Goedemorgen heren,
Ik krijg regelmatig de vraag of de sokken die ik post via bijv. Instagram ook in kousen beschikbaar zijn. Iedere keer moet ik aangeven dat dit niet het geval is. Heb al eens uitgelegd dat de verkoop van kousen nog geen 1% is van het totaal en dat het lastig is hier veel variatie in te bieden. Nu ben ik in overleg met mijn leverancier om hier toch eens naar te kijken. Ondanks dat de voorraad nu hoger dan ooit is door tegenvallende verkopen moet ik als ondernemer ook zo nu en dan een risico nemen.
De reden dat de verkoop van de kousen zo'n laag percentage is van het totaal, komt enerzijds door vraag, maar ook door het aanbod natuurlijk. Zie hier enkele voorbeelden van de nieuwe collectie sokken voor winter 20-21.

Zou dit ook iets zijn om in kousen te laten maken? Naast een uitbreiding in de basiskleuren wil ik namelijk ook enkele dessins in kousen laten maken om het net even aantrekkelijker te maken.
Wat vinden jullie? Andere ideeën qua ontwerpen worden ook gewaardeerd.
Ook heb ik recent al eens gepolst of een abonnementsconstructie iets zou kunnen zijn. Er waren toen een aantal leden die dit interessant vonden. Ik ben dan ook voornemens om dit verder vorm te gaan geven. Mede om wat zekerheid in te bouwen.
Met een abonnementsconstructie krijg je ieder kwartaal 3 paar kousen toegestuurd. Door het aangaan van een abonnement krijg je korting op de prijs en kun je ieder jaar 1 kwartaal overslaan wanneer je niet mee wil doen. 2e kwartaal krijg je hier een paar no show sokken bij cadeau.
Opzeggen kan met 1 mailtje, geen restricties, voorwaarden etc. Gewoon op basis van goed vertrouwen.
Graag jullie ideeën, meningen.
Groet en fijne dag,
Carlo
p.s. deze schitterende foto's zijn door 1 van de forumleden gemaakt. Enorm blij mee!