Auteur Topic: Carlo Lanza  (243288 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #90 Gepost op: 02 oktober 2016 - 20:34:17
Hoe ver verwacht je dat we gaan en hoe ver wil je zelf gaan?

Allereerst dank voor deze grondige analyse. Om je vraag te beantwoorden: ik had geen limiet in gedachten tot hoever men hier mij kon helpen. Ik vind de kritische blik in het algemeen op SF altijd zeer waardevol. Maar laat ik je zeggen dat wanneer ik wel verwachtingen had gehad, je die ruim hebt overtroffen  :thumbsup:.

Om in te gaan op een paar van je punten; veel is vormgeving en daar heb ik mede door jou de waslijst kunnen vergroten. SSL is ook nog een belangrijke en snelheid heb ik ook zeker als prio staan.

Nogmaals hartelijk dank!

Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #91 Gepost op: 02 oktober 2016 - 20:43:20
Wellicht al te late reactie maar realiseer je waar je aan begint met in store schermen, ook mee bezig geweest (andere branche) en het brengt veel werk met zich mee. Content up to date houden, zorgen dat winkeliers de schermen ook echt aan zetten, geluid staat bijna altijd uit etc.. ik blijf me erover verbazen hoe vaak die dingen hun doel niet halen.

Je hebt helemaal gelijk. Het blijft een afbreukrisico houden. Maar voor mij weegt het nu zwaarder om op het gebied van sokken iets bijzonders te laten zien en om op te vallen tussen de grote merken. Aangezien het een filmpje wordt over de maakwijze is de houdbaarheid wat langer dan gemiddeld verwacht ik. Daarnaast kies ik bewust voor geen geluid, het zijn de handen van de mensen in de fabriek die moeten 'spreken'.

Vooralsnog vind ik het trouwens erg lastig om betaalbare 6-7 inch kwalitatieve schermpjes te kunnen bemachtigen, dus ik moet maar zien of het lukt. De reis - met camera man - staat op 14 oktober gepland, want video is sowieso iets waar ik mijn peilen op heb gericht.

Bedankt voor je reactie trouwens!
Groet,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #92 Gepost op: 05 oktober 2016 - 15:14:24
Heren,
Bedankt voor alle adviezen. Ik ben alles aan het bundelen en beloof overal naar te kijken. Sterker nog; een aantal punten zijn al aangepast.

Een aantal gaven me ook de tip om met een SF kortingscode te werken (snap ik  :mrgreen:).  Om mijn dankbaarheid te tonen zal ik hierin tegemoetkomen. Met code SF is er dan ook standaard 10% korting, voor alle SF-ers.

Samenvattend:
Code = sf
korting 10%
termijn: geen

www.carlolanza.com

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #93 Gepost op: 16 oktober 2016 - 21:46:56
Goedenavond,

Ik ben dit weekend in Italië geweest om te filmen in de sokkenfabriek en om nieuwe sokken & kousen in te kopen. Het was in verschillend opzicht een memorabel weekend. Ik zal hier later verder op in gaan want in 24 uur Italië heb ik zoveel meegemaakt dat ik er bijna een boek over kan schrijven  :D.

Over 2 weken is de film in ieder geval gemonteerd. Uiteraard heb ik zelf ook wat (amateuristische) filmpjes geschoten. Kon deze zo snel niet uploaden hier, dus mochten jullie benieuwd zijn naar een sfeerimpressie en een machine die mijn sokken maakt, je ziet het hier: https://www.facebook.com/carlolanza11/

Groet & fijne avond,
Carlo

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #94 Gepost op: 16 oktober 2016 - 22:12:08
Leuk hoor Carlo, benieuwd naar de film

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #95 Gepost op: 17 oktober 2016 - 08:30:46
Leuk hoor Carlo, benieuwd naar de film

Bedankt, ik ook moet ik zeggen.

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #96 Gepost op: 18 oktober 2016 - 19:50:24

Setje Carlo's binnen. Eerste indruk super en sympathiek gebaar om als gratis 4e paar de sjieke versie mee gestuurd te krijgen. Kaartje erbij. Mooie manier van werken.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #97 Gepost op: 03 november 2016 - 10:01:06
Goedemorgen,

Ben aan het oriënteren op de inkoop van patronen. Wat vinden jullie hiervan? Andere ideeën zijn ook welkom uiteraard.

Groet,
Carlo

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #98 Gepost op: 06 november 2016 - 13:13:46
Allemaal ja, behalve de tweede van rechts voor mij. Al verschillen smaken en dus kan dat voor iedereen anders zijn.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #99 Gepost op: 06 november 2016 - 20:51:05
Allemaal ja, behalve de tweede van rechts voor mij. Al verschillen smaken en dus kan dat voor iedereen anders zijn.

Bedankt voor je reactie!  :thumbsup:

All Tatters

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #100 Gepost op: 06 november 2016 - 21:25:14
Dingetjes op strepen vind ik ook niets. Meest linkse patroon heb je al, maar dan in betere kleuren, toch? Tweede van links imo een te groot contrast, patroon kan prima zijn met minder contrast.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #101 Gepost op: 06 november 2016 - 22:34:23
Dingetjes op strepen vind ik ook niets. Meest linkse patroon heb je al, maar dan in betere kleuren, toch? Tweede van links imo een te groot contrast, patroon kan prima zijn met minder contrast.

Goede tips!  :)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #102 Gepost op: 08 november 2016 - 13:14:59
Goedemiddag,

Regelmatig word ik gevraagd of ik ook nog sokken ga laten maken met bijzondere patronen. Ik zeg dan meestal; hier zijn anderen goed in. Ik houd het bij klassiek. Maar voor 1x heb ik me laten gaan :mrgreen:. Ik heb zojuist mijn ontwerp terug gekregen vanuit Italië. De komende winter is dit de speciale uitgave onder het Carlo Lanza label. Binnenkort verkrijgbaar in de kleuren blauw/wit (foto), groen/wit en grijs blauw.

Wat vinden jullie ervan? Gezouten en ongezouten meningen zijn welkom.

Groet,
Carlo

SL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #103 Gepost op: 08 november 2016 - 13:15:32
Cool

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #104 Gepost op: 08 november 2016 - 13:29:15
Gaaf. Enige kritiek die ik zou kunnen hebben,  is dat de horizon misschien te hoog zit en daardoor misschien niet zichtbaar.
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief