Auteur Topic: Carlo Lanza  (218252 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #30 Gepost op: 02 maart 2016 – 14:17:34
Bedankt voor de reacties mannen. Klopt Summit, uiteindelijk gaat het om de kwaliteit. Verpakking is bijzaak als het product niet goed is. Daarom moet alles kloppen. De kwaliteit ken je inmiddels, nu de verpakking nog.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #31 Gepost op: 09 maart 2016 – 19:49:45
Goedenavond heren,

Ik werp hier even een proefballonnetje op, neem me niet kwalijk.

Online winkelen is in veel gevallen kiezen voor gemak. Ik speel daarom met het idee om de aankoop van sokken & kousen nog makkelijker te maken. Dit wil ik doen in de vorm van een abonnement.

Wat is het idee? Aangezien ik naast de katoenen sokken op korte termijn ook katoenen kousen, wollen sokken & kousen en wol/zijde sokken & kousen zal gaan inkopen is de diversiteit dusdanig dat alle seizoenen in het jaar gedekt zijn. Hoe makkelijk is het wanneer je een keuze maakt voor een bepaald abonnement, je ieder kwartaal je sokken/kousen naar wens krijgt toegestuurd en dit ook nog eens afgestemd op het weer.

Een abonnement heeft nog weleens een negatieve lading vanwege het aan iets 'vast' zitten, maar ik wil dusdanige flexibiliteit bieden dat het abonnement ieder moment opzegbaar is.

Ik moet er wel bij zeggen dat dit een bestaand idee is, maar door er deze invulling aan te geven is het wel anders dan bestaande concepten.

Hoor graag hoe jullie hier tegenaan kijken.

Groet,
Carlo

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #32 Gepost op: 10 maart 2016 – 09:00:49
Eerlijk antwoord..:Abonnement-sokken zijn in elk geval niks voor mij. Ik kies liever op het moment , soms gericht ,soms impulsief.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #33 Gepost op: 10 maart 2016 – 09:47:00
Zoals met je leestekens?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #34 Gepost op: 10 maart 2016 – 09:53:32
Je bent in vorm vandaag.  :mrgreen:

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #35 Gepost op: 10 maart 2016 – 10:05:24

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #36 Gepost op: 21 maart 2016 – 15:13:05
Goedemiddag heren,

Zoals jullie inmiddels weten schrijf ik over de dingen die ik meemaak vanuit mijn onderneming. De laatste 2 weken ben ik begonnen met het uitleveren van de eerste Carlo Lanza sokken aan winkels. Ook staat er weer een reis gepland naar Italie om in de fabriek te gaan filmen.

Ik heb dit alles samengevat in een nieuwe blog. Voor diegene die het leuk vindt om dit proces volgen, hierbij de link: http://carlolanza.com/blog/de-eerste-winkels-zijn-binnen/

Groet,
Carlo

G.Agnelli

  • Gebruiker
  • Berichten: 447
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #37 Gepost op: 21 maart 2016 – 16:30:03
Vind ik inderdaad leuk 😉

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #38 Gepost op: 21 maart 2016 – 16:42:51
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Carlo Lanza
Reactie #39 Gepost op: 21 maart 2016 – 18:08:13
Carlo gewoon een landingspagina maken op je website waar mensen zich in kunnen schrijven om op de hoogte gehouden te worden van het nieuwe abonnement. Als er veel mensen zich inschrijven weet je dat er een markt is.

5V3R

  • Gebruiker
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #40 Gepost op: 21 maart 2016 – 18:14:45
Leuk om te lezen, Carlo! En goed idee van marsvos.

DennisM

  • Gebruiker
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #41 Gepost op: 21 maart 2016 – 19:48:22
Leuk stuk, Carlo!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #42 Gepost op: 21 maart 2016 – 20:39:42
Carlo gewoon een landingspagina maken op je website waar mensen zich in kunnen schrijven om op de hoogte gehouden te worden van het nieuwe abonnement. Als er veel mensen zich inschrijven weet je dat er een markt is.

Goed idee zeg. Dit zou weleens kunnen werken.

Bedankt! Ik ga kijken hoe ik dat kan organiseren.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #43 Gepost op: 14 mei 2016 – 09:31:10
Goedemorgen,

Vandaag is er een Italiaanse dag georganiseerd in Zwolle bij 1 van mijn klanten Derksen & Derksen! Ik ben hier zelf ook bij, dus mocht je in de buurt zijn, de koffie staat klaar  :thumbsup:

Groet & fijn weekend,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #44 Gepost op: 20 mei 2016 – 22:46:14
Goedenavond,

Zoals jullie wellicht weten ben ik druk bezig om distributie te realiseren in winkels met mijn nieuwe sokkenmerk Carlo Lanza. Makkelijk is het niet (had ik ook niet verwacht) maar vandaag heb ik winkel 14 en 15 binnengehaald. Natuurlijk is dat fantastisch maar ik ben er nog lang niet.

Ik steek het niet onder stoelen of banken; hiervoor heb ik ook jullie nodig. Uiteindelijk bepalen jullie en klanten in het algemeen mijn succes en of ik mijn droom kan verwezenlijken ooit van sokken te kunnen leven. Ik weet het, ook dit is niet makkelijk  :mrgreen:.

Hoe kun je me helpen?

Door je aan te melden voor de nieuwsbrief van Carlo Lanza kun je meedenken met het merk en de keuzes die ik maak. Dit hoef je niet voor niets te doen. Je krijgt als tegemoetkoming 50% korting bij aankoop van het 2e paar Carlo Lanza sokken. Wanneer je je aangemeld hebt krijg je een kortingcode toegestuurd die omgerekend €8,- korting geeft op Carlo Lanza sokken. Aanmelden kan onderin het menu op de website www.carlolanza.com.

Ik zou het zeer waarderen wanneer jullie me via deze weg willen volgen en willen meedenken met de toekomst van dit merk en het verwezenlijken van mijn droom. Ik beloof jullie niet met platte kortingsacties te spammen, maar ik wil jullie echt meenemen in de soms lastige keuzes die ik moet maken. Als je dat leuk vindt nodig ik je van harte uit en garandeer ik je ook echt een stem in de keuzes die gemaakt moeten worden.

Dank jullie wel!

Groet,
Carlo