Wellicht al te late reactie maar realiseer je waar je aan begint met in store schermen, ook mee bezig geweest (andere branche) en het brengt veel werk met zich mee. Content up to date houden, zorgen dat winkeliers de schermen ook echt aan zetten, geluid staat bijna altijd uit etc.. ik blijf me erover verbazen hoe vaak die dingen hun doel niet halen.
Je hebt helemaal gelijk. Het blijft een afbreukrisico houden. Maar voor mij weegt het nu zwaarder om op het gebied van sokken iets bijzonders te laten zien en om op te vallen tussen de grote merken. Aangezien het een filmpje wordt over de maakwijze is de houdbaarheid wat langer dan gemiddeld verwacht ik. Daarnaast kies ik bewust voor geen geluid, het zijn de handen van de mensen in de fabriek die moeten 'spreken'.
Vooralsnog vind ik het trouwens erg lastig om betaalbare 6-7 inch kwalitatieve schermpjes te kunnen bemachtigen, dus ik moet maar zien of het lukt. De reis - met camera man - staat op 14 oktober gepland, want video is sowieso iets waar ik mijn peilen op heb gericht.
Bedankt voor je reactie trouwens!
Groet,
Carlo