Auteur Topic: Carlo Lanza  (245157 keer gelezen)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #120 Gepost op: 21 november 2016 - 09:55:23
 8)
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Cicero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #121 Gepost op: 21 november 2016 - 21:46:42

Setje Carlo's binnen. Eerste indruk super en sympathiek gebaar om als gratis 4e paar de sjieke versie mee gestuurd te krijgen. Kaartje erbij. Mooie manier van werken.

Ik trof vanochtend ook een pakketje met twee paar kousen en een complimentary paar houndstooth kousen aan, met opnieuw een aardige persoonlijke noot erbij. Erg leuk weer en reden om bij Carlo te blijven bestellen (naast de prima kwaliteit van zijn producten natuurlijk).

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #122 Gepost op: 21 november 2016 - 23:10:01
Herkenbaar commentaar. Carlito stelt nooit teleur. Producten en service altijd uitstekend.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #123 Gepost op: 22 november 2016 - 09:59:36
Herkenbaar commentaar. Carlito stelt nooit teleur. Producten en service altijd uitstekend.

Ik trof vanochtend ook een pakketje met twee paar kousen en een complimentary paar houndstooth kousen aan, met opnieuw een aardige persoonlijke noot erbij. Erg leuk weer en reden om bij Carlo te blijven bestellen (naast de prima kwaliteit van zijn producten natuurlijk).

Ik val in herhaling jongens, maar zeer graag gedaan :). Mooi om op deze manier de waardering te krijgen.

RvdB

• Gebruiker
  • Robin
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #124 Gepost op: 22 november 2016 - 11:09:18
Ik kreeg gisteren een bericht van een oud collega dat er mooie sokken op kantoor waren bezorgd. Blijkt dat in mijn standaard instellingen op de website nog een oud adres staat aangegeven. Sokken komen eind van de week wel weer bij mij terecht, over de kwaliteit maak ik mij geen zorgen.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #125 Gepost op: 22 november 2016 - 14:07:00
Ik kreeg gisteren een bericht van een oud collega dat er mooie sokken op kantoor waren bezorgd. Blijkt dat in mijn standaard instellingen op de website nog een oud adres staat aangegeven. Sokken komen eind van de week wel weer bij mij terecht, over de kwaliteit maak ik mij geen zorgen.

:thumbsup:  :)

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #126 Gepost op: 22 november 2016 - 15:03:22
5 paar kousen vandaag ontvangen; met dank aan Carlo voor de bijgesloten attentie.  :thumbsup:

Vooral de wol/zijde variant is helemaal top; hoop op meer kleuren hiervan in de toekomst.  8)
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #127 Gepost op: 28 november 2016 - 20:57:22
Goedenavond,

Na maanden van voorbereiding, plannen, verschillende camera mensen gesproken te hebben en uiteindelijk een bezoek aan Italië is dit het resultaat:

Not a valid vimeo URL
Mijn doel was om heel kort te laten zien hoeveel stappen er nodig zijn om mijn sokken of kousen te maken. Hier kan geen uitleg in woord tegenop, maar dit moet je zien.

Ik hoor dan ook graag jullie mening.

Groet,
Carlo

Ryan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #128 Gepost op: 28 november 2016 - 21:14:37
Oef, de special effects overheersen nogal van je boodschap inzake de productie van sokken. Het zou mij beter lijken om minder intens te editen en meer te richten op de sokken.

All Tatters

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #129 Gepost op: 28 november 2016 - 22:48:05
Eigenlijk wel mee eens. Vooral de lijntjes die door het beeld lopen zijn al ergerlijk vanaf het tweede shot. En de 'titels' en overgangen mogen ook wel iets subtieler.

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #130 Gepost op: 28 november 2016 - 23:02:58
Ik ben het ook eensch met de heren. Ik zou de witte lijntjes sowieso helemaal weglaten. Ik krijg nu een beetje een Michael Bay gevoel waarbij er iedere anderhalve seconde van shot gewisseld wordt. Het is juist leuk om ongeveer 2,5 seconde van shot te wisselen, waardoor je net de tijd krijgt als kijker om echt te zien wat ze nu doen. Dat vind ik zelf namelijk wel leuk (misschien ook door mijn technische achtergrond). Ik wil de sokkenmeesters en meesteressen en hun machines aan het werk zien. Ik denk dat je met anderhalf tot twee minuten nog steeds een prima kort filmpje hebt, maar je de kijker dan meer kan vangen. Je doel van je filmpje moet zijn dat ze even blijven staan/zitten en je hun aandacht pakt. Daar krijgen we nu net niet de kans voor, want het gaat allemaal net wat te snel. Door de grote hoeveelheid special effects (overgangen vooral), is de hoeveelheid scherp beeldmateriaal aan de kleine kant.
Ik denk dat je een goede basis hebt, maar je kan er nog meer uithalen.

Tot zover mijn twee centen...

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #131 Gepost op: 28 november 2016 - 23:27:03
Ik ga meer voor de goeie sokken dan het filmisch gebeuren

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #132 Gepost op: 28 november 2016 - 23:50:44
Eens met bovenstaande. Het geheel oogt een beetje Cavallaro Napoli aan. Denk dat je met deze ietwat flamboyante wijze het ambachtsproces ook tekort doet door de aandacht ervanaf te trekken door alle effects.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #133 Gepost op: 29 november 2016 - 06:51:48
Misschien het "audio jungle" eruit laten.. en de muziek kopen :)
Quotidie potest esse ultimo die

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #134 Gepost op: 29 november 2016 - 09:21:11
Oef, de special effects overheersen nogal van je boodschap inzake de productie van sokken. Het zou mij beter lijken om minder intens te editen en meer te richten op de sokken.

^
dit !
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“