Auteur Topic: Carlo Lanza  (243305 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #960 Gepost op: 11 mei 2020 - 22:43:18
Heren,
Hierbij een verzoek van mijn kant.

Zouden jullie een Google review willen plaatsen over je ervaring met mijn sokken en boxershorts? De link is als volgt:
https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

Een aantal hebben dat al gedaan, dus dat is erg mooi.

Met een Google account kun je direct een review achterlaten.

Ik zou het zeer waarderen wanneer je dit voor me zou willen doen.

Groet,
Carlo

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #961 Gepost op: 12 mei 2020 - 10:01:54
check!
Respect the beard

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #962 Gepost op: 12 mei 2020 - 12:10:20
check!

Mijn dank is groot!  :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #963 Gepost op: 25 mei 2020 - 09:55:47
Goedemorgen heren,

Ik krijg regelmatig de vraag of de sokken die ik post via bijv. Instagram ook in kousen beschikbaar zijn. Iedere keer moet ik aangeven dat dit niet het geval is. Heb al eens uitgelegd dat de verkoop van kousen nog geen 1% is van het totaal en dat het lastig is hier veel variatie in te bieden. Nu ben ik in overleg met mijn leverancier om hier toch eens naar te kijken. Ondanks dat de voorraad nu hoger dan ooit is door tegenvallende verkopen moet ik als ondernemer ook zo nu en dan een risico nemen.

De reden dat de verkoop van de kousen zo'n laag percentage is van het totaal, komt enerzijds door vraag, maar ook door het aanbod natuurlijk. Zie hier enkele voorbeelden van de nieuwe collectie sokken voor winter 20-21.

Zou dit ook iets zijn om in kousen te laten maken? Naast een uitbreiding in de basiskleuren wil ik namelijk ook enkele dessins in kousen laten maken om het net even aantrekkelijker te maken.

Wat vinden jullie? Andere ideeën qua ontwerpen worden ook gewaardeerd.

Ook heb ik recent al eens gepolst of een abonnementsconstructie iets zou kunnen zijn. Er waren toen een aantal leden die dit interessant vonden. Ik ben dan ook voornemens om dit verder vorm te gaan geven. Mede om wat zekerheid in te bouwen.

Met een abonnementsconstructie krijg je ieder kwartaal 3 paar kousen toegestuurd. Door het aangaan van een abonnement krijg je korting op de prijs en kun je ieder jaar  1 kwartaal overslaan wanneer je niet mee wil doen. 2e kwartaal krijg je hier een paar no show sokken bij cadeau.

Opzeggen kan met 1 mailtje, geen restricties, voorwaarden etc. Gewoon op basis van goed vertrouwen.

Graag jullie ideeën, meningen.
Groet en fijne dag,
Carlo

p.s. deze schitterende foto's zijn door 1 van de forumleden gemaakt. Enorm blij mee!

kamikaze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #964 Gepost op: 25 mei 2020 - 10:01:24
Sokken op de eerste foto ook als kousen aanbieden

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #965 Gepost op: 25 mei 2020 - 10:53:08
Ja die zijn mooi. Die bloemetjes in katoen zijn ook vast wel verkoopbaar als kous.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #966 Gepost op: 25 mei 2020 - 11:52:04
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #967 Gepost op: 25 mei 2020 - 13:19:32

Dit inderdaad.
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Kier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #968 Gepost op: 25 mei 2020 - 14:24:02
Die sokken zien er goed uit. Voor mij geen kousen. Abbo kan handig zijn zolang je de smaak van je individuele klanten kent. Zitten er toch een paar bij waarmee je mij niet blij zou maken
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #969 Gepost op: 25 mei 2020 - 14:26:11
Hier hetzelfde over het abonnement. Je zou misschien een module kunnen inbouwen waarbij je gegarandeerd n paar van een bepaalde sok/kous zou kunnen krijgen. Met 3 sokken/kousen per kwartaal zit je al snel aan alle kleuren van de regenboog als je telkens andere kiest/krijgt.

nick22

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #970 Gepost op: 25 mei 2020 - 17:13:37
PB heb ik gestuurd

Over het abonnement : zou het niet iets zijn om voor de abonnees een apart iets te maken op je site waar men iedere 3 maanden zelf kan kiezen wat je beschikbaar stelt?

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #971 Gepost op: 25 mei 2020 - 21:46:56
Dank voor alle reacties. Enorm fijn dat er zo wordt meegedacht.

Module inbouwen is een goed idee en denk ook nodig op termijn. Eerst maar eens kijken hoeveel deelnemers er zijn waarmee we starten.

Doel is dus ieder kwartaal 3 paar kousen waarbij je 1 kwartaal kan overslaan per jaar. 9-12 paar per jaar. Het eerste jaar wordt er volledig meegedaan met inachtneming van dat ene kwartaal die je kan overslaan. Maximale kosten per jaar 210,-. Korting is dan rond de 50,- op jaarbasis. Kan vooraf betaald worden en dan krijg je nog eens 5% korting. Anders per kwartaal 52,50. Voorkeur kun je vooraf aangeven, mbt kleuren / effen / patroon. Het zal in eerste instantie gewoon maatwerk worden per klant.

Wil je meedoen, geef dat dan even aan door hieronder een reactie te geven. Ik houd je dan op de hoogte van de keuzes die ik ga maken in kleuren, zowel in effen als dessins. Uiteraard zal ik hier ook om advies vragen, waarbij het 1 en ander al duidelijk is. Die shadow sokken moeten er ook in kousen komen :).
Fijne avond!

Groet,
Carlo

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #972 Gepost op: 25 mei 2020 - 21:52:27
Count me in
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #973 Gepost op: 25 mei 2020 - 21:54:03
"Style is not fashion, it's something we have inside"

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #974 Gepost op: 25 mei 2020 - 22:31:21
Ik wil over een tijdje wel meedoen, maar nu heb ik nog zo idioot veel sokken dat het een beetje onnodig is om er nog meer te hebben. Ik zal mn best doen er komende tijd wat gaten in te lopen.