Auteur Topic: Carlo Lanza  (218375 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #390 Gepost op: 19 maart 2018 – 19:44:48
Rood/groen ook?

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #391 Gepost op: 19 maart 2018 – 19:53:12
Volgende bestelling ga ik beide bestellen en eens even kijken, benieuwd of de sokken van Carlo me gaan bevallen.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #392 Gepost op: 20 maart 2018 – 13:30:31
Maar Carlo, geen van (je) katoenen sokken zitten zo comfortabel als je wollen sokken uit die serie hieronder (die gemeleerde sokken). Ik heb een paar lange blauwe kousen waar ik de herkomst niet meer van kan bedenken die licht jeuken als ik ze uit doe, maar voor de rest zijn de wollen sokken echt superieur aan katoen. Wol/zijde nog niet getest.



Oke, Je hebt een punt.. :)

Weet je zeker dat die kousen van mij komen?  :mrgreen:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #393 Gepost op: 20 maart 2018 – 13:36:41
Ik ben katoendrager maar heb, preluderend op deze discussie, en onder de indruk van die mêlee groene die onze lupus liet zien, een aantal wollen besteld gisteren. Ben ook benieuwd of Italië (Carlo Lanza) het dan gaat winnen van Engeland (Pantherella).

Dank voor je interesse en zeer mooi omschreven. Een grote uitdaging om van Engeland te winnen. Ondanks dat ze daar in Leicester al heel wat jaartjes langer sokken maken zou ik toch wel erg graag winnen :). Laat het gerust weten wanneer je ze aan hebt gehad :thumbsup:.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #394 Gepost op: 20 maart 2018 – 14:31:51
Oke, Je hebt een punt.. :)

Weet je zeker dat die kousen van mij komen?  :mrgreen:

Nee.. die komen uit de begindagen van het sokken en kousenavontuur. Dus heeeeeele oude sozzi (of goedkoop actietje ooit) of ergens anders vandaan getoverd. Dus geen zorgen :mrgreen:!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #395 Gepost op: 21 maart 2018 – 08:15:27
Nee.. die komen uit de begindagen van het sokken en kousenavontuur. Dus heeeeeele oude sozzi (of goedkoop actietje ooit) of ergens anders vandaan getoverd. Dus geen zorgen :mrgreen:!

Haha ok, gelukkig  :thumbsup:

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #396 Gepost op: 10 mei 2018 – 11:04:13
Carlo, ik ben om. De wollen zitten fantastisch. Bestaat er ook een gemêleerde navy-variant?

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #397 Gepost op: 10 mei 2018 – 11:20:52
Carlo, ik ben om. De wollen zitten fantastisch. Bestaat er ook een gemêleerde navy-variant?

Told ya. Ik heb het hele jaar wol aan. Ofjaa.. niet als het echt echt warm is misschien.

@Carlo: die no-show sokken zijn ook fijn. Je moet wel ff zorgen dat die anti-slip strip op je hiel goed zit (niet dubbelgeklapt ofzo). Ik heb ze nog niet gewassen dus dat gedeelte moet ik nog ervaren.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #398 Gepost op: 10 mei 2018 – 11:46:23
Told ya. Ik heb het hele jaar wol aan. Ofjaa.. niet als het echt echt warm is misschien.

@Carlo: die no-show sokken zijn ook fijn. Je moet wel ff zorgen dat die anti-slip strip op je hiel goed zit (niet dubbelgeklapt ofzo). Ik heb ze nog niet gewassen dus dat gedeelte moet ik nog ervaren.

Na het wassen zitten ze bij mij zelfs beter. Hier okm het hele jaar door wol.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #399 Gepost op: 11 mei 2018 – 13:20:15
Carlo, ik ben om. De wollen zitten fantastisch. Bestaat er ook een gemêleerde navy-variant?

Mooi om te horen, bedankt! Navy gemêleerd is er niet zie ik. Kan ze wel 1 tint donkerder laten maken dan deze:
https://www.carlolanza.nl/blauwe-wollen-herensokken-carlolanza/

Maar ja, is dan nog geen navy :).

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #400 Gepost op: 11 mei 2018 – 15:38:53
@Carlo: die no-show sokken zijn ook fijn. Je moet wel ff zorgen dat die anti-slip strip op je hiel goed zit (niet dubbelgeklapt ofzo). Ik heb ze nog niet gewassen dus dat gedeelte moet ik nog ervaren.

Grazie! Zelf nog geen last gehad met dubbelklappen van de strip, maar gewoon terugklappen joh  :mrgreen:

Ik ben al lang blij dat ze goed blijven zitten. Grootste frustratie die er is met dit soort sokken.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #401 Gepost op: 15 mei 2018 – 20:54:10
Hallo mannen,

Zo nu en dan vind ik het mooi jullie deelgenoot te maken van de dingen die ik zoal mee maak.

Een aantal weken geleden ben ik de 100 verkooppunten gepasseerd! De teller staat nu zelfs op 113. Zonder netwerk in 2016 begonnen met het benaderen van winkels en nu ruim 2 jaar verder op 113 verkooppunten. Snap er nog steeds niks van hoe me dat gelukt is, maar het zal iets met de aanhouder wint te maken hebben, naast een goed product natuurlijk ;).

Morgen staat zelfs de eerste Duitse afspraak op het program. Ik ga naar Wirschke in Dusseldorf, wellicht bij een aantal in het Oosten van het land bekend?

Hoe dan ook; in de afgelopen jaren heb ik ook genoeg momenten gehad dat het minder of zelfs dramatisch ging. In die tijden heb ik voor mijn gevoel altijd veel steun gehad op SF middels complimenten, ideeën of gewoon een enorme dosis humor. Dank daarvoor!

Voor nu een fijne avond,
Carlo

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #402 Gepost op: 15 mei 2018 – 21:16:42
Goed om te horen Carlo. Succes in Düsseldorf en op naar de 200.

Ps: hoe is Jouw Duits?

Sent from my iPad using Tapatalk
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #403 Gepost op: 15 mei 2018 – 21:18:07
Succes Carlo! Ik zou er Karl Lanza van maken, want die Duitsers snappen geen hol van een C :).

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #404 Gepost op: 15 mei 2018 – 21:38:49
Goed om te horen Carlo. Succes in Düsseldorf en op naar de 200.

Ps: hoe is Jouw Duits?

Sent from my iPad using Tapatalk

Dank je Dieter! Mijn Duits is belabberd, vroeger 1x een 10 op mijn rapport voor Duits gehaald. Daarna niets meer mee gedaan ;).