviews tussen zitten, misschien wel een kasjmier / zijde paar kousen t.w.v. 90,-.

Heb je eerder al een review ingevoerd stuur me dan even een print screen. Dan doe je ook gewoon mee.

Dit is de link:
https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

Een google account is wel verplicht.

Wanneer dit niet lukt, kun je ook een review op Facebook doen via de volgende link. https://www.facebook.com/carlolanza11

Dank en zal n.a.v. de reacties ergens begin komende week een verloting doen.

Goed weekend alvast en bedankt voor jullie hulp om iets meer online zichtbaarheid te creëren.
Carlo

Goedemiddag,
beetje laat, maar zeker niet vergeten.

Erg mooi om die reviews te lezen, dank voor de mooie woorden.

Zojuist de loting gedaan.  nick22 kwam naar voren als winnaar. Aangezien ik de beroerdste niet ben, mag je zonder restrictie iets uitzoeken op www.carlolanza.nl. Dus geen probleem als dat een paar kasjmier/zijde kousen zijn van 90,-. Ik gun het je!

Aangezien ik dit zo mooi vind om te doen geef ik gewoon nog een paar weg. We kunnen wel wat positiviteit gebruiken denk ik.

Bij aankoop van 1 of meerdere paren ding je mee met de verloting van een paar kasjmier/zijde kousen of een ander product naar wens. Koop je 1 paar/ boxershort komt je naam 1x in de schaal. Bij aankoop van 2 producten 2x enz.

Begin volgende week zal ik de verloting doen.

@nick22; stuur je me even je meest actuele adres?

Grazie!
Goed weekend,
Carlo
www.carlolanza.nl

+ een review is nog zeer zeker gewenst: https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1044 Gepost op: 21 oktober 2020 - 22:59:24
Ik kwam je sokken nog tegen op Instagram. Weet niet of je het zelf al gezien had,  zijn toch een mooie 13k volgers.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1045 Gepost op: 21 oktober 2020 - 23:03:58
Over Insta gesproken, RS_R is mijn Insta

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1046 Gepost op: 22 oktober 2020 - 06:32:12
Ik kwam je sokken nog tegen op Instagram. Weet niet of je het zelf al gezien had,  zijn toch een mooie 13k volgers.

Gezien Arch, dank je.  De kracht van Instagram. Binnenkort ben ik op uitnodiging van dit merk in Amsterdam om eens koffie te drinken :).

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1047 Gepost op: 22 oktober 2020 - 06:32:52
Over Insta gesproken, RS_R is mijn Insta

Dat weet ik toch al jaren Bogart  :mrgreen:. Je bent 1 van mijn trouwe volgers en ik die van jou  :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1048 Gepost op: 25 oktober 2020 - 12:32:33
Goedemiddag,
beetje laat, maar zeker niet vergeten.

Erg mooi om die reviews te lezen, dank voor de mooie woorden.

Zojuist de loting gedaan.  nick22 kwam naar voren als winnaar. Aangezien ik de beroerdste niet ben, mag je zonder restrictie iets uitzoeken op www.carlolanza.nl. Dus geen probleem als dat een paar kasjmier/zijde kousen zijn van 90,-. Ik gun het je!

Aangezien ik dit zo mooi vind om te doen geef ik gewoon nog een paar weg. We kunnen wel wat positiviteit gebruiken denk ik.

Bij aankoop van 1 of meerdere paren ding je mee met de verloting van een paar kasjmier/zijde kousen of een ander product naar wens. Koop je 1 paar/ boxershort komt je naam 1x in de schaal. Bij aankoop van 2 producten 2x enz.

Begin volgende week zal ik de verloting doen.

@nick22; stuur je me even je meest actuele adres?

Grazie!
Goed weekend,
Carlo
www.carlolanza.nl

+ een review is nog zeer zeker gewenst: https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review
Even als reminder: vandaag de laatste dag van deze actie.

Dus bij aanschaf van 1 paar of 1 boxer doe je al mee. Bekendmaking morgen verwacht ik.

Fijne zondag!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1049 Gepost op: 10 november 2020 - 16:11:08
Goedemiddag heren,

Hierbij een update mbt nieuwe kousen en een mooi item voor de komende feestdagen. Na een pakket met 2 Italiaanse biertjes en vorig jaar de limoncello, is het nu de Vino Rosso! 2 paar sokken in one size + flesje wijn uit Toscane (375ml) voor 34,95. SF leden krijgen natuurlijk met code SF nog een korting.

https://carlolanza.nl/winkel/cadeaupakket-sokken-rode-wijn-carlolanza/

Ook staan de nieuwe shadow kousen online! Zie hieronder de foto's:

https://carlolanza.nl/product-categorie/kousen/

Groet en fijne avond,
Carlo